Результати спостереження
асистента вчителя ……. за учнем з особливими освітніми потребами ……..,
який навчається в 2-Д класі КЗЗСО …..
лютий 2023р
……. навчається в КЗЗСО …… другий рік. Спостереження за пізнавальними можливостями ……. продовжуються.
В активному словнику-головним чином ужиткові слова. Фраза проста поширена, часом аграматична. На протязі першого року навчання оволодів навичками звуко-буквеного аналізу. Загальна та артикуляційна моторика не порушені. Читає швидко, але в словах пропускає склади, або переставляє їх місцями.
Завдання виконує з направляючою допомогою; по можливості відповідає на запитання за допомогою навідних питань; темп виконання завдань уповільнений; увага стимулюється за допомогою наочного матеріалу.
Дитина може виконувати завдання під безпосереднім контролем дорослого, реалізовувати автоматизовані навички. У нього виховані навички побутового самообслуговування. Зміст простого тексту може відтворити з допомогою педагога та з опорою на малюнки.
Формується вміння відповідати на запитання до змісту прочитаного.
Формуються навички рукописного письма.
Виконує математичні дії в межах 100 з помилкам, потребує додаткових пояснень. Формуються навички креслення, вміння розв’язувати прості задачі. Може назвати своє ім’я та прізвище, імена батьків, домашню адресу. Називає кольори, геометричні фігури. Знає назви тварин, птахів, комах, видів транспорту.
Вивчає англійську мову , проявляє активність, відповідає на запитання за допомогою навідних питань. Формуються навички читання, письма. Може привітатися, представити себе, попрощатися, називає кольори, , пори року, шкільне приладдя, називає тварин.
Фізичний розвиток дитини гармонійний. Відвідує уроки фізкультури та хореографії. Дитина відкрита до спілкування, доброзичлива, проявляє радість при зустрічі з вчителем та однокласниками.
Асистент вчителя …….