Система розвитку громадянських компетентностей класного керівника 5 класу

Про матеріал
З досвіду роботи в 5 класі ,щодо теми система розвитку громадянських компетентностей класного керівника серед учнів.
Перегляд файлу

Виступ

Система роботи класного керівника з формування громадянських компетентностей  учнів

 

Свою роботу з учнівським колективом у 5-В класі розпочала із знайомства з батьками та вивченням індивідуальних особливостей характеру кожного учня , відносин дітей з батьками та однокласниками, рівня вихованості кожного учня,результатів навчальних досягнень учнів. І зрозуміла, що працювати мені буде не легко. Особливо важко мені було перший місяць навчання так як 5-В це об’єднання двох колективі в один. Головною метою було згуртування дітей та формування єдиного колективу. Організовувала у класі психологічні тренінги, диспути на різноманітну тематику «Як перемогти конфлікти», «Хто такий друг» та інші. Для розвитку психологічної культури учнів, як однією з складових форм громадянської компетентності залучаю психолога ліцею Гавриш С.І. Певну роль у формуванні громадянської  компетентності, правової культури, профілактики правопорушень серед учнів відіграють тематичні години спілкування « Діти та кримінальна відповідальність», «Стоп боулінг», зустріч з представником правоохоронних  органів. Формування громадянських якостей учнів неможливе без участі у пошуково-краєзнавчій роботі, однією із форм якої є екскурсії. Так ми осінніх канікулах відвідували місто Харків. Де познайомилися  з історією та культурою міста.  Однією з найпоширеніших , найчастіше використовуваних форм громадянського виховання є бесіда. Використовую групові, індивідуальні бесіди, бесіди з батьками. Найчастіше бесіди, щодо поведінки та бійок хлопців в класі. Задля формування громадянського відношення до здоров’я кожної особистості та нації в цілому проводжу роз’яснювальну агітацію щодо формування здорового способу життя. Так в класі проводився квест «Вітамінна скарбничка» , «Тиждень олімпійського руху» в школі, відвідування учнями спортивних гуртків.

Це лише перші кроки і далі моїм головним завданням буде виховання фізичної і морально здорової , духовно багатої та гармонійно розвиненої людини , яка  поважає права, розуміє і виконує свої громадянські обов’язки , любить рідну землю та дбає про збереження культури свого народу.

doc
Додано
17 грудня 2019
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку