Сім’я… Через роки - з любов’ю
Мета:
- формувати комунікативно-мовленнєве уміння учнів; розвивати мислення та пам’ять, усне мовлення, збагачувати словниковий запас учнів. Формувати моральні переконання, розвивати творчі здібності учнів.
-виховувати прагнення розвивати та вдосконалювати почуття прекрасного, поваги до рідних, відповідальності за кохану людину.
Епіграф:
Сім’я – це візерунчаста павутина. Неможливо торкнути одну її нитку, не викликавши при цьому вібрації всіх інших. Неможливо зрозуміти частинку без розуміння цілого…Діана Сеттерфілд (британська письменниця) (з книги «Тринадцята казка»)
ПЛАКАТИ:
Вчитель: Тема нашої виховної години «Сім’я. Через роки - з любов’ю». Як прекрасно, що в житті ваших батьків була або є любов і продовженням їхнього кохання є ви – діти. А для дитини найбільше щастя – це жити та виховуватись в сім’ї, де є мама і тато, які люблять та поважають один одного насамперед та своїх дітей.
У вас, діти, ще все попереду…..Але пам’ятайте….
Любов – це плід на вершині дерева почуттів, вінець людських відносин. Але, погодьтесь, як у сонця є сяйво променів так є і плями; як вогонь може гріти та зігрівати, так і у кохання є свої світло та тінь. Тому треба вміти розуміти близьку людину, вміти пізнати її душу – всім серцем і розумом та вчити цьому своїх дітей.
Діти читають вірші….
Учень 1:
РОДИННЕ ТЕПЛО
Де сонце засинає вечорами
Під тихі колискові давніх літ,
У спогадах живе разом з піснями
Родинного тепла безмежний світ.
Примножить щастя й радість із роками
Тепло родинне, вишите добром,
Якщо плекають діти із батьками
У люблячих серцях його разом.
Літа гайнуть у вирій за птахами,
Минуле перейде у спогад-дим,
Та вічно залишатиметься з нами
Тепло, яке нам дав батьківський дім.
Учень 2:
ТИ І Я
Ти і я – то два крила,
Як у небо мрія рветься.
Нас обох вона звела
На стежках самотніх серця.
Не згуби щасливий дар -
Вміння знятися за хмари,
Бо між тих високих хмар
Є кохання сильні чари.
Ти і я – рясні дощі
У спекотні ранки літа.
Нам з тобою до душі,
Як в піснях живе трембіта.
Водограй – мої слова,
А твої слова – проміння.
Ти і я – жива вода,
Що проб’ється крізь каміння.
Учень 3:
РОДИНА
“Родина”, “рід”, які слова святі!
Вони потрібні кожному в житті,
Бо всі ми з вами гілочки на дереві,
Що вже стоїть віки.
Це дерево – наш славний родовід,
Це батько, мати, прадід твій і дід.
Батько і мати – два сонця гарячих,
Що нам дарують надію й тепло,
Батько і мати у долі дитячій
Так необхідні, щоб щастя було !
Учень 4:
МОЯ СІМ’Я
Моя сім’я і дорога родина —
Це тато, мама, бабця і дідусь,
Сестричка, братик і любов єдина,
І я у них також любити вчусь.
Мені тут тепло, затишно і тихо,
Надійно, світло, радісно завжди.
Мене в родині оминає лихо,
З усім на світі я біжу сюди.
Чи радість світла в серденьку буяє,
Чи сльози гіркі ллються із очей.
Я йду в родину, я ж бо добре знаю,
Як люблять у моїй сім’ї дітей.
Пригорне ніжно матінка дитину,
Положить тато руку на плече.
Я завжди можу спертись на родину,
Тут серце біль тяжкий не обпече.
Бо є любов, підтримка і увага,
Є тепле слово — щастя джерело.
Панує у родині в нас повага,
Любов прадавня, ласка і тепло.
Вчитель:
Чоловік мріє про ідеальну дружину. Жінка мріє про ідеального чоловіка. Але вони повинні розуміти, що Всевишній створив їх для того, щоб вони доповнювали один одного. Ідеальних стосунків не буває. Є жіноча мудрість – не помічати чоловічі дурниці. Є чоловіча сила – прощати жіночі примхи.
До нас на виховну годину завітав кореспондент із бажанням взяти у вас інтерв’ю…
Кореспондент (іде по класу та підходить до дітей):
Дякую всім за ваші відповіді.
Учитель:
А також, ми запросили в гості психолога, який проведе для вас ТЕСТ.
Психолог: Я запрошую до тестування бажаючих..5 хлопців та 5 дівчат. Пропоную вам вибрати одну геометричну фігуру, яка вам найбільше подобається…(учні вибирають). Тест називається «Любов та геометрія»…Німецькі психологи стверджують…» Фігури скажуть вам… із ким ви маєте справу..
Психолог робить аналіз фігур.
КВАДРАТ. На першому місці у коханні – розум, який контролює всі емоції. Головна умова стосунків – наявність спільних інтересів.
КОЛО. Такі люди без комплексів, йдуть за своїми бажаннями і потребами. І він і вона знаходяться в пошуку нових партнерів. Для таких людей важливі тільки стосунки без обмежень.
ТРИКУТНИК (ВЕРШИНА ВГОРУ)…Вона – привертає увагу гарним одягом, любить ніжність… Він – має жагу до самоувердження і тому часто змінює обраницю.
ТРИКУТНИК (ВЕРШИНА ВНИЗ)…Вона: любить романтичну музику, притемнене світло, ніжність…Він – шукає жінку-матір, яка б за ним доглядала, а не інтимні експерименти.
РОМБ…Даний тип молодих людей має багату еротичну фантазію, людина пристрасна, але не вірна.
ПРЯМОКУТНИК… Цю фігуру вибирають люди, які шукають впевненості та захисту. Великого значення надають вірності. Ці люди не поставлять під загрозу свої стосунки заради тимчасового зв’язку.
Але не треба стовідсотково довіряти тесту, бо є і виключення із правил.
А тепер проведемо гру «Міфологічні імпровізації»
Учитель..
Звісно ж ніякі співставлення дат не допоможуть, якщо не буде на те згоди двох люблячих сердець та їхньої жаги до створення міцної фортеці, своєї сім’ї, розуміння та підтримки один до одного. В нашому класі є багато сімей – прикладів для наслідування. І деякі учні поділились нам – відкрили маленьку завісу життя своєї родини. Подивимось!!!
(Учні висловлюють свої думки та показують презентації про свої родини)
Учитель:
Любов та сім’я – нероздільні поняття, бо в тій родині, де панує любов – буде і гарний настрій, успіхи в роботі, в спільній праці, і якщо раптом трапляються невдачі, то тебе підтримають, допоможуть. В люблячій родині – завжди гарні діти!!! Пам’ятайте про це!!! До зустрічі!!!