Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькпризначення вебсайту;різновид вебсторінок сайту;складові вебсторінки.
Номер слайду 3
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Яку структуру можуть мати сайти. Які існують вимоги до структури сайту. Які відмінності можуть мати вебсторінки сайту
Номер слайду 4
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Структура сайту. Види сторінок сайту
Номер слайду 5
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Створення та публікація вебресурсів. Створення та публікація вебресурсів. Структура сайту. Вебсайт — від англ. Website: web — «павутиння», мережа та site — «місце») — дослівно означає «місце в мережі». Сукупність вебсторінок певної тематики із системою навігації, що дає можливість переміщуватись між ними за допомогою гіперпосилань, які збережені на одному сервері, утворює сайт, або вебсайт.
Номер слайду 6
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Створення та публікація вебресурсів. Створення та публікація вебресурсів. Структура сайту«Ідеальна» структура сайту. Сайт має безліч сторінокодин вхід й один вихідкілька входів і лише один вихід. Для зручності орієнтування головна сторінка сайту має містити меню з повним його описом, яке дасть змогу користувачеві зорієнтуватися у вмісті сайту та швидко перейти до потрібного розділу. Принцип «воронки»Принцип цільової сегментаціїзорієнтуватися у вмісті сайту та швидко перейти до потрібного розділу. Виділяється основні групи цільової аудиторії і на основі потреб кожної групи створюється структура сайту
Номер слайду 7
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Створення та публікація вебресурсів. Створення та публікація вебресурсів. Структура сайту. Планування структури сайтуструктуру каталогів, структуру навігації необхідність заставки сайтувизначити кількість сторінок встановити зв’язки між ними
Номер слайду 8
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Створення та публікація вебресурсів. Створення та публікація вебресурсів. Структура сайту. Розглядають внутрішню та зовнішню структуру сайту
Номер слайду 9
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Створення та публікація вебресурсів. Створення та публікація вебресурсів. Структура сайту. Лінійна (послідовна) структура вебсайту
Номер слайду 10
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Створення та публікація вебресурсів. Створення та публікація вебресурсів. Структура сайтуІєрархічна (деревоподібна) структура вебсайту
Номер слайду 11
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Створення та публікація вебресурсів. Створення та публікація вебресурсів. Структура сайту. Гібридна структура вебсайту
Номер слайду 12
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Створення та публікація вебресурсів. Створення та публікація вебресурсів. Структура сайту. Мережева структура вебсайту
Номер слайду 13
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Створення та публікація вебресурсів. Створення та публікація вебресурсів. Структура сайту. Зовнішня структура вебсайту. Зовнішня структура визначає спосіб розміщення відомостей на сторінці в разі вибору кожного пункту меню. Можна вказати конкретне місце для розміщення банера, картинок, додаткових посилань на сайті. Зовнішня структура має гармонійно відповідати дизайну сайту. Банер — це невеличке рекламне зображення, що розміщується на одній сторінці й посилається на іншу.
Номер слайду 14
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §20 стор. 192-195 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Вебсайт, внутрішня та зовнішня структура сайту, банер
Номер слайду 15
Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк
Номер слайду 16
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. СТРУКТУРАРозгадай ребус
Номер слайду 17
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Web-сайтhttps://learningapps.org/5109028
Номер слайду 18
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 2. Веб-сайт, гіперпосиланняhttps://learningapps.org/1353215
Номер слайду 19
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером