Стежками неповторної України

Про матеріал
Дуже цікавий сценарій про рідну Україну. Багато цікавого матеріалу для закріплення знань учнів про свою рідну Батьківщину. Ребуси, кросворди, вірші.
Перегляд файлу

Сценарій квесту "Стежками неповторної України" для початкових класів

 

Тема заходу: Стежками неповторної України

 

Форма проведення: гра-квест

Мета заходу:

·        закріпити знання вихованців про рідну Батьківщину, про її культурні звичаї, традиції;

·        розвивати пам'ять, увагу, фантазію, творчі здібності, вокальні, хореографічні навички, уміння працювати у групах; сприяти згуртовуванню колективу;

·        виховувати повагу до рідної держави.

Обладнання: маршрутний лист «Стежками неповторної України»; ілюстрації до оформлення кожної станції, аудіозаписи пісень, рушники, кросворд «Батьківщина».

ХІД ЗАХОДУ

 

Виходить ведуча:

Доброго дня! Ми з вами сьогодні зібралися, щоб перевірити свої знання про нашу Батьківщину та все, що з нею пов’язане. Ви матимете змогу продемонструвати знання українських пісень, віршів, загадок, казок. На вас чекають завдання на 5 станціях. За кожне правильно виконане завдання ви отримаєте частиночку українського прислів’я. І якщо ви успішно впораєтеся з усіма завданнями, то в кінці квесту зберете прислів’я і зможете дати відповідь на запитання: за що ми повинні з вами любити нашу Батьківщину… Ви переконаєтеся в тому, що наша Україна – дійсно неповторна і багата на таланти держава.

Зараз вам видається маршрутний лист, за яким ви будете рухатися і виконувати усі завдання.

Готові?  Отже, на старт! Увага! Почали!

Учасники квесту за маршрутним листом проходять завдання                              на станціях:

Станція «Кмітлива Україна»

 

Дівчинка: Ви прибули на станцію «Кмітлива Україна». Я пропоную взяти участь у нашому конкурсі:

Вікторина  (для учнів 1 ,2 А і 2 Б класів)

Якщо відповісте на всі питання, отрмаєте  стрічку, на якій буде записана частина прислів’я .

Ви готові?
1. Назва нашої держави? (Україна)
2. Державна мова України … (українська)
3. Основні кольори нашого Прапора? (Синій і жовтий)
4. Що символізують кольори українського Прапора? (Блакитний – небо,жовтий – пшеничне поле.)

5.Яка пора року настає після зими? (Весна)

6.спортивна командна гра з шайбою. (Хокей)

7.Польовий гризун з великими щічками. (Хом'як)

8.Хто першим зустрівся Колобку? (Зайчик)

9. На яке світло треба переходити дорогу? (На зелене)

10. Літо, осінь, зима, весна - (пори року).

 

Для учнів 3-4 класів:

Відгадати кросворд:

X

X

X

X

X

1 в

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

і

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

н

X

X

X

X

X

X

X

X

X

2 т

о

3 п

о

л

я

X

X

X

X

X

X

к

и

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

с

X

X

X

X

X

4 в

X

X

X

а

л

и

н

а

X

е

X

6 п

X

X

н

X

X

X

X

X

7 р

у

ш

н

и

к

X

X

X

X

X

б

X

е

X

X

а

X

X

X

X

X

а

X

н

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

и

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

ц

X

X

X

X

X

X

X

X

X

X

я

X

X

X

X

X

X

X

1.Головний убір з листя, бадилля, гілок і квітів у вигляді обруча (вінок)

2.Високе дерево, оспіване в українських піснях та віршах. (тополя)

3.Національний символ України. Його дарують, ним обмінюються у Великоднє свято. (Писанка)

4 Дерево, яке оспівано у народних піснях, у віршах. Воно освячується в церкві перед Пасхою, як засіб від злих сил. (Верба)

5. Кущ, оспіваний в українських народних піснях, символ дівочої вроди. Народний символ України. (Калина)

6 Ця рослина – символ жовтого кольору на прапорі.

                                               7.Національний символ України. Матері                 дарують його своїм дітям на щастя, на долю, відряджаючи у далеку дорогу., дівчата вишивають собі на весілля. (Рушник)

 

За правильне виконання завдань з цієї станції ви отримуєте частинку прислів’я, яке потім складете в одне ціле. Дивимось на карту та вирушаємо далі!

Станція «Музична»

На станціі чекає дівчинка з завданням

Завдання І: «Вгадай мелодію» (учасники вгадують).

Пісні / мульфільми:

1 «Крижане серце» («Отпусти и забудь)

2. «Вінні Пух та його друзі», пісенька Вінні Пуха.

3. «Качинні історії»

4. «Зима в Простоквашино», пісенька кота Матроскіна.

5 «Сімейка Адамсів»

6. «Барбоскіни»

7. «Ну погоді!», пісенька Снігуроньки.

8. «Леді Баг та Супер-кіт»

9. «Чип та Дейл»

10. «Король Лев», пісенька «Акуна Матата».

Діти вгадують музику і отримують за це ще одну частинку прислів’я.

А ми рухаємось за нашою картою далі!І наступна зупинка це

Станція «Казкова»

Завдання 1 : відповісти на питання.

-         В чий будиночок забралася Коза-Дереза? – Будинок зайчика.

-         Чим пригощала лисичка Журавля? – Кашою.

-         Кого зробив дід із соломи? – Бичка.

-         Кого купив дід на базарі за три копійки? – Козу-Дерезу.

-         Який казковий герой народився з горошини? – Котигорошко.

-         Яка тварина прикинулася неживою серед дороги? – Лисичка.

-         Хто викрав Івасика-Телесика? – Змія.

-         Хто прогнав Козу-Дерезу із зайчикової хатки? – Рак.

-         У якій казці битий небиту везе? – «Лисичка-Сестричка та Вовчик-Братик».

Завдання 2: намалювати портрет Колобка (тільки для 3-4 класів)

За виконання завдань з цієї станціі ви отримуєте наступну частинку прислів’я

І скоріше на наступну станцію

Станція «Загадкова»

Щоб отримати частинку прислів’я, вам потрібно на цій станціі відгадати загадку і підняти картинку з відгадкою.

 

І червона, й соковита,
Та гірка вона все літо.
Припече мороз – вона
Стала добра й смачна. 
(Калина)

 

Сонечко в траві зійшло,
Усміхнулось, розцвіло,
Згодом стало біле-біле
І за вітром полетіло.
(Кульбаба)

 

Стоїть собі літечком
На городі тіточка,
Світлокоса, білочуба,
а на ній зелена шуба.
(Кукурудза)

 

Я на сонце дуже схожа – 
Золотиста, ніжна, гожа.
Рано-вранці розквітаю.
Відгадати вам неважко,
Що за квітка я ?
(Ромашка)

 

На дубочку я вродився,
На дубочку й оселився.
Восени я упаду
Та дубочком проросту.
(Жолудь)

 

На городі нога стоїть,
На нозі голова висить.
Куди сонце повертається,
Туди голова нахиляється.
(Соняшник)

 

Діти з варіантів картинок показують правильну картинку відповідь.

За це ведуча віддає їм частинку прислів’я .

І вони вирушають далі за картою.

Станція «Танцювальна Україна»

На станції гравців зустрічає дівчинка .

  •  Які гості до нас завітали! Ви знаєте, як називається наша станція?

Ви здогадуєтеся, що на вас чекає? Звичайно! Ми з вами будемо танцювати!

Завдання на станції – повторювати танцювальні рухи під музичний супровід .

Пісня «Арам – зам – зам»

Після таночку діти отримують останній шматочок прислів’я і по карті прямують до фінішу.

 

 

Ведуча на фініші: Молодці! Бачу, ви успішно пройшли випробування і тепер можете скласти прислів’я; (діти склеюють прислів’я , в одну лінію, і отримується стрічка з віночку. Цю стрічку діти разом з вчителем клеять на віночок.

Коли збираються всі діти і на віночок приклеєні всі прислів’я, діти по одному з класу читають своє прислів’я .

Ведуча: Я думаю, ви погодитеся зі мною, що ми любимо нашу державу саме тому, що вона наша – єдина та неповторна. Спасибі за участь у квесті! І до нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прислів’я

 

Будь-кому мила своя країна. 1 кл

 

Без верби і калини немає України. 2 А кл

 

Та земля мила, де мати родила.  2 Б кл

 

Всюди на світі добре, а вдома найкраще. 3 А кл.

 

Рідна земля — мов колиска золота. 3 Б кл.

 

Людина без рідної землі, як соловей без гнізда 4А кл

 

Вкраїна – мати, за неї треба головою стояти. 4 Б кл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 липня 2022
Переглядів
573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку