Синхронізоване календарно-тематичне планування. Історія 7 клас.
Шановні колеги! при складенні цього плану, я допустила помилку у нумерації всесвітньої історії ( розділі 3 пропущенний 22 урок (Італійські торгівельні республіки)
Будь ласка, пробачте і будьте уважні! Дякую.
Історія України (35 годин ) Всесвітня історія (35 годин)
№ з/п |
Дата |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
№ з/п |
Дата |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
||
|
|
|
1 |
|
|
|
Повторення. Велике переселення народів. Розселення слов’ян. |
|
|
|
2 |
|
|
|
Вступ: Середньовіччя як період розвитку людства |
|
|
|
Розділ 1. Перші середньовічні держави |
||||
|
|
|
3 |
|
Утворення варварських королівств. Франкська держава. |
||
|
|
|
4 |
|
Імперія франків. Карл Великий. |
||
|
|
|
5 |
|
Візантійська імперія. |
||
|
|
|
6 |
|
Арабський світ: релігія, завоювання, культура. |
||
|
|
|
7 |
|
Практична робота №1 «Порівняння організації влади у «варварських королівствах», Франкській імперії, Візантійській імперії, перших Арабських халіфатах.» |
||
|
|
|
8 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №1 |
||
Розділ 1. Виникнення та становлення Русі – України |
|
|
|
||||
1 |
|
Східні слов’яни у VI—IX ст. |
|
|
|
||
2 |
|
Виникнення та становлення Русі-України. |
|
|
|
||
3 |
|
Руські князі середини ІХ-Х ст. Суспільно-політичний устрій та господарське життя РусіУкраїни в IX—X ст. |
|
|
|
||
4 |
|
Практична робота №1 «Князь Святослав та його походи» |
|
|
|
||
5 |
|
Узагальнення. |
|
|
|
||
6 |
|
Тематичний контроль№1 |
|
|
|
||
|
|
|
Розділ 2. Середньовічний світ Західної Європи |
||||
|
|
|
9 |
|
Зв'язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і воєнна колонізація |
||
|
|
|
10 |
|
Середньовічне європейське суспільство |
||
|
|
|
11 |
|
Середньовічне місто. Повсякденне життя |
||
|
|
|
12 |
|
Практична робота №2 «Порівняння життя різних груп середньовічного населення Західної Європи» |
||
|
|
|
13 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №2 |
||
|
|
|
Розділ 3. Європейське суспільство і держави в X – XV століттях |
||||
|
|
|
14 |
|
Скандинавія в добу Середньовіччя |
||
|
|
|
15 |
|
Хрестові походи |
||
|
|
|
16 |
|
Середньовічні держави: від роздробленості до станово- представницьких монархій |
||
|
|
|
17 |
|
Реконкіста. Утворення королівства Іспанія |
||
|
|
|
18 |
|
Франція в XI – XV століттях. Столітня війна. Жанна д’Арк |
||
|
|
|
19 |
|
Англія в XI – XV століттях. “ Велика хартія вольностей”. Війна троянд |
||
|
|
|
20 |
|
Практична робота №3 «Встановити (на основі витягів з тексту документа) цінність «Великої хартії вольностей» для сучасних європейців, її значення для становлення європейської правової культури.» |
||
|
|
|
21 |
|
Священна Римська імперія |
||
|
|
|
22 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №3 |
||
Розділ 2. Русь – Україна наприкінці X - у першій половині XI ст. |
|
|
|
||||
7 |
|
Внутрішня і зовнішня політика руських князів наприкінці Х у першій половині ХІ ст. |
|
|
|
||
8 |
|
Впровадження християнства. «Руська правда». |
|
|
|
||
9 |
|
Суспільний устрій. Влада князя. Повсякденне життя. |
|
|
|
||
10 |
|
Повсякденне життя. Господарство. Міста. Ремесла. Торгівля. Культура. |
|
|
|
||
11 |
|
Практичне робота №2 «Уявна подорож Києвом часів Володимира Великого / Ярослава Мудрого.» |
|
|
|
||
12 |
|
Узагальнення. |
|
|
|
||
13 |
|
Тематичний контроль №2 |
|
|
|
||
Розділ 3. Русь – Україна у другій половині XI – першій половині XIII століть |
|
|
|
||||
14 |
|
Передумови та причини політичного дроблення Русі-України. Любецький з’їзд князів. |
|
|
|
||
15 |
|
Русь-Україна в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст. Київське, Переяславське та Чернігівське князівства в середині ХІІ – першій половині ХІІІ ст. Галицьке та Волинське князівства (оглядово). |
|
|
|
||
16 |
|
Кочові народи степів України X – XIII ст. Крим у складі Візантійської імперії (оглядово) Культура Русі – України в другій половині XI – першій половині XIII століть |
|
|
|
||
17 |
|
Практична робота №3 «Повчання дітям» Володимира Мономаха – кодекс настанов князівської родини» |
|
|
|
||
18 |
|
Узагальнення. |
|
|
|
||
19 |
|
Тематичний контроль №3 |
|
|
|
||
Розділ 4. Королівство Руське (Галицько – Волинська держава) |
|
|
|
||||
20 |
|
Утворення Галицько – Волинської держави |
|
|
|
||
21 |
|
Походи монголів на Русь. Підпорядкування руських князівств Монгольській імперії (Золотій Орді) |
|
|
|
||
22 |
|
Королівство Руське(Галицько-Волинська Держава) в період піднесення(друга третина-середина ХІІІ ст.) |
|
|
|
||
23 |
|
Королівство Руське(Галицько-Волинська держава) в період стабільності та поступового занепаду (середина ХІІІ – перша половина XIV ст.) |
|
|
|
||
24 |
|
Культура Галицько – Волинської держави XIII – першої половини XIV ст. |
|
|
|
||
25 |
|
Практична робота №4 «Данило Романович – будівничий Галицько-Волинської держави» |
|
|
|
||
26 |
|
Узагальнення. |
|
|
|
||
27 |
|
Тематичний контроль №4 |
|
|
|
||
|
|
|
Розділ 5. Країни Центральної та Східної Європи в X – XV ст. |
||||
|
|
|
24 |
|
Центрально-Східна Європа: Чеське, Угорське, Польське королівства, Велике князівство литовське |
||
|
|
|
25 |
|
Монгольське панування. Новгородська боярська республіка та Московське князівство |
||
|
|
|
26 |
|
Османська імперія |
||
|
|
|
27 |
|
Практичне робота №4 «Виявити в пам’ятках культури народів Центрально-Східної Європи прояви візантійської, руської та західноєвропейської (католицької) культурних традицій.» |
||
|
|
|
28 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №4 |
||
Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство |
|
|
|
||||
28 |
|
Українські землі у складі Великого князівства Литовського, Руського та Жемайтійського |
|
|
|
||
29 |
|
Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії та Османської імперії. Кримське ханство. |
|
|
|
||
30 |
|
Суспільне і церковне життя на теренах України в XIV – XV століттях. Господарський розвиток. |
|
|
|
||
31 |
|
Культура українських земель у другій половині ХІV — ХV ст. |
|
|
|
||
32 |
|
Практична робота № 5 «Етнічний склад населення України. Повсякденне життя (ХІV—ХV ст.)» |
|
|
|
||
33 |
|
Узагальнення. |
|
|
|
||
34 |
|
Тематичний контроль №5 |
|
|
|
||
|
|
|
Розділ 4. Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя |
||||
|
|
|
29 |
|
Церква та релігія у Середні віки |
||
|
|
|
30 |
|
Середньовічні школи та університети. Наукові й технічні досягнення. Книгодрукування |
||
|
|
|
31 |
|
Архітектура і мистецтво. Раннє Відродження. Гуманізм |
||
|
|
|
32 |
|
Практична робота №5 «Опис (на основі доступних джерел) повсякденнего життя середньовічного студента/учня»
|
||
|
|
|
Розділ 6. Середньовічний Схід ( оглядово) |
||||
|
|
|
33 |
|
Держава і суспільство в середньовічному Китаї. Індія, Японія в середні віки (оглядово) |
||
|
|
|
34 |
|
Культурні досягнення середньовічного Сходу, які мали вплив на формування європейського культурного простору. |
||
|
|
|
35 |
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №5 |
||
Узагальнення до курсу. Історія України в контексті епохи середніх віків |
|
|
|
||||
35 |
|
Здобутки середньовічного русько-українського суспільства. Внесок Русі – України у формування європейської цивілізації Місце Русі-України в загальноєвропейських політичних, господарських і культурних процесах |
|
|
|