Позакласний захід з теми "Турнір юних інформатиків"

Про матеріал
Позакласний захід "Турнір юних інформатиків". Мета: підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.
Перегляд файлу

Турнір юних інформатиків (5А клас)

 

Мета: підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

 

Правила турніру: участь приймають дві команди учнів 5 класу; турнір складається із двох блоків – теоретичного і практичного, кожен з яких, в свою чергу, поділяється на конкурси; всі завдання конкурсів оцінюються одним балом за правильну відповідь.

 

Теоретичний блок

І конкурс «Дуель»

Учитель задає питання. Команда, що готова дати відповідь, має підняти руку. У разі невірної відповіді, команда суперник має право дати свою відповідь.


  1. Який пристрій комп’ютера може надавати шкідливу дію на здоров'я людини? (монітор).
  2. Що є спільним між папірусом, берестяною грамотою, книгою, дискетою і диском? (це носії інформації).
  3. Ця кнопка вмикає комп’ютер та з англійської перекладається як "живлення" (Power).
  4. Назва самої довгої клавіші (Пробіл).
  5. Я пишу листи і вірші,

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ,

Як усім потрібен … (Word)

  1. Я малюю діаграми,

Знаю формули й доданки.

Підрахую як годиться –

Електронна я … (таблиця)

  1. Нас зібралося багато,

Як же всіх порахувати?

Об'єднати всіх нас гарних

Може тільки база … (даних)

  1. Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я … (редактор)


 

ІІ конкурс «Майстри пантоміми»

Команди загадують одному із представників команди-суперника слово, яке стосується інформатики. Представник команди-суперника повинен показати його для своєї команди без звуків, лише за допомогою жестів і міміки.


  1.  

І команда

  1. Клавіатура.
  2. Монітор.
  3. Принтер.
  4. Колонки
  5. Джойстик


ІІ команда

  1. Миша.
  2. Сканер.
  3. Навушники.
  4. Мікрофон.
  5. Відеокамер

 

Практичний блок

ІІІ конкурс «Склади пазл»

 

Командам необхідно скласти комп’ютерний пазл у текстовому редакторі Word.


 

ІV конкурс «Засели будинок»

 

 Командам необхідно заселити другий під’їзд кожного з будинків і вказати, який вид інформації обробляє той чи інший пристрій, або який пристрій потрібний для обробки того чи іншого виду інформації.

 

 

 

doc
Додано
22 грудня 2020
Переглядів
784
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку