Спілкування в Інтернеті. Етикет спілкування в мережах. Безпечне використання Інтернету

Про матеріал

Інформатика 5 клас НУШ

Презентація на тему "Спілкування в Інтернеті. Етикет спілкування в мережах. Безпечне використання Інтернету"

Презентація створена за підручником Й. Ривкінд

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Спілкування в Інтернеті. Етикет спілкування в мережах. Безпечне використання Інтернету

Номер слайду 2

Наше життя «Немає більшої радості в житті, ніж радість живого спілкування». Антуан де Сент – Екзюпері

Номер слайду 3

Актуальна тема. Сьогодні, безумовно,одним із лідерів засобів спілкування є Інтернет.

Номер слайду 4

Відомості про ІнтернетІнтернет був створений не для розваги, як ви поки що переважно його використовуєте, а для полегшення співпраці, обміну інформацією.

Номер слайду 5

Використання Інтернету. Для пошуку інформації. Для навчання. Для купівлі товарів та послуг. Для спілкування.

Номер слайду 6

нагадування: Сьогодні в Інтернеті існує безліч можливостей для творчості, самовираження і спілкування, але електронна пошта є першою «ластівкою», першим за технологічністю засобом комунікацій.

Номер слайду 7

Електронна пошта — це служба Інтернету, призначена для пересилання комп’ютерними мережами повідомлень (електронних листів) від деякого користувача одному чи групі адресатів.

Номер слайду 8

Перевагиелектронної пошти є її швидкість: електронний лист потрапляє в «поштову скриньку». І це займає менше хвилини, навіть якщо адресати знаходяться на різних кінцях планети.

Номер слайду 9

Програми для користування службами інтерактивного спілкування називають месенджерами (англ, message — повідомлення).

Номер слайду 10

Обмін текстовими повідомленнями, що відбувається в реальному часі, називають чат (англ. chat — бесіда).

Номер слайду 11

Соціальні мережі в Інтернеті — це служби, які забезпе­чують спілкування людей, представлення власної творчості та досягнень, пошуку друзів і знайомих, поширення ідей, поглядів, розміщення цікавих матеріалів тощо. Відеоконференція — це сеанс спілкування в мережі, організований з використанням систем, що можуть пере­давати відео.

Номер слайду 12

Інтерактивні онлайн-дошки — це сервіси Інтернету, які надають спільний простір користувачам для розміщення в ре­жимі реального часу текстових нотаток (наліпок), зображень, відео, аудіо и інструменти для коментарів та оцінювання пу­блікацій.

Номер слайду 13

Системи керування навчанням — служби Інтернету, при­значені для організації навчальної діяльності та обміну пові­домленнями між учасниками/учасницями освітнього процесу: вчителями/вчительками, учнями/учениць, батьками або опі­кунами учнів/учениць.

Номер слайду 14

Потрібно запам’ятати Під час спілкування за допомогою електронної пошти діють певні негласні правила поведінки, як і при особистому спілкуванні. Їх називають поштовим етикетом, мережевим етикетом.

Номер слайду 15

Етикет – норми й правила гідної поведінки людей у суспільстві.

Номер слайду 16

Правила мережного етикету не відрізняються від загальноприйнятих норм людського спілкування: Будьте ввічливими та доброзичливими, вітайтесь із співрозмовниками, дякуйте за допомогу. Намагайтеся уникати фраз, які можуть бути причи­ною конфлікту. Перевіряйте текст на відсутність граматичних помилок. Не пишіть увесь текст повідомлення великими літе­рами — його важко читати, це сприймається як крик. Супроводжуйте повідомлення смайлами (англ. smile — посмішка) для передавання емоцій , але майте почуття міри.

Номер слайду 17

Це важливо Користувачам Інтернету може загрожувати:спілкування з небезпечними людьми (шахраями, збоченцями);отримання неправдивих, небезпечних або образливих повідомлень;розголошення персональних (конфіденційних) даних;псування особистої репутації (негативний «цифровий слід»); виникнення залежності (ігрової або інтернет-залежності);зараження комп’ютера шкідливими програмами.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Для безпечного користування Інтернетом варто дотри­муватися правил: Ніколи під час спілкування в мережі не наводьте при­ватні дані про себе та свою родину, якщо особисто не знайомі з адресатом. Не викладайте в мережі ваші фото та повідомлення, які можуть зіпсувати вашу репутацію або розкрити приватну інформацію. Не реагуйте на непристойні та грубі коментарі, адре­совані вам. Повідомляйте дорослим про дописи, отримані в Інтернеті, які вас непокоять (погрози, повідомлення з неетичним або протиправним вмістом, небезпечні пропозиції). Ніколи не погоджуйтесь на особисту зустріч з особами, знайомими вам тільки через онлайн-спілкування. Не відповідайте на рекламні повідомлення, не відкри­вайте вкладені файли та не переходьте за посилан­нями, отриманими від невідомих осіб. Не повідомляйте свої паролі від онлайн-сервісів сто­роннім особам. Завжди виходьте зі свого облікового запису в онлайн- сервісах, якщо працювали не на власному комп’ютері.

Номер слайду 20

Спілкуючись з незнайомцями в мережі, будьте уваж­ними і обережними, щоб розпізнати, якщо ваш співрозмов­ник намагається «втертися» в довіру, видає себе не за того, ким він є насправді.

Номер слайду 21

Дякую за увагу

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Rudnichenko Elena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
8 листопада 2022
Переглядів
12125
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку