Структура веб-сторінок: особливості та підходи до ергономічного розміщення контенту

Про матеріал
Урок «Структура веб-сторінок: особливості та підходи до ергономічного розміщення контенту» не лише знайомить учнів з основами веб-дизайну, але й розвиває їхні навички роботи з сучасними технологіями. Використання принципів ергономічного дизайну дозволяє учням створювати зручні та ефективні веб-сторінки, що є важливим у сучасному цифровому світі. Учні отримують практичний досвід, працюючи в командах, що сприяє розвитку комунікативних навичок та критичного мислення.
Перегляд файлу

12.12.2024, 8-Б клас

Тема уроку: «Структура веб-сторінок: особливості та підходи до ергономічного розміщення контенту»

Мета уроку:

  • Ознайомити учнів з основами структури веб-сторінок та принципами ергономічного дизайну.
  • Навчити учнів використовувати програми зі штучним інтелектом для створення та оптимізації веб-сторінок.
  • Розвивати навички критичного мислення, креативності та командної роботи.

Обладнання:

  • Комп’ютери з доступом до інтернету та програмами для створення веб-сторінок (наприклад, Wix, WordPress, Figma).
  • Проектор для демонстрації.
  • Роздаткові матеріали з інструкціями та прикладами.

Структура уроку

1. Вступ (10 хв)

Опис: Вчитель привітає учнів, перевірить присутність та налаштує клас на роботу.

Приклад запитань:

  • «Хто з вас коли-небудь створював веб-сторінки? Які інструменти ви використовували?»
  • «Що таке ергономічний дизайн? Чому він важливий для веб-сторінок?»

Відповіді учнів: Учні можуть поділитися своїм досвідом, згадуючи про платформи, такі як Blogger або соціальні мережі.

Мотивація: Вчитель демонструє коротке відео про важливість ергономічного дизайну в веб-розробці, показуючи приклади добре та погано спроектованих веб-сторінок.

2. Основна частина (30 хв)

2.1. Теоретичний блок (15 хв)

Опис: Вчитель пояснює, що таке структура веб-сторінок, її елементи та принципи ергономічного дизайну.

  • Структура веб-сторінки:
    • Заголовок: «Це перше, що бачить користувач. Він повинен бути зрозумілим і привабливим».
    • Навігація: «Меню, яке дозволяє користувачам легко переміщатися по сайту».
    • Контент: «Основна інформація, яка повинна бути чіткою та структурованою».
    • Футер: «Включає контактну інформацію, посилання на соціальні мережі та інші важливі дані».
  • Принципи ергономічного дизайну:
    • Зручність використання: «Сайт повинен бути інтуїтивно зрозумілим».
    • Візуальна ієрархія: «Важливі елементи повинні виділятися».
    • Адаптивність: «Сайт повинен коректно відображатися на різних пристроях».

Приклад: Вчитель демонструє на екрані приклади веб-сторінок, які ілюструють ці принципи.

Запитання для учнів:

  • «Які елементи ви вважаєте найважливішими для веб-сторінки?»
  • «Чому важливо, щоб сайт був адаптивним?»

2.2. Практичний блок (15 хв)

Опис: Учні виконують практичне завдання, використовуючи програми для створення веб-сторінок.

  • Завдання для учнів:
    • Створити просту веб-сторінку на обрану тему, використовуючи принципи ергономічного дизайну.
    • Використовувати програми зі штучним інтелектом для оптимізації контенту (наприклад, автоматичне генерування тексту або зображень).
  • Покрокова інструкція:
    1. Вибір теми: «Оберіть тему для вашої веб-сторінки (наприклад, хобі, наука, спорт)».
    2. Створення структури: «Намалюйте ескіз вашої веб-сторінки, включаючи заголовок, навігацію, контент і футер».
    3. Розміщення контенту: «Використовуйте програми для створення веб-сторінок, щоб реалізувати ваш ескіз».
    4. Оптимізація: «Скористайтеся AI для покращення тексту або вибору зображень».

Приклад запитань:

  • «Які інструменти ви використовуєте для створення веб-сторінки?»
  • «Чи виникли у вас труднощі під час роботи з AI?»

3. Презентація результатів (20 хв)

Опис: Учні демонструють свої веб-сторінки, обговорюючи, як вони використовували принципи ергономічного дизайну.

  • Обговорення: Вчитель запитує учнів про їхні результати.
    • «Які елементи вашої веб-сторінки ви вважаєте найбільш успішними?»
    • «Які принципи ергономічного дизайну ви застосували?»

Відповіді учнів: Учні можуть поділитися своїми успіхами та труднощами, обговорюючи, як вони застосовували принципи дизайну.

4. Узагальнення (10 хв)

Опис: Вчитель підсумовує урок, обговорюючи, що нового дізналися учні про структуру веб-сторінок та ергономічний дизайн.

  • Запитання для обговорення:
    • «Що нового ви дізналися про структуру веб-сторінок?»
    • «Які навички ви розвинули під час уроку?»

Відповіді учнів: Учні можуть висловити свої думки про нові знання та навички, які вони отримали.

5. Домашнє завдання

Опис: Вчитель пояснює домашнє завдання.

  • Створити більш складну веб-сторінку на обрану тему, використовуючи всі принципи ергономічного дизайну.
  • Написати короткий реферат на тему «Важливість ергономічного дизайну в веб-розробці».

Спільний проект для учнів

Тема проекту: «Створення веб-сайту для шкільного заходу».

  • Опис: Учні працюють у групах, щоб створити веб-сайт для шкільного заходу (наприклад, ярмарок, концерт). Веб-сайт повинен містити інформацію про захід, програму, контактні дані та можливість реєстрації.
  • Формат: Кожна група створює веб-сайт, використовуючи принципи ергономічного дизайну та програми зі штучним інтелектом для оптимізації контенту.
  • Презентація: Групи представляють свої веб-сайти класу, обговорюючи, як вони використовували принципи дизайну та AI.

Висновок

Урок «Структура веб-сторінок: особливості та підходи до ергономічного розміщення контенту» не лише знайомить учнів з основами веб-дизайну, але й розвиває їхні навички роботи з сучасними технологіями. Використання принципів ергономічного дизайну дозволяє учням створювати зручні та ефективні веб-сторінки, що є важливим у сучасному цифровому світі. Учні отримують практичний досвід, працюючи в командах, що сприяє розвитку комунікативних навичок та критичного мислення.

 

docx
Додано
22 жовтня
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку