Тема: Спортивна година . Рухливі ігри
Мета: зміцнювати здоров’ я учнів; сприяти їх фізичному розвитку, формуванню правильної постави, опануванню певного обсягу рухових навичок; розвивати у дітей рухові якості (спритність та швидкість); формувати звичку дотримуватись правил і норм здорового способу життя; залучати школярів до фізичної культури як складової загальнолюдської культури; виховувати морально-вольові якості, почуття взаємообов҆ язку; забезпечувати активний відпочинок дітей після уроків.
Обладнання та матеріали: обручі, хокейна ключка, мішечки з піском, скакалки, м’ячі
Хід заняття
Організаційний момент
Шикування
Клас пошикувались! Рівняйсь! Струнко! Вільно!
II. Повідомлення теми, мети заняття
Привітання
Діти сьогодні у нас спортивно-оздоровча година.
- Ми будемо продовжувати розвивати спритність, швидкість, увагу під час виконання естафет;
- Продовжувати формувати навички здорового способу життя;
- Продовжувати формувати правильну поставу.
Перш ніж розпочати оздоровчу годину, я ознайомлю вас з технікою безпеки на занятті:
А тепер мушу переконатись наскільки, ви уважні і готові до заняття:
Вправи на увагу:
Скільки пальців я показую;
Чітко виконуйте мої вказівки:
Руки вверх;
Руки в сторони;
Руки вниз;
Руки перед собою.
Стрибком наліво;
Стрибком направо.
Молодці! Справились з нелегким завданням.
III. Основний зміст заняття
Розминка
Направо! В обхід за направлючим кроком руш!
Різновиди ходьби
а) – руки на пояс (ходьба на носках);
б) – руки за голову(ходьба на п’ятках);
в) – руки на пояс напівприсядки продовжуємо ходьбу
Тримаємо дистанцію один між одним, спинки рівно, старанно виконуємо завдання.
Різновиди бігу, імітаційні рухи
а) – Розпочинаємо повільно, рівномірно бігти;
б) – приставним кроком – правим боком;
в) – приставним кроком – лівим боком;
г) – кроком руш; руки в сторони – малюємо маленькі кола своїми кулачками; малюємо – великі кола своїми руками.
Закінчили вправу.
Руки вверх - глибокий вдих;
Руки вниз – глибокий видих.
У дві шеренги об’єднайсь.
Об’єднування дітей на дві групи
Діти потрібно дотримуватися правила безпеки під час виконання естафет:
Будьте обережні;
Не обганяйте один одного;
Не штовхайтеся;
Дотримуватися правил гри.
1. ПЕРЕГОНИ З ПОВІТРЯНОЮ КУЛЬКОЮ.
Капітани кожної команди ( синіх жовтих) отримують інвентар: повітряну кульку і ракетку.
За допомогою ракетки потрібно підбивати кульку до фінішної лінії, повертатися аналогічно підбивати кульку ракеткою. Передати ракетку і кульку наступному учаснику команди.
Переможе та команда, яка швидше виконає ігрове завдання.
2. ПЕРЕДАВ – СІДАЙ
Гравці стають за лінією у колону по одному. Попереду кожної команди за 4-5 метрів стає капітан з м'ячем. За сигналом капітан передає м'яча першому гравцеві своєї команди. Якщо він впіймав м'яча, то повертає його капітану, а сам сідає Коли капітан одержить м'яча від останнього гравця, він піднімає його вгору, а вся команда швидко встає на ноги. Виграє команда, яка першою виконає завдання і її капітан здійме вгору м'яча.
3.ЕСТАФЕТИ З ХОКЕЙНОЮ ПАЛИЦЕЮ.
За допомогою хокейної палиці штовхаємо м’яч до фінішного обруча, ложим рукою м’яч у коло, і повертаємось ОБЕРЕЖНО передаємо ключку наступному учаснику гри
Переможе та команда, яка швидше виконає ігрове завдання.
Діти у нас є журі, яке зараз нам підіб’ють підсумки за 3 конкурси.
МОЛОДЦІ! А тепер ми трішечки відпочинемо , за допомогою заспокійливих, малорухливих ігор.
Діти в одну шеренгу ШИКУЙСЬ! Встали усі у коло.
Ігри
1. Гра «Дружній клас»
Зараз ми за допомогою гри дізнаємось наскільки ми дружній клас.
Стали у коло взялися усі за руки, нам потрібно кожному перелізти через круг не розриваючи і не відпускаючи руки.
Молодці ми довели, що ми все таки найдружніший клас.
2. Гра ЇСТІВНЕ - НЕЇСТІВНЕ
Всі учасники гри стають у коло. Ведучий називає будь-який предмет Якщо був названий їстівний продукт - присідаємо, якщо ж неїстівний - то плескаємо у долоні. Зрозуміли умови гри отже будьте уважні!
3. Гра СКАЖИ ПРОТИЛЕЖНЕ
Усі учасники лишаються у колі. Ведучий кидає м’яч і називає слово, той учасник, який упіймав м’яч має назвати протилежне значення слова. Зрозуміли умови гри отже будьте уважні! ПОЧАЛИ.
IV. Підсумок заняття
Шикуємось в одну шеренгу. Наша спортивно-оздоровча година закінчилась. Ми не тільки виконали мету заняття, а й підняли собі настрій.
Дякую вам діти, що ви були веселі активні, спритні та уважні.
Діти, візьміться парами за руки. Дивлячись у вічі одне одному, посміхніться і побажайте здоров’я та гарного настрою.
Дякую.