STEM-освіта, теорія для розробки уроків у початковій школі.

Про матеріал
STEM-освіта– це низка програм та експериментів, в яких поєднуються природничо-наукові компоненти та інноваційні технології, математика, читання, мова, англійська мова наука, мистецтво, інженерія) STEM-уроки, заняття формують особливий стиль мислення. Дитина стає послідовнішою, і водночас не боїться шукати альтернативи. На заняттях учні самі шукають шляхи подолання проблеми. Така самостійність тренує вміння планувати роботу і розділяти задачі на частини. Так дитина вчиться аналізувати інформацію, захищати власну думку.
Перегляд файлу

               STEM – освіта в початковій школі

    STEM-освіта– це низка програм та експериментів, в яких поєднуються природничо-наукові компоненти та інноваційні технології, математика, читання, мова, англійська мова наука, мистецтво, інженерія) 

   STEM-уроки, заняття формують особливий стиль мислення. Дитина стає послідовнішою, і водночас не боїться шукати альтернативи. На заняттях учні самі шукають шляхи подолання проблеми. Така самостійність тренує вміння планувати роботу і розділяти задачі на частини. Так дитина вчиться аналізувати інформацію, захищати власну думку.

 

   План заходів щодо впровадження STEM-освіти в Україні, затвердженою Міністерством освіти і науки України відповідно до законів України. Розроблені «Методичні рекомендації щодо впровадження SТЕМ-освіти у загальноосвітніх навчальних закладах України.

   Зміст навчальних програм базується на компетентнісному підході, який відповідає напрямку розвитку освіти в контексті положень Концепції «Нова українська школа» та показано особливості запровадження наскрізних змістових ліній.

    Однією з форм STEM-навчання є уроки/заняття, які спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків і сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду, актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці/занятті. Такі уроки/заняття можуть проводитися шляхом об’єднання схожої тематики кількох навчальних предметів.

   Акронім STEM (від англ. Science – природничі науки, Technology – технології, Engineering – інженерія, проектування, дизайн, Mathematics – математика)

Водночас, у STEM активно включається сукупність творчих, мистецьких дисциплін, що об’єднані загальним терміном Arts (позначення відповідного підходу – STEM and Arts). Актуальними напрямами STEM and Arts є дизайн, образотворче мистецтво і поєднанні природничо-наукових з іншими навчальними дисциплінами, які вивчаються у школі.

 

    Ефективним засобом формування компетентностей є проектна діяльність. Виконання STEM-проектів передбачає інтегровану дослідницьку, творчу діяльність учнів, спрямовану на отримання самостійних результатів під керівництвом учителя.

   В Україні поширеною є проблема незацікавленості дітей у навчанні. Давати чисто навчальний матеріал, без можливості його застосування на практиці — неефективно і недоцільно. У цьому основна перевага STEM-освіти , яка дозволяє змінити форму викладання — урок не сфокусований на вчителі, у центрі уваги завжди знаходиться вирішення проблеми. Учні шукають рішення не в теоретичному матеріалі, а відразу вчаться на практиці, роблячи спроби та помилки.

У порівнянні зі звичайної освітою STEM дає дітям набагато більше самостійності. STEM вчить дитину бути більш самостійною та відповідальною, оскільки вона переймає навички критичного мислення.

 

 

docx
Додано
4 січня
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку