Складання програм з використанням алгоритмічної структури слідування

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати вміння складання програм з використанням алгоритмічної структури слідування;  розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;  виховна: сприяти вихованню культури поведінки, мовлення, сумлінності та відповідальності під час виконання завдань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. ПРОГРАМИРозгадай ребус

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як вводять й описують величини мовами програмування. Як у середовищі програмування створювати програми. Які операції виконують над величинами

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Складання програм з використанням алгоритмічної структури слідування. Завдання 1. Дівчата та цукерки. Якщо на шальку терезів посадити Даринку, яка важить d кг, і Наталю, яка важить на 5 кг більше, а на іншу шальку насипати k кг цукерок, то скільки цукерок потрібно з'їсти дівчаткам, щоб шальки терезів врівноважилися?вага Даринкиdвага цукерокkзагальна вага дівчатокgirls = d + (d + 5)girlsвага цукерок, яку мають з'їсти дівчатаs = (k - girls) / 2s

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Складання програм з використанням алгоритмічної структури слідування. Завдання 1. Дівчата та цукерки. Якщо на шальку терезів посадити Даринку, яка важить d кг, і Наталю, яка важить на 5 кг більше, а на іншу шальку насипати k кг цукерок, то скільки цукерок потрібно з'їсти дівчаткам, щоб шальки терезів врівноважилися?

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Складання програм з використанням алгоритмічної структури слідування. Завдання 2. Куб. Дано довжину ребра куба. Знайти його об'єм та площу всієї поверхні.

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Складання програм з використанням алгоритмічної структури слідування. Завдання 3. Кафе. Троє друзів отримали в кафе рахунок на суму n гривень, який вони вирішили розділити порівну. Скільки повинен заплатити кожен з них, якщо чайові складають 10% від суми рахунку?

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Складання програм з використанням алгоритмічної структури слідування. Завдання 3. Піца. Запитати, скільки піц бажає замовити покупець. Запитати ціну піци, зазначену в меню. Обчислити підсумкову вартість покупки, ураховуючи знижку на 10% на честь ювілею піцерії. Вивести ціну покупки.

Номер слайду 12

Домашнє завдання. Повторити § 7-10 Опрацювати всі запитання з рубрик Заповнити словничок Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Величини, вказівки введення та виведення, операції над величинами

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лаврова Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 липня 2022
Переглядів
3156
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку