Схема аналізу відвіданого уроку

Про матеріал
Шаблон аналізу відвіданого уроку (взаємовідвідування). За даною схемою можна описати відвіданий урок.
Перегляд файлу

АНАЛІЗ УРОКУ

Дата проведення___________ Клас _______ Кількість учнів всього/присутні _____/______

Предмет __________________________________ Вчитель___________________________________

Мета відвідування ____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

Тема уроку:__________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________Мета уроку:__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тип уроку: ________________________________________________________________

Форма уроку: _____________________________________________________________

 

  1. Відповідність календарно-тематичному плану_______________________________________

__________________________________________________________________________________

  1. Дотримання вимог Державного стандарту за рівнем освіти при вивченні даної теми _______________________________________________________________________________
  2. Доступність викладу матеріалу____________________________________________________

_______________________________________________________________________________

  1. Наявність диференційованого та індивідуального підходу _____________________________

_______________________________________________________________________________

  1. Раціональність використання часу_________________________________________________
  2. Використання ІКТ, обладнання, засобів навчання____________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Доцільність методів і прийомів навчання ____________________________________________

_______________________________________________________________________________

  1. Використання здоров’язберігаючих технологій ______________________________________

_______________________________________________________________________________

  1. Робота учнів під час уроку:
  • Всі учні працювали із зацікавленням, співпрацювали між собою
  • Більшість учнів працювала під час уроку
  • Переважна більшість учнів була пасивною під час уроку
  • Всі учні були пасивні
  1. Оцінювання діяльності здобувачів освіти:  мотивоване   не мотивоване  вербальне   формувальне       відповідно критерій оцінювання
  2. Комунікація з учнями
    • Співпрацює з учнями на засадах партнерства
    • Вислуховує та сприймає думки учнів, їх власну точку зору
    • Застосовує особистісно орієнтований підхід
    • Дотримується принципів академічної доброчесності
  3. Досягнення мети, реалізація завдань та очікуваних результатів уроку _______________ _______________________________________________________________________________
  4. Висновки і рекомендації:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Урок відвідала(в) _______________________ Ознайомлена(ий)_______________________