Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів. Взаємодопомога членів родини

Про матеріал
Матеріал до уроку з навчального предмета “Здоров'я, безпека та добробут" 5 клас.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів. Взаємодопомога членів родини“Без ради і військо гине” народна мудрість

Номер слайду 2

Спілкування. Ребус Комунікація

Номер слайду 3

Комунікація – процес обміну інформацією, спільна дія уміння розпочинати спілкування;розуміти  і  використовувати  «мову  жестів»;активно слухати;  уникати  непорозумінь. Людям  необхідно  розвивати  навички  комунікації,  які  ще  називають  навичками  ефективного  спілкування. Ті, хто  вміє спілкуватися,  почуваються  менш  самотніми,  більш  благополучними  і щасливими,ніж  ті,  хто  не  має  добре  розвинених  соціальних  навичок. Найважливішими  навичками  комунікації  є:

Номер слайду 4

І чому вміння спілкуватися – невід’ємна риса лідера. Неможливо стати відомим лідером і не бути при цьому великим комунікатором. Але чи достатньо просто вміти красиво говорити? Звісно ж, ні: комунікація – значно ширше поняття!!!

Номер слайду 5

Секрети комунікаціїНе розмовляйте зверхньо. Із такою людиною ніхто не буде до кінця щирим і відвертим. Пам’ятайте про персоналізацію. Люди люблять увагу, більше уважне ставлення до окремої людини позитивно впливає на всю команду! Переходьте до суті. Говоріть небагато, але містко та структуровано. Навчіться відкривати свою свідомість. Люди різні, тому важливо бути відкритим до різних думок, прислухатися до інших. Замовкніть і слухайте. А ще аналізуйте те, що говорить команда.

Номер слайду 6

Секрети комунікаціїЗамініть «его» емпатією. Співпереживайте й розумійте мотиви людей. Помічайте те, чого не було сказано вголос. Завжди знайте, про що ви говорите. Будьте експертом із теми та знайтеся на ситуації в команді. Звертайтеся до груп як до індивідів. Персоналізоване ставлення важливе, воно навіть здатне творити дива. Будьте готові змінити повідомлення, якщо цього вимагатиме ситуація. Лідери – гнучкі люди

Номер слайду 7

Пам’ятай, що у спілкуванні важливими є і зміст — про що говоримо, і форма — як говоримо. Ситуація: Тарас ніяк не міг збагнути, чому інші не дуже хочуть з ним спілкуватися, і попросив допомоги у психологині Тетяни Едуардівни. Вона запитала хлопчика, як він спілкується, як ставить запитання і дає поради. Тарас відповів, що коли йому щось не подобається, він одразу про це каже і завжди наполягає на своїй думці — адже він краще знає, як має бути! Але співрозмовники його не слухають, а інколи навіть чомусь ображаються. Тетяна Едуардівна розповіла хлопчикові про вміння давати зворотний зв’язок так, щоб не ображати співрозмовника, а підтримувати його, допомагати уникати помилок і робити щось краще. Такий зворотний зв’язок називають конструктивним

Номер слайду 8

Ситуація: ви заходите в клас. Звідки ви знаєте, як потрібно поводитися? Чому ви сідаєте за стіл, а не встаєте на нього і не починаєте співати пісні?Очевидно, ваша поведінка запускається розумінням ситуації. Бачачи знайому з дитинства обстановку (столи, стільці, дошка), ви розумієте ситуацію як "учбову". Ця ситуація вам знайома, і ви починаєте відтворювати ті моделі поведінки. Мета ситуації - навчальна діяльність. Правила поведінки: сісти за стіл, відкрити зошит, слухати урок, записувати, виступати, задавати питання."Спусковим гачком" для розуміння ситуації є певні слова, оформлення інтер'єру, місце і час спілкування, невербальні прояви партнера. Тому перш ніж їхати в якесь малознайоме місце або суспільство, ми намагаємося з'ясувати якомога більше інформації (а на запрошеннях зазвичай пишуть про дрес-код)

Номер слайду 9

Знайди тему, яка об’єднує учасників спілкування. Чітко й повно висловлюй свою думку. Говори грамотно. Грамотну людину приємно слухати. Стався до співрозмовників із повагою, не перебивай і не коментуй їх образливо. Уважно слухай співрозмовників. Проявляй живий інтерес до бесіди і співрозмовників, адже спілкування — це обмін не лише думками, а й емоціями та енергією Правила ефективного спілкування

Номер слайду 10

Віртуальне спілкування — це спілкування в мережі Інтернет з реальними людьми або з уявними персонажами. Спілкування може відбуватися по-різному. Наживо, коли люди бачать і чують одне одного, перебуваючи в одному просторі, наприклад, спілкування у школі. Або ж віртуально, за допомогою комп’ютера чи смартфона

Номер слайду 11

Віртуальний простір Віртуальний простір створений за допомогою інформаційних технологій. Спеціальні комп’ютерні програми, ігри та соціальні мережі дають безліч можливостей для найрізноманітніших творчих проявів і діяльності людей. ПРИКЛАД: спілкування у фандомах (фендомах) — спільнотах прихильників (фанів) Гаррі Поттера, Наруто або інших відомих персонажів — є прикладом віртуального спілкування у віртуальному просторі

Номер слайду 12

Правила спілкування у віртуальному просторіБудь пильним / пильною, спілкуючись у віртуальному світі. Нікому не повідомляй своє повне ім’я, адресу, номер телефону та іншу інформацію про себе та своїх близьких. Якщо відчуваєш, що спілкування стає небезпечним, одразу припини його. Заблокуй такого користувача і повідом службі безпеки соціальної мережі або адміністратору сайту про спроби на тебе тиснути (шукай кнопки “зв’язатися з нами”, “залишити повідомлення”, “зворотний зв’язок”, “contact us” або відповідні графічні позначки (піктограми). Повідом про таку ситуацію батькам або дорослим, яким ти довіряєш

Номер слайду 13

Правила спілкування з дорослими. Складаємо правила спілкування з дорослими!Доброзичливо вітаємося, дякуємо, вибачаємося. Говоримо з повагою. Уважно слухаємо. Висловлюємося коротко, чітко, ясно. Якщо ви чогось не знаєте, так і говоріть: “Я не знаю”. Поважайте себе, говоріть спокійно, не підвищуйте голос

Номер слайду 14

У п’ятому класі предметів у вас стало більше й учителів також. Вони різні за віком, за характером, за статтю. Поміркуй. За що ти поважаєш своїх учителів?Буває, що не завжди розумієш учителя. Що треба робити, якщо якісь його дії тобі не подобаються?Повага до учителів

Номер слайду 15

Повага до учителів. Видатний український педагог Василь Олександрович Сухомлинський радить, що «не можна заходити в суперечку із шанованими і дорослими людьми; не гідно людської мудрості й розсудливості поспішно висловлювати сумніви щодо істинності того, що радять старші; якщо в тебе просяться на язик якісь сумніви, придерж їх у голові, подумай, розміркуй, а потім спитай у старшого ще раз — спитай так, щоб не образити». Для того щоб порозумітися з учителями, спробуй зрозуміти, чому і для чого вони це роблять чи говорять

Номер слайду 16

Родина. Сім’я – найголовніше в житті будь-якої людини. Це не потрібно доводити нікому. Вона, як гарний, вишитий з любов’ю оберіг, що захищає від бід і нещасть. «Коли руці боляче — очі плачуть, а коли очі плачуть — руки витирають сльози»

Номер слайду 17

Життя сім’їВправа: складаємо “Будинок цінностей”Подумай про свою родину. Назви кожного члена родини. Уяви собі коло вашої родини. Підсумуй, які добрі, ніжні слова ти б написав про свою родину Підтримка. Допомога. Спокій. Ніжність. Турбота. Повага. Любов. Добро. Гумор

Номер слайду 18

Опрацювати §27 Виконайте на окремому аркуші або використовуючи електронні засоби вправу “Моя сім’я”: У середині ромашок напиши імена усіх членів своєї сім’ї, розташуй довкола ромашки зі своїм ім’ям квіти із вписаними туди іменами членів сім’ї щодо близькості з ними, поміркуй, чому ти так зробив. Презентуємо на наступному уроціДомашнє завдання

Номер слайду 19

Сімейні цінності трохи нагадують сімейні канікули. Незважаючи на те, що весь день йшов дощ на пляжі, часто це райдужні спогади, які ми пам’ятаємо

pptx
Додано
22 березня 2023
Переглядів
1223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку