Завдання:виховувати особистість, знайти в кожній дитині гарне і підтримати це;допомагати учням (на основі результатів діагностики) у пізнанні власного характеру , у подоланні негативних та вихованні позитивних рисвиховувати кожну дитину як члена суспільства: вчити жити в колективі, зважати на думку однокласників;виховувати соціально-адаптовану людину, пристосовану до вимог суспільства;залучати дітей до вивчення культури рідного краю, традицій сім'ї, школи, села;розвивати творчі здібності, самооцінку, сприяти самореалізації школяра в класному колективі;створювати умови для спілкування і спільної діяльності старшого покоління з молодшим.забезпечення дійового зв’язку з батьками щодо становлення особистості
Принципи виховання:Індивідуальний підхід. Принцип комплексного підходу. Врахування вікових особливостей. Принцип співпраці дітей, дорослих, заснований на єдності цілей життя дітей та виховних цілей педагога і батьків. Гармонія інтересів, потреб і бажань учнів. Ключовий принцип – ідея співпраці дітей і дорослих. Робимо не за дітей, а разом з ними.
I етап - створення класного колективу. Мета: забезпечення дитині психологічного комфорту, визнання в колективі II етап - «Знайди свій шлях» (Самореалізація школярів). Мета: створення умов для розвитку особистості учнів, здатності до саморозвитку, самопізнання, самореалізації через включення в різні види діяльності. IIІ етап - реалізація пріоритетних напрямів. Мета : створення умов для всебічно розвиненої особистостіЕтапи виховної системи: Очікуваний результат: Підготовка підлітка до навчання в старших класах в умовах профільної школи з урахуванням реалій сучасного суспільства, соціальним замовленням держави і сім'ї через співпрацю класного керівника та батьків.
Інтелектуальне вихованняучасть у міжнародних та всеукраїнських конкурсах «Колосок», «Кенгуру» та «Орлятко»;Участь в інтелектуальних іграх та конкурсах “Самий розумний ” , “ А нумо хлопці ”Моральне, духовне та естетичне вихованнясімейні свята, конкурси та благодійні акції «Створи добро», «Від серця - до серця» серія бесід «Моральні правила поведінки»анкетування батьків та учнів «Сімейні традиції та професії».
Кл. години, бесіди «Тютюн. Пасивне куріння »., « Стільникові телефони шкода або користь? », « ЗСЖ », « В здоровому тілі здоровий дух », « Історія Олімпійських ігор »і т.д.змагання з піонерболу, баскетболу;легкоатлетична естафетафізичне виховання та формування здорового способу життя. Виховання патріотизмууроки пам'яті «Маленькі герої великої війни», «Велика Вітчизняна війна», вечори - зустрічі з воїнами-інтернаціоналістами, ветеранами педагогічної праці, участь у акції «Ветеран живе поруч», «Подарунок ветерану»Сімейне вихованнязбори - конкурси, свята «День моєї родини», круглі столи, зустрічі за чашкою чаю, «батьківські дні».