Спортивна година для активного відпочинку дітей після уроків

Про матеріал
зміцнювати здоров’ я учнів; сприяти їх фізичному розвитку, формуванню правильної постави, опануванню певного обсягу рухових навичок; розвивати у дітей рухові якості (спритність та швидкість); формувати звичку дотримуватись правил і норм здорового способу життя; залучати школярів до фізичної культури як складової загальнолюдської культури; виховувати морально-вольові якості, почуття взаємообов҆ язку; забезпечувати активний відпочинок дітей після уроків.
Перегляд файлу

 

Тема: Спортивна година . Рухливі ігри

Мета: зміцнювати здоров’ я учнів; сприяти їх фізичному розвитку, формуванню правильної постави, опануванню певного обсягу рухових навичок; розвивати у дітей рухові якості (спритність та швидкість); формувати звичку дотримуватись правил і норм здорового способу життя; залучати школярів до фізичної культури як складової загальнолюдської культури; виховувати морально-вольові якості, почуття взаємообов҆ язку; забезпечувати активний відпочинок дітей після уроків.

Обладнання та матеріали:  обручі, хокейна ключка, мішечки з піском, скакалки, м’ячі

Хід заняття

 

Організаційний момент

Шикування

Клас пошикувались! Рівняйсь! Струнко! Вільно!

II.      Повідомлення теми, мети заняття

 

Привітання

Діти сьогодні у нас спортивно-оздоровча година.

- Ми будемо продовжувати розвивати спритність, швидкість, увагу під час виконання естафет;

- Продовжувати формувати навички здорового способу життя;

- Продовжувати формувати правильну поставу.

Перш ніж розпочати оздоровчу годину, я ознайомлю вас з технікою безпеки на занятті:

  • Без дозволу вчителя не залишати спортивне приміщення, користуватися спортивним інвентарем;
  • Дотримуватися дисципліни, організованості, під час виконання вправ, чітко дотримуватися вказівки вчителя.

 

А тепер мушу переконатись наскільки, ви уважні і готові до заняття:

Вправи на увагу:

Скільки пальців я показую;

Чітко виконуйте мої вказівки:

Руки вверх;

Руки в сторони;

Руки вниз;

Руки перед собою.

Стрибком наліво;

Стрибком направо.

Молодці! Справились з нелегким завданням.

III. Основний зміст заняття

Розминка

Направо! В обхід за направлючим кроком руш!

Різновиди ходьби

а) – руки на пояс  (ходьба на носках);

б) – руки за голову(ходьба на п’ятках);

в) – руки на пояс напівприсядки продовжуємо ходьбу

Тримаємо дистанцію один між одним, спинки рівно, старанно виконуємо завдання.

Різновиди бігу, імітаційні рухи

а) – Розпочинаємо повільно, рівномірно бігти;

б) – приставним кроком – правим боком;

в) – приставним кроком – лівим боком;

г) – кроком руш; руки в сторони – малюємо маленькі кола своїми кулачками; малюємо – великі кола своїми руками.

Закінчили вправу.

Руки вверх - глибокий вдих;

Руки вниз – глибокий видих.

 

У дві шеренги об’єднайсь.

Об’єднування дітей на дві групи

Діти потрібно дотримуватися правила безпеки під час виконання естафет:

 

Будьте обережні;

Не обганяйте один одного;

Не штовхайтеся;

Дотримуватися правил гри.

1. ПЕРЕГОНИ З ПОВІТРЯНОЮ КУЛЬКОЮ.

Капітани кожної команди ( синіх жовтих) отримують інвентар: повітряну кульку і ракетку.

За допомогою ракетки потрібно підбивати кульку до фінішної лінії, повертатися аналогічно підбивати кульку ракеткою. Передати ракетку і кульку наступному учаснику команди.

Переможе та команда, яка швидше виконає ігрове завдання.

2. ПЕРЕДАВ – СІДАЙ

Гравці стають за лінією у колону по одному. Попереду кожної команди за 4-5 метрів стає капітан з м'ячем. За сигналом капітан передає м'яча першому гравцеві своєї команди. Якщо він впіймав м'яча, то повертає його капітану, а сам сідає Коли капітан одержить м'яча від останнього гравця, він піднімає його вгору, а вся команда швидко встає на ноги. Виграє команда, яка першою виконає завдання і її капітан здійме вгору м'яча.

3.ЕСТАФЕТИ З ХОКЕЙНОЮ ПАЛИЦЕЮ.

За допомогою хокейної палиці штовхаємо м’яч до фінішного обруча, ложим рукою м’яч у коло, і повертаємось ОБЕРЕЖНО передаємо ключку наступному учаснику гри

Переможе та команда, яка швидше виконає ігрове завдання.

Діти у нас є журі, яке зараз нам підіб’ють підсумки за 3 конкурси.

МОЛОДЦІ! А тепер ми трішечки відпочинемо , за допомогою заспокійливих, малорухливих ігор.

Діти в одну шеренгу  ШИКУЙСЬ! Встали усі у коло.

 

Ігри

1. Гра «Дружній клас»

Зараз ми за допомогою гри дізнаємось наскільки ми дружній клас.

Стали у коло взялися усі за руки, нам потрібно кожному перелізти через круг не розриваючи і не відпускаючи руки.

Молодці ми довели, що ми все таки найдружніший клас.

2. Гра ЇСТІВНЕ - НЕЇСТІВНЕ

Всі учасники гри стають у коло. Ведучий називає будь-який предмет Якщо був названий їстівний продукт - присідаємо, якщо ж неїстівний - то плескаємо у долоні.  Зрозуміли умови гри отже будьте уважні!

3.  Гра СКАЖИ ПРОТИЛЕЖНЕ

Усі учасники лишаються у колі. Ведучий кидає м’яч і називає слово, той учасник, який упіймав м’яч має назвати протилежне значення слова.   Зрозуміли умови гри отже будьте уважні! ПОЧАЛИ.

IV. Підсумок заняття

Шикуємось в одну шеренгу. Наша спортивно-оздоровча година закінчилась. Ми не тільки  виконали мету заняття, а й підняли собі настрій.

Дякую вам діти, що ви були веселі активні, спритні та уважні.

Діти, візьміться парами за руки. Дивлячись у вічі одне одному, посміхніться і побажайте здоров’я та гарного настрою.

Дякую.

 

docx
Додано
11 лютого 2022
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку