Створення інклюзивного середовища: стратегії і практики.

Про матеріал
Створення інклюзивного середовища: стратегії і практики.Крок за крокомКрок за крокомКрок за крокомКрок за крокомКрок за кроком
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення інклюзивного середовища: стратегії і практики. Кереб Аліна Валеріївна

Номер слайду 2

Крок за кроком01020403 Передовий досвід. Подолання перешкод Досвід та ідеї щодо розвитку інклюзивного навчанняІнноваційний підхід.

Номер слайду 3

—федеральна земля- кожна школа інклюзивна- шкільний лікар- шкільний психологічний центр- зміна форми навчання будь коли- кар’єрна рада- кар’єрні інформаційні центри- позанавчальні активності.- соціальні державні проєкти. Німеччина

Номер слайду 4

Гальмувальні фактори:інфраструктура,нестача корекційних педагогів неготовність учителів. неготовність до змін суспільства

Номер слайду 5

Польща. Типи шкіл :загальноосвітні, інтеграційні,спеціалізовані. Асистентів готують в університетах на спеціальних курсах або ж у межах післядипломної освіти. Погана архітектурна доступність шкіл.

Номер слайду 6

Україна. Недостатні фінансові ресурси…Недостатність кваліфікованих кадрів…Недоліки у законодавстві…Соціокультурні перешкоди…Недоступна інфраструктура…Неоднаковість умов…Страх…

Номер слайду 7

1. Ціль: організація роботи в інклюзивному класіПотреба учняіндивідуальні зустрічі з кожним учнем та їх батьками. Розробка індивідуалізованих навчальних планів (ІНП)враховувати особливості кожного учня та пропонувати належні модифікації навчального матеріалу та оцінювання. Ресурсне забезпеченняадаптовані підручники, технологічні пристрої, спеціальні меблі чи обладнання для фізично обмежених учнів. Різноманітність методів та стратегійстилі навчання візуальні, аудіальні та кінестетичні методи. Кооперативне навчанняспівробітництво учнів у групах. Нормативні документи. Конституція України - Глава II "Права, свободи та обов'язки людини і громадянина»; Закон України "Про освіту»; Закон України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»; Наказ Міністерства освіти і науки України "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах»; Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України "Про організацію навчально-виховного процесу в інклюзивних загальноосвітніх навчальних закладах"

Номер слайду 8

Інклюзія???01 Що таке ООП?2. Вектор руху: взаємодія з батьками, спеціалістами та зацікавленими сторонами02забезпечення доступу до освіти Рівність03врахування індивідуальних потребІндивідуалізація05допомагати один одному та навчатися від інших. Взаємодопомога05поділ відповідальності всіх учасників навчального процесу - учнів, вчителів, батьків…Колективна відповідальність 04

Номер слайду 9

Прийняття. Не звинувачуй себе!

Номер слайду 10

Де шукати ресурс?Позитивний досвід«Людина дощу»«Теорія всього»«Скафандр і метелик»«Недоторканні»«Що гнітить Гілберта Грейпа»10%Психолог. Відверта розмова40%ГО «Розправлені крила»30%Соціальне підприємництво. Горіховий дім, Lady Di. Сонячна майстерня, «Емаус»20%

Номер слайду 11

Команда: принципи і практики- складається- підписується- затверджується- переглядається- зберігається- обліковується. Директор. Заступник директора. Вчитель( інкл.класу)Асистент вчителя. Практичний психолог. Соціальний педагог. Батьки. Команда супроводубатьки / інший законний представникписьмовою заявоюкопією висновку особи, наданої ІРЦ,рішення виконавчого органу. Надання соціальної послугиІПР: короткострокові/довгострокові цілі

Номер слайду 12

Процес створення ІПРСпостереження/вивчення дитини (прогрес/ регрес)Слабкі/сильні сторони учня, короткострокові/ довгострокові ціліПозитивний клімат. Платформи/сервіси/додатки. Затвердження ІПР/створення модифікованого/атаптованого навчального плану

Номер слайду 13

Атаптована / модифікована програма 1 О. Генрі. «Вождь червоношкірих». Робота над змістом26.01.2023 Намалювати вождя червоношкірих , розказати що означає слово «Вождь»Намалювати вождя червоношкірих2 О. Генрі. «Вождь червоношкірих». Образи персонажів, засоби їх створення. Роль художніх деталей у творі.31.01.2023 Перечислити головних героїв «Вождь червоношкірих»Назвати улюбленого героя «Вождь Червоношкірих»3 В. Г. Короленко. «Сліпий музикант». Пошук головним героєм (Петром Попельським) свого місця у світі. Тема мистецтва. (ТЛ) Притча. (УС) В. Г. Короленко і Україна.02.02.2023 Знайти на карті України м. Житомир. Розказати з чим асоціюється слово «Короленко»Знайти на карті України м. Житомир4 Р. Шеклі. «Запах думок». Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму. Том і Кліві: схожість і відмінності. Образи майбутнього в літературі та інших видах мистецтва20.04.2023 Описати свої роздуми,як ви бачите людину у майбутньому. З геометричних фігур наклеєти в зошиті майбутню людину

Номер слайду 14

Живі листи. Liveworksheets. Write. Reader. Конструктор з написання електронних спостережень/ книг, тощо…

Номер слайду 15

Їжа для роздумів: «Себе в цього світа треба вміти вибороти»

pptx
Додано
9 грудня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку