Тема «Рослини»
Урок № 15
Тема: Суцвіття, їх різноманітність і біологічне значення.
Визначення термінів і понять: суцвіття, прості суцвіття, складні суцвіття, китиця, зонтик, початок, головка, колос, щиток, кошик, складний зонтик, складний колос.
Створити схеми:
Суцвіття
______________ _____________
____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____
Значення суцвіть
____________ ___________
Встановити відповідність між типами суцвіть та рослинами для яких
вони характерні
Суцвіття |
Рослини |
||
1 |
китиця |
А |
ромашка |
2 |
колос |
Б |
чистотіл |
3 |
зонтик |
В |
подорожник |
4 |
кошик |
Г |
конвалія |
|
|
Д |
груша |
Встановити послідовність розташування суцвіть за розмірами від найбільшого до найменшого
А береза Б таліпотова пальма В черемха Г конюшина
Біологічний диктант
називають … .
Тестовий контроль
Із запропонованих варіантів відповідей виберіть один правильний:
А нерозгалуженим Б складним В простим
А китиця Б зонтик В щиток
А кульбаба Б конюшина В цибуля
А головка Б початок В качан
А соняшник Б конюшина В вишня
А складний щиток Б складний зонтик В складний початок