2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Семінарське заняття з теми "Вступ"

Про матеріал
Методичні рекомендації до організації та проведення семінарського заняття з теми

"Вступ. Предмет соціально-економічної географії світу. Джерела географічних знань. Методи економіко-географічних досліджень. Видатні економ-географи світу".

Перегляд файлу

schoolkidsТехнологічна картка заняття

 

Навчальна дисципліна:  Соціально-економічна географія світу

 

Дата:   ________

 

Група:  Ф 13, Е 15

 

Тема:   Вступ. Предмет соціально-економічної географії світу. Джерела географічних знань. Методи економіко-географічних досліджень. Видатні економ-географи світу.

Мета: перевірити в студентів вміння пояснювати що вивчає соціально-економічна географія, визначати за­вдання курсу; характеризувати джерела географічних знань та методи географічних досліджень; розвивати уміння робити висновки, виступати з короткими повідомленнями перед аудиторією; виховувати інтерес до вивчення курсу.

Обладнання: політична карта світу, опорні схеми, навчальні атласи, практикуми, мультимедійна презентація, тестові завдання, портрети, фотографії відомих українських та світових економ-географів, кольоровий папір, шпильки.

Тип заняття: узагальнення та систематизації знань, умінь та навичок

BS00809_Форма заняття: семінар

Рекомендована література

1 [3-14], 2 [4-8], 3 [4-16], 6 [8-9]

school18План заняття

  1. Організаційний момент.
  2. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності студентів.
  3. Перевірка домашнього завдання:
    • розгорнута бесіда по темі;
    • робота з таблицею «Висновки про чинники формування історико - географічних регіонів світу;
    • аналіз опорних схем «Джерела географічних знань», «Мето­ди географічних досліджень»;
    • виконання тестових завдань;
    • заслуховування повідомлень студентів;
    • гра «Маска».
  4. Підведення підсумків заняття.

 

Хід заняття

 

№ п/п

Етапи заняття

Види діяльності викладача

та студентів

1.

Організаційний момент

 

Перевірка готовності групи до заняття, присутності студентів в аудиторії, наявності необхідного обладнання.

 

2.

Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності студентів

 

 

Вправа – «криголам» «Я»

3.

Перевірка домашнього завдання

 

Проведення опитування (розгорнута бесіда)

Питання для обговорення:

  1. Що є предметом вивчення соціально – економічної географії світу?
  2. Перерахуйте джерела географічних знань.
  3. Назвіть і покажіть на карті історико – географічні регіони світу.
  4.  Охарактеризуйте методи географічних досліджень.
  5. Які методи ви застосовували при складанні опорних схем «Джере­ла географічних знань» та «Методи географічних досліджень»?
  6. Поясніть міжпредметні зв’язки соціально – економічної географії світу.

 

Робота з таблицею «Висновки про чинники формування історико - географічних регіонів світу

     Завдання: запишіть коротко висновки про чинники формування історико - географічних регіонів світу (див. опорні конспекти с.9)

 

Виконання тестових завдань (див. додаток 1)

 

Виступи студентів  із повідомленнями про видатних  економ- географів світу

 

Гра «Маска»

 

4.

Підведення підсумків заняття

Виставлення оцінок за роботу на занятті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку