Семестрова контрольна робота 6 клас (Ботаніка)

Про матеріал

Семестова контрольна робота містить два варіанти. Кожний варіант в свою чергу містить чотири рівні завдань (тести, відповідності, відкриті (описові)).

Перегляд файлу

I варіант

I -ІІ рівні

1. Дерев’янисте стебло має

А. Верба Б.Кульбаба В. Волошка. Г. Овес

2. Вказати генеративні органи рослин

А. квітка.  Б. листок.  В. корінь.   Г. плід.

3. Позначте рослину, в якої розвиваються весняні спороносні і літні фото синтезуючі

пагони:  А.Щитник чоловічий. Б.Плаун булавовидний. В.Хвощ польовий. Г.Зозулин льон.

4. Позначте рослину, яку у нас називають кедром:

А.Сосна звичайна. Б.Модрина. В.Яловець. Г.Сосна сибірська.

5. Позначте родину, до якої відносять жито, кукурудзу, пирій повзучий :

А. Розові. Б. Бобові. В. Злакові. Г. Айстрові

6. Позначте організм, який відносять до лишайників:

А. Зозулин льон. Б. Ісландський мох. В. Сфагнум. Г. Ламінарія.

7. Укажіть особливість, яка характерна для вищих спорових рослин.

А. Органи статевого розмноження одноклітинні. Б. Індивідуальний розвиток починається із

зародка. В. Органи статевого розмноження завжди одноклітинні. Г. Наявні різні типи

тканин. Д. Тіло розчленоване на органи.

8. Вкажіть особливість, яка для розмноження плавуна булавовидного не характерна.

А. Спороносні колоски утворюються в середині літа. Б. Крупні жовті спори. В. Має місце

чергування поколінь. Г. Із спори виростає заросток.

9. Укажіть ознаку, яка для хвойних не характерна.

А. Утворення насіння. Б. Утворення атол. В. Наявність справжніх судин, які забезпечують

швидке переміщення води. Г. Формування чоловічих і жіночих шишок.

10. Укажіть ознаку, не характерну для однодольних.

А. Прості листки. Б. Більшість рослин запилюється комахами. В. Жилкування паралельне

або дугове. Г. Провідні пучки розкидані по всьому стеблу.

11. Позначте особливість, що не є функцією грибів, які утворюють лишайники.

А. Поглинають воду. Б. Утворюють тінь для водоростей. В. Синтезують органічні

речовини. Г. Поглинають мінеральні солі.

12. Позначте захворювання, яке спричиняється не бактеріями?

А. Грип. Б. Холера. В. Дифтерія. Г. Черевний тиф.

ІІІ рівень

1. Установіть відповідність між назвами водоростей і особливостями їхнього талома

А. Колоніальні.                                   1. Водяна сіточка, вольвокс.

Б. Багатоклітинні, пластинчасті.       2. Улотрика, спірогіри.

В. Багатоклітинні, нитчасті.              3. Хлорела, дуналіела.

Г. Одноклітинні.                                 4. Ульва.

2. Установіть відповідність, утворивши логічні пари.

А. Спорогон.              1. Ниткоподібне утворення, яке утворюється із спори.

Б. Протонема.             2. Наука, що вивчає мохи.

В. Біологія.                  3. Особина нестатевого покоління.

Г. Антеридії.               4. Чоловічі статеві органи.

3. Установіть відповідність між грибами та їх групами за джерелами надходження поживних речовин.

А. Підосичники           1. сапротрофи

Б. Трутовики                2. симбіонти

В. Печериці                  3. паразити

ІV рівень

Серед запропонованих запитань виберіть одне і дайте на нього відповідь.

1. Які дві помилки криються в народній назві кедрові горішки.

2. Поясніть, чому водорості такі різноманітні.

 

ІІ варіант

І -ІІ рівні

1. До хвойних рослин належать:

 А. дуб  Б. сосна  В. овес  Г. кипарис

2. Укажіть плід Гороха посівного.

 А. біб  Б. стручок  В. зернівка

В. На верхньому боці заростка. Г. Нижньому боці заростка.

3. Укажіть особливість, яка характерна для сосни звичайної.

А. Є покрито насінною рослиною. Б. Є тіньовитривалою рослиною.

В. Не утворює спор. Г. Не вибаглива до ґрунту.

4. У чому переваги покритонасінних перед голонасінними?

 А. насінні зачатки заховані в зав'язь  Б. мають плід  В. мають квітку - найдосконаліший орган розмноження  Г. листки перетворилися на голки

5. Позначте рослини родини Пасльонових.

А. Цукрова тростина, бамбук. Б. Блекота, беладонна, дурман.

В. Арахіс, гледичія, люцерна. Г. Топінамбур, деревій, тмин.

6. Які ознаки характеризують дводольні рослини ? Жилкування листків, зазвичай

 А. пірчасте  Б. дугове  В. паралельне

7. Позначте особливість не характерну для ламінарії.

А. Зустріч на великих глибинах. Б. Коренеподібні вирости-ризоїди.

В. Прикріплюється до каміння. Г. Основна частина тіла представлена листовою пластиною.

8. Назвіть рослину-паразита.

 А. росичка.  Б. повитиця  В. ромашка.  Г. блекота.

9. Позначте ознаку характерну не лише для покритонасінних рослин, але і для голонасінних .

А. Квітка. Б. Насіння. В. Подвійне запліднення. Г. Плід.

10. Вкажіть особливість, яка для розмноження плавуна булавовидного не характерна.

А. Спороносні колоски утворюються в середині літа. Б. Крупні жовті спори. В. Має місце

чергування поколінь. Г. Із спори виростає заросток.

11. Позначте рослину, в якої розвиваються весняні спороносні і літні фото синтезуючі

пагони:  А.Щитник чоловічий. Б.Плаун булавовидний. В.Хвощ польовий. Г.Зозулин льон.

12. Дерев’янисте стебло має

А. пшениця.  Б. липа.  В. кукурудза.  Г. рис

ІІІ рівень

1. Установіть відповідність між грибами та їх групами за джерелами надходження поживних речовин.

А. Підосичники           1. сапротрофи

Б. Трутовики                2. симбіонти

В. Печериці                  3. паразити

2. Установіть відповідність, утворивши логічні пари.

А. Голонасінні рослини.                          1. Верблюжа колючка.

Б. Родина капустяні.                                 2. Полин гіркий.

В. Родина бобові.                                      3. Тис ягідний.

Г.Родина Айстрові.                                   4. Грицики.

3. Установіть відповідність, утворивши логічні пари.

А. Корені бобових рослин.                     1. Холерний вібріон.

Б. Сіркобактерії, залізобактерії.              2. Бульбочкові бактерії.

В. Висипний тиф.                                    3. Окислення неорганічних речовин.

Г. Холера.                                                 4. Кровососна комаха, воша.

ІV рівень

Серед запропонованих запитань виберіть одне і дайте на нього відповідь.

1. Поясніть, чому життя на Землі без прокаріотів було б неможливе.

2. Завдяки чому деревина хвойних стійкіша, ніж деревина покритонасінних.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. яловенко римма
    добрий день де знайти відповіді
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
2289
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку