Свідоцтво досягнень 1-2 клас

Про матеріал
Свідоцтво досягнень для учнів 1-2 класів. Відповідно наказу МОН від 13.07.2021 № 813.
Перегляд файлу

         _____________________________

         _____________________________

             учня/учениці ___________класу

             _____________________________

             _____________________________                                                                                     

                                                                   20___/20____ навчальний рік

 

п/п

     Характеристика навчальної діяльності

˅ Сформовано

/   Формується

1

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання.

 

2

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу.

 

3

Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи.

 

4

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії.

 

5

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи.

 

6

Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем.

 

7

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою.

 

8

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження.

 

9

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них.

 

10

Працює з інформацією з допомогою цифрових пристроїв за інструкцією.

 

 

 

п/п

Характеристика результатів навчання

˅ Сформовано

Формується

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Українська мова

1

Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету.

 

2

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки.

 

3

Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

 

Читання

1

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле.

 

 

2

Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно.

 

3

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного.

 

4

Переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням послідовності змісту.

 

Іноземна мова

1

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух.

 

2

Читає з розумінням іноземною мовою.

 

3

Висловлюється іноземною мовою.

 

4

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою.

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Математика

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа.

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання чисел.

 

3

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення.

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок.

 

5

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури.

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами.

 

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ. СОЦІАЛЬНА ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Я досліджую світ

1

Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними.

 

2

Називає і описує явища, які відбуваються в природі.

 

3

Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат.

 

4

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи.

 

5

Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря).

 

6

Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів.

 

7

Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова).

 

8

Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю. 

 

9

Розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших.

 

10

Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання.

 

11

Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я.

 

12

Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб. 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Дизайн та технології

1

Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці.

 

2

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій.

 

3

Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами.

 

ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Інформатика

1

Називає та добирає цифровий пристрій відповідно до мети завдання.

 

2

Створює зображення за допомогою інструментів графічного редактора.

 

3

Реалізує дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму.

 

4

Знаходить інформацію у вебджерелах   за поданою умовою, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії.

 

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Мистецтво

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх.  

 

2

Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами.

 

3

Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми.

 

4

Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум.

 

ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Фізична культура

1

Виконує фізичні вправи за зразком.

 

2

Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини.

 

3

Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності.

 

4

Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди.

 

 

Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рекомендації  вчителя _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Учитель    ______________                      ____________________________                                                      

 

Побажання батьків/осіб, що їх замінюють ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Батьки/особи, що їх замінюють    ____________         _________________                                  

 

Керівник закладу освіти                 ____________         _________________                                  

                                            М П

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Уколова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 січня
Переглядів
11407
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку