"Паспорт " подано як план роботи на поемою, що являє собою пам`ятку літературного мистецтва Давньої Русі-України. Робота над "Паспортом" передбачає знання сюжету твору, його осмислення, вироблення навичок роботи з текстом, визначення його ідейних смислів через характеристику образів, розвиток мислительної діяльності учнів та виховання в них громадянської позиції.
Літературний «Паспорт» пам`ятки мистецтва
«Слово о полку Ігоревім»
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
5. Назвіть основні художні образи твору_____________________________________________
А. Заради чого, за словами автора, виступає князь Ігор у похід? Його мета?
Б. Як природні сили Руської землі «супроводжують» русичів на їх бойовому шляху та після поразки? (виписати ЦИТАТИ!)
В. Як географічно показаний обшир Руської землі, що піднялася проти ворогів? (Приклади з тексту).
Г. Доведіть, що образи природи Руської землі є оживленими, персоніфікованими, і вони допомагають Ігорю повернутися з полону (через змалювання Плачу Ярославни та епізоду втечі з полону Ігоря).
Д. Порівняйте, у чому схожі образ Ярославни і всієї Руської землі? Якими почуттями об`єднані вони?
12. ВИСНОВОК.
Чи радили б ви сучасним політикам уважно перечитати «Слово о полку Ігоревім»? Що повчального є для них і, взагалі, для сучасних людей у цій старовинній літературній пам`ятці?