SТЕМ урок " Механічний рух. Експериментальне визначення параметрів руху"
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Примітка: частина уроку проводиться на вулиці, на шкільному стадіоні
Тема: Поступальний механічний рух. Експериментальне визначення параметрів руху.
Мета:
Навчальна: узагальнення і систематизація знань з теми : «Механічний рух», дослідницька діяльність: вимірювання швидкості велосипедиста і бігуна, визначення часу, необхідного для подолання заданої дистанції.
Розвиваюча: розвивати вміння: пояснювати; встановлювати закономірності;самостійно знаходити причинно-наслідкові зв’язки (робити висновки); розвивати творчі здібності.
Виховна:сприяти формуванню пізнавального інтересу до фізики; виховувати гармонійно розвинену особистість, ,виховувати уважність, зібраність, спостережливість.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, STEM урок.
Обладнання: комп’ютер з додатком googlmaps, проектор, вимірювальна стрічка, секундомір, крокомір.
Хід уроку.
Відкриваємо на комп’ютері додаток googlmaps, будуємо маршрут з нашого місця знаходження до заданої точки (адресу обираємо довільно). Учні роблять це на своїх смартфонах. Знайомимося з додатком, аналізуємо отриману інформацію.
Питання до учнів:
ϑ=5,4 км/1,25 год=4,32 км/год= =1,2 м/с
Виходимо на шкільний стадіон, спочатку один учень пішки проходить одне коло, крокомір вимірює кількість кроків, рулеткою заміряємо довжину одного кроку і визначаємо довжину дистанції:
ℓ=ℓ0N
ℓ - довжина кола
ℓ0 – довжина кроку
N – кількість кроків
Потім спостерігаємо за рухом велосипедиста і бігуна і визначаємо за допомогою секундоміра час їхнього руху. Результати заносимо до таблиці.
№ |
Досліджуваний об’єкт |
ℓ,м |
t, с |
ϑ, м/с |
ϑ, км/год |
1 |
Велосипедист |
|
|
|
|
2 |
Бігун |
|
|
|
|
Питання до учнів під час проведення експерименту:
Користуючись додатком googlmaps побудуйте маршрут до свого будинку. Заміряйте час, протягом якого ви подолаєте дорогу, порівняйте цей час з тим, що пропонує додаток, визначте дійсну швидкість, з якою ви будете йти додому.
Тема: Поступальний механічний рух. Експериментальне визначення параметрів руху.
Мета: узагальнення і систематизація знань з теми «Механічний рух», дослідницька діяльність: вимірювання швидкості велосипедиста і бігуна, визначення часу, необхідного для подолання заданої дистанції.
Обладнання: комп’ютер з додатком googlmaps, проектор, вимірювальна стрічка, секундомір, крокомір.
Хід уроку.
ϑ= =
ℓ0=
N=
ℓ=ℓ0N=
№ |
Досліджуваний об’єкт |
ℓ,м |
t, с |
ϑ, м/с |
ϑ, км/год |
1 |
Велосипедист |
|
|
|
|
2 |
Бігун |
|
|
|
|
Велосипедист: ϑ= =
Бігун: ϑ= =
Велосипедист: t==
Бігун: t==