Свідоцтво досягнень 4 клас НУШ за Савченко

Про матеріал

свідоцтво джосягнень 3-4 класи нуш, за програмою Савченко. Розроблено відповідно до нових рекомендацій МОН

Перегляд файлу

 

 

Характеристика

особистих досягнень

Сформований рівень результату навчання

І с.

ІІ с.

Дизайн і технології

1

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці.

 

 

2

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його.

 

 

3

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл.

 

 

Образотворче мистецтво

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології. 

 

 

2

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами.

 

 

3

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

 

Музичне мистецтво

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології. 

 

 

2

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами.

 

 

3

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами.

 

 

 

Державна підсумкова атестація

 

Характеристика особистих досягнень

Сформований рівень результату навчання

1

Українська мова

 

2

Літературне читання

 

3

Математика

 

 

 

Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу _____________________

_____________________________________________________________________________

 

Кількість пропущених днів ________________

 

Учитель __________________  Н. Баран

 підпис

 

Батьки/ особи, що їх замінюють ___________________       ____________________________

 підпис прізвище ініціали

 

 

Керівник навчального закладу                                 _________________________  Г. Мархай

                                                                          Місце печатки                                                  підпис

 

 

школа І-ІІІ ступенів №217 м.Києва

назва закладу освіти

 учня/учениці  4-_____класу

_________________________

ПІБ учня/учениці

                                    2021-2022 – навчальний рік

                     

Характеристика

особистих досягнень

Сформований рівень результату навчання

І с.

ІІ с.

1

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань.

 

 

2

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід.

 

 

3

Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями.

 

 

4

Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку.

 

 

5

Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи.

 

 

6

Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших.

 

 

7

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками.

 

 

8

Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами,  пояснює їх.

 

 

9

Добирає до виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів.

 

 

10

Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці.

 

 

                                                              

 

 

 

Характеристика

особистих досягнень

Сформований рівень результату навчання

І с.

ІІ с.

Літературне читання

1

Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні запитання.

 

2

Читає усвідомлено, правильно, виразно, в належному темпі вголос і мовчки.

 

 

3

Зв’язно висловлює власні думки щодо прочитаного, усно передає свої враження, вподобання.

 

 

4

Переказує та створює тексти, бере участь у діалозі.

 

 

5

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

 

6

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

 

 

7

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

 

8

Переказує усно і письмово прочитай /прослухай твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

 

Українська мова

1

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

 

 

2

Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні запитання.

 

 

3

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній та письмових формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується культури спілкування

 

 

4

Досліджує умовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

Іноземна мова ( англійська)

1

Сприймає іноземну мову на слух

 

 

2

Читає іноземною мово

 

 

3

Висловлюється іноземною мовою

 

 

4

Взаємодіє письмово іноземною мовою

 

 

Математика

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.

 

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.

 

 

3

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.

 

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.

 

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур.

 

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

 

 

 

 

Характеристика

особистих досягнень

Сформований рівень результату навчання

І с.

ІІ с.

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

1

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів.

 

 

2

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними.

 

 

3

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх.

 

 

4

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу.

 

 

5

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання.

 

 

6

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил.

 

 

7

Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати.

 

 

8

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля.

 

 

9

Пояснює свої права і обов’язки з сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами.

 

 

10

Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживання товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власнпх потреб.

 

 

11

Пояснює, від кого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах.

 

 

12

Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки на свої дії.

 

 

Інформатика

1

Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань.

 

 

2

Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах. 

 

 

3

Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом. 

 

 

4

Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії.

 

 

Фізична культура

1

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ.  

 

 

2

Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі.

 

 

3

Дотримуєтеся правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди. 

 

 

Ритміка

1

Добирає і виконує  вправи з різних видів гімнастики, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання хореографічних вправ.  

 

 

2

Пояснює значення пластичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі.

 

 

3

Дотримуєтеся правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Синельник Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 жовтня 2021
Переглядів
9929
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку