Свідоцтво досягнень. 4 клас. Рекомендації вчителя.

Про матеріал

Пропоную рекомендації вчителя, які зазначала у Свідоцтвах досягнень 2023-2024 н.р. учням 4 класу.

Перегляд файлу

                      Рекомендації вчителя у Свідоцтвах досягнень 4 класу


1. Поповнювати активний словниковий запас  української мови. Продовжувати підтримувати активну, сміливу життєву позицію і самооцінку. Постійно залучати до різних видів діяльності, пов'язаних зі спілкуванням українською мовою. Підтримувати у дитини емоційно-позитивне ставлення до навчання. Читати вдома вголос, мовчки, обговорювати разом з дорослими зміст прочитаного,  продовжувати вчитися переказувати прочитане, висловлювати власне ставлення до головних героїв та подій твору, робити висновки, формулювати власні оціночні судження. Дякуємо батькам за виховання сина, за його уміння вчитися  та  відповідально ставитися до своїх освітніх успіхів!

2. Поповнювати активний словниковий запас української мови, читаючи книги рідною мовою. Продовжувати зміцнювати у дитині впевненість у собі, у власних силах. Залучати її до інтелектуальної діяльності, пов'язаної з дослідженням та спілкуванням українською мовою. Постійно підтримувати у дитини емоційно-позитивне ставлення до навчання. Дякуємо за формування активної життєвої позиції та оптимістичного світогляду у доньки, за формування уміння бути відповідальною під час дистанційного навчання!

3. Встановлюйте часові рамки на виконання дитиною завдань вдома. Повторюйте основні правила та зроблені  висновки до навчальних тем. Постійно повторюйте математичні правила та формули, закріплюйте основні випадки додавання та віднімання, множення та ділення багатоцифрових чисел, табличні випадки множення та ділення. Обов´язково сприяйте читанню вголос, мовчки, читайте разом, обговорюйте прочитане,  виділяйте головну думку, підтримуйте бажання переказувати. Формуйте вміння ставити навчальні цілі і досягати їх, тобто вчіть планувати, концентруватися, контролювати свої дії. Продовжуйте навчати вірити у те, що успіх залежить від наполегливості людини, від її прагнення знати та уміти. Формуйте в дитини впевненість у своїх силах, адекватну самооцінку. Дякуємо за виховання сина, за його уміння вчитися дистанційно та відповідально ставитися до своїх освітніх успіхів!

4. Поповнювати активний словниковий запас слів української мови. Продовжувати формувати почуття відповідальності за свої дії та здобутки у освітньому процесі, сталу зацікавленість до навчальної діяльності, до осмисленню навчального матеріалу. Приділяти увагу розвитку математичних умінь і навичок. Заохочувати дитину до всіх видів діяльності, що вимагають концентрації уваги.

5. Продовжувати формувати почуття відповідальності за свої освітні здобутки, виховувати наполегливість у подоланні труднощів та рішучість доводити розпочате до кінця, розвивати зацікавленість до навчальної діяльності та осмислення навчального матеріалу. Встановлювати часові рамки щодо виконання завдань. Читати вголос та мовчки щодня не менше 30 хв, переказувати прочитане, висловлювати власне оціночне судження.  Підтримувати бажання займатися творчістю (малювати, ліпити, в'язати, витинати тощо), продовжувати розвивати творчі здібності доньки у освітньому просторі позашкілля. Постійно повторювати математичні формули, висновки,  правила, додатково розв’язувати завдання на обчислення математичних виразів з багатоцифровими числами, розв’язувати задачі.  Дякуємо за батьківське сприяння  у розвитку наполегливості в освітній діяльності доньки!


6. Щодня плануйте з дитиною самостійне читання вголос та мовчки не менше 30 хв, обговорюйте прочитане разом, спонукайте до власних оціночних суджень, переказу прочитаного. Продовжуйте по-батьківськи успішно формувати вміння ставити навчальні цілі, досягати їх, планувати, концентруватися, контролювати свої дії. Продовжуйте навчати вірити у те, що успіх залежить від себе самого, від свого прагнення знати та уміти. Підтримуйте у дитини впевненість у своїх силах. Встановлюйте часові рамки щодо виконання дитиною навчальних завдань вдома. Хваліть та обговорюйте разом складнощі у навчанні. Дякуємо за виховання сина, за його уміння вчитися дистанційно та відповідально ставитися до своїх освітніх успіхів!


7. Щодня плануйте з дитиною самостійне читання вголос та мовчки  не менше 30 хв, обговорюйте прочитане разом, просіть переказати.  Поповнюйте словниковий запас слів української мови читанням книг рідною мовою, переказуванням, обговоренням прочитаного, висловленням власних суджень. Продовжуйте по-батьківськи успішно формувати вміння ставити навчальні цілі, досягати їх, планувати, концентруватися, контролювати свої дії, навчати вірити у те, що успіх залежить від самої дитини, від її прагнення знати та уміти. Дякуємо за сформовану у сина відповідальність до навчання!

8. Поповнювати активний словниковий запас слів української мови. Продовжувати зміцнювати в дитині впевненість у собі, у власних силах, залучати її до виконання різних видів діяльності, пов'язаних зі спілкуванням українською мовою,  підтримувати у дитини емоційно-позитивне ставлення до навчання. Поповнювати словниковий запас української мови читанням книг рідною мовою, обговоренням прочитаного, переказуванням, висловленням оціночних суджень. Дякуємо за виховання у доньки зацікавленості до навчання та активної життєвої позиції!

9. Встановлюйте часові рамки щодо виконання дитиною завдань вдома. Повторюйте частіше формули, правила, алгоритми  виконання, висновки до навчальних тем. Щодня плануйте разом самостійне читання вголос та мовчки не менше 30 хв, обговорюйте прочитане разом, просіть переказати прочитане, висловити власне оціночне судження  до подій твору. Постійно самостійно закріплюйте у сина прийоми  письмового обчислення математичних виразів з багатоцифровими числами, розв’язуйте задачі, створюйте успішне інтелектуальне навантаження з математики. Продовжуйте по-батьківськи успішно формувати вміння ставити навчальні цілі, досягати їх, планувати, концентруватися, контролювати свої дії, навчайте вірити, що успіх навчальної діяльності залежить від себе самого, від прагнення знати та уміти. Дякуємо за виховання сина, за його уміння вчитися та відповідально ставитися до своїх освітніх успіхів!

10. Продовжувати по-батьківськи успішно сприяти формуванню у сина активної життєвої позиції та світогляду, підтримувати впевненість і самостійність, результативно формувати сталу зацікавленість до навчальної діяльності та відчуття відповідальності за свої успіхи. Дякуємо за виховання сина, за його уміння вчитися дистанційно, відповідально і вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів, за розвиток самостійності, наполегливості у досягненні високого освітнього  результату, за заохочення до занять у позашкільному освітньому просторі!


11. Продовжувати розвивати у сина навички емоційного самоконтролю та уміння дотримуватися у спілкуванні з однолітками позиції партнерства. Сприяти формуванню вищої самооцінки, до опирається на реальні освітні успіхи та прагнення. Формувати наполегливість, відповідальність, дієву самоорганізацію  у навчальній роботі. У сімейному вихованні постійно поповнювати активний словниковий запас української мови, сприяючи читанню  книг рідню  мовою. Дякуємо за виховання самостійності, яка  дає свої високі результати сформованих життєвих компетентностей, формує авторитет серед однокласників! Дякуємо за виховання сина, за його уміння вчитися дистанційно та відповідально ставитися до своїх освітніх успіхів!

12. Продовжувати сприяти формуванню у сина впевненості і самостійності, сталій зацікавленості до навчальної діяльності, до осмислення навчального матеріалу. Звертати постійну увагу у вихованні на формування  наполегливості, відповідальності, самоорганізації. Усіма способами підтримувати  бажання вчитися і працювати самостійно. Створювати атмосферу вимогливості до інтелектуальної діяльності, позитивно сприяти читанню енциклопедичних науково-популярних статей, художніх книг, розв’язуванню логічних математичних завдань. Удосконалювати, працюючи самостійно, навички обчислення математичних виразів, рівнянь, задач, що формують сталі математичні компетентності, повторювати формули, правила, алгоритми розв’язання. Формувати навички впевненого, вдумливого читання, читати вголос та мовчки 30 хв щодня, сприяти бажанню переказувати прочитане, висловлювати власне оціночне судження. Дякуємо за докладені зусилля у формуванні самостійності та відповідальності до навчальної діяльності у сина протягом навчання у початковій школі!

13. Продовжувати успішно сприяти розвитку старанності і наполегливості в освітній діяльності, у формуванні впевненості у своїх здібностях, у прагненні дитини пізнавати й досліджувати. Продовжувати систематично приділяти увагу залученню дитини до активної інтелектуальної діяльності, до формування навичок впевненого, вдумливого читання та розв’язування логічних математичних завдань. Формувати багатий словниковий запас слів української мови, створювати вимогливий інтелектуальний простір.


14. Продовжувати підтримувати у доньки бажання вчитися, працювати самостійно та емоційно позитивно ставитися до освітніх успіхів  Продовжувати заохочувати дитину до свідомого, виразного, інтонованого читання. Розвивати уміння самостійно удосконалювати  обчислення математичних виразів з багатоцифровими числами, розв’язувати задачі, рівняння, повторювати та закріплювати знання формул, правил, алгоритмів розв’язання. Дякуємо за виховання донечки, за її уміння вчитися дистанційно та відповідально і вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів, за виховання читацьких умінь та вдумливого самостійного читання, за додаткову освітню роботу вдома, за батьківський контроль та допомогу!



15. Продовжувати успішно сприяти формуванню у синові активної життєвої позиції. Підтримувати впевненість і самостійність, результативно формувати сталу зацікавленість до освітньої діяльності. Розвивати відчуття відповідальності за свої освітні успіхи, продовжувати навчати долати труднощі. Створювати позитивне мотиваційне освітнє середовище вдома, сприяти  участі в інтелектуальних змаганнях, олімпіадах тощо. Дякуємо за виховання сина, за його уміння вчитися дистанційно та вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів! Дякуємо за сприяння розвитку читацьких умінь, формуванню бажання багато самостійно читати та активно розвиватися у освітньому просторі позашкілля!

16. Продовжувати успішно сприяти формуванню активної життєвої позиції, підтримувати впевненість і самостійність, сталу зацікавленість та відчуття відповідальності до освітній діяльності. Створювати позитивне мотиваційне освітнє середовище вдома, сприяти  участі  сина в інтелектуальних змаганнях, олімпіадах, заохочувати до участі до дослідницьких проєктах тощо. Дякуємо за виховання сина, за його уміння вчитися дистанційно та вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів! Дякуємо за сприяння розвитку читацьких умінь, формуванню бажання багато самостійно читати та активно розвиватися у освітньому просторі позашкілля!

17. Продовжувати успішно по-батьківськи сприяти тому, щоб донька формувала у собі активну життєву позицію, підтримувати впевненість і самостійність, результативно формувати сталу зацікавленість до навчальної діяльності та відчуття відповідальності у освітньому процесі, навчати долати труднощі. Усіма способами і методами продовжувати  формувати  у дитини бажання вчитися, працювати самостійно, пізнавати, досліджувати, робити висновки. Дякую за батьківське сприяння розвитку старанності і наполегливості в успішній освітній діяльності доньки! Дякуємо за виховання донечки, за її уміння вчитися дистанційно та відповідально  і вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів!


18.Продовжувати успішно сприяти формуванню активної життєвої позиції, підтримувати впевненість і самостійність, результативно формувати сталу зацікавленість до навчальної діяльності та відчуття відповідальності у освітньому процесі, навчати долати труднощі. Усіма способами продовжувати  підтримувати у дитини бажання працювати самостійно, пізнавати, досліджувати, робити висновки. Дякую за батьківське сприяння розвитку старанності і наполегливості в успішній освітній діяльності доньки! Дякуємо за уміння доньки навчатися дистанційно та відповідально і вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів, за формування сталого читацького інтересу, активної участі у позашкільному освітньому просторі!

19. Поповнювати активний словниковий запас слів української мови. Продовжувати зміцнювати в дитині впевненість у собі, у власних силах, залучати її до виконання різних видів діяльності, пов'язаних зі спілкуванням українською мовою,  підтримувати у дитини емоційно - позитивне ставлення до  читання та розв’язування математичних завдань з логічним навантаженням. Дякуємо за уміння вчитися дистанційно і вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів!

20. Продовжувати успішно сприяти формуванню  у доньки активної життєвої позиції, підтримувати впевненість, самостійність, результативно формувати сталу зацікавленість до навчальної діяльності та відчуття відповідальності у освітньому процесі. Продовжувати  формувати у дитини бажання вчитися, працювати самостійно, пізнавати, досліджувати, робити висновки. Сприяти читати вголос і мовчки, переказувати прочитане. Заохочувати самостійно удосконалювати навички обчислення математичних виразів з багатоцифровими числами, розв’язування задач, рівнянь, до повторення та закріплення формул, правил, алгоритмів розв’язання. Дякую за батьківське сприяння розвитку старанності і наполегливості в успішній освітній діяльності доньки! Дякуємо за виховання донечки, за її уміння вчитися дистанційно і відповідально та вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів, за розвиток сталого бажання самостійно читати  та  сприяння розвитку читацьких умінь!

21. Поповнювати активний словниковий запас слів української мови через читання художньої та науково-популярної літератури. Продовжувати зміцнювати в дитині впевненість у собі, у власних силах, залучати до виконання різних видів діяльності, пов'язаних зі спілкуванням, підтримувати емоційно-позитивне ставлення до навчання. Постійно повторювати основні правила та висновки до навчальних тем, закріплювати вивчене:  формули, правила, алгоритми розв’язання математичних задач та вправ. Спонукати до самостійного повторення обчислень математичних виразів, задач, рівнянь з багатоцифровими числами. Обов´язково потрібно багато читати вголос, мовчки, читати разом, обговорювати прочитане, виділяти головну думку, переказувати.  
 


22. Продовжувати успішно сприяти формуванню активної життєвої позицію, підтримувати впевненість і самостійність, результативно формувати сталу зацікавленість до навчальної діяльності та відчуття відповідальності в освітньому процесі, навчати долати труднощі. Створювати позитивне мотиваційне освітнє середовище вдома, сприяти  участі  доньки в інтелектуальних змаганнях, олімпіадах, заохочувати до участі в дослідницьких проєктах тощо. Дякую за батьківське сприяння розвитку старанності і наполегливості в успішній освітній діяльності доньки! Дякуємо за добре виховання, за її уміння вчитися дистанційно та відповідально і вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів, за розвиток читацьких умінь та самостійне читання!

23. Продовжувати успішно сприяти формуванню наполегливості, відповідальності, дієвій самоорганізації  у навчальній роботі сина. Дякуємо за систематичну і цілеспрямовану сімейну освітню роботу, яка  дає свої високі результати знань, умінь та компетентностей, формує авторитет серед однокласників та додає упевненості! Дякуємо за виховання і всебічний розвиток сина, за формування сталих читацьких умінь і заохочення до спортивних позашкільних занять!

24. Продовжувати успішно сприяти формуванню активної життєвої позицію, підтримувати впевненість і самостійність, результативно формувати сталу зацікавленість до навчальної діяльності та відчуття відповідальності в освітньому процесі, навчати долати труднощі. Створювати позитивне мотиваційне освітнє середовище вдома, сприяти  участі  доньки в інтелектуальних змаганнях, олімпіадах, заохочувати до участі в дослідницьких проєктах тощо. Дякую за батьківське сприяння розвитку старанності і наполегливості в успішній освітній діяльності доньки! Дякуємо за добре виховання, за сформоване уміння вчитися дистанційно, самостійно та відповідально, вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів, за розвиток творчих здібностей, підтримку та міцну батьківську позицію!


25. Продовжувати успішно сприяти тому, щоб донька  формувала у собі активну життєву позицію, підтримувати відчуття відповідальності у освітньому процесі, навчати долати труднощі. Продовжувати розвивати у дитини бажання працювати самостійно, пізнавати, досліджувати, робити висновки. Потрібно звернути увагу на удосконалення математичних умінь обчислення математичних виразів, задач, рівнянь з багатоцифровими числами, систематично повторювати правила, формули, алгоритми виконання математичних завдань. Заохочувати до читання науково-популярної та художньої літератури, підтримувати позитивне ставлення до самостійного читання. Дякую за батьківське сприяння розвитку старанності і наполегливості в успішній освітній діяльності доньки! Дякуємо за виховання, за сформоване уміння вчитися дистанційно, відповідально і вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів, за розвиток творчих здібностей!


26. Продовжувати  успішно сприяти формуванню у сина активної життєвої позиції та світогляду, підтримувати впевненість і самостійність, результативно формувати сталу зацікавленість до навчальної діяльності та відчуття відповідальності за свої успіхи. Створювати позитивне мотиваційне освітнє середовище вдома, сприяти  участі  сина також і в інтелектуальних змаганнях, олімпіадах, заохочувати до участі до дослідницьких проєктах тощо. Заохочувати до читання науково-популярної та художньої літератури, підтримувати позитивне ставлення до самостійного читання.  Дякуємо за виховання сина, за його уміння вчитися дистанційно, відповідально і вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів, за розвиток самостійності, наполегливості у досягненні високого освітнього  результату, за заохочення до занять і велику батьківську підтримку  у позашкільному освітньому просторі спортивного клубу!


27. Продовжувати успішно сприяти формуванню активної життєвої позицію, підтримувати впевненість і самостійність, результативно формувати сталу зацікавленість до навчальної діяльності та відчуття відповідальності в освітньому процесі, навчати долати труднощі. Створювати позитивне мотиваційне освітнє середовище вдома, сприяти  участі  доньки в інтелектуальних змаганнях, олімпіадах, спонукати до участі в дослідницьких проєктах тощо. Заохочувати до читання науково-популярної та художньої літератури, підтримувати позитивне ставлення до самостійного читання. Дякую за батьківське сприяння розвитку старанності, наполегливості і самостійності в успішній освітній діяльності доньки! Дякуємо за добре виховання, за її уміння вчитися дистанційно, відповідально і вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів, за всебічний розвиток творчих здібностей та талантів дитини!



28. Встановлюйте часові рамки щодо виконання дитиною завдань. Повторюйте частіше вправи, що виконували, правила, висновки до навчальних тем. Щодня плануйте разом самостійне читання вголос  та мовчки  не менше 30 хв, обговорюйте прочитане разом, просіть переказати та  висловити власне ставлення до подій твору. Продовжуйте по-батьківськи успішно формувати вміння ставити навчальні цілі, досягати їх, планувати, концентруватися, контролювати свої дії, навчайте вірити, що успіх залежить від самої людини, від її прагнення знати та уміти. Спонукайте  до самостійного повторення обчислень математичних виразів, задач, рівнянь з багатоцифровими числами, до розв’язування задач та завдань з логічним навантаженням. Дякуємо за систематичну і цілеспрямовану домашню освітню роботу з сином, яка  дає видимі результати  розвитку  компетентностей, формує авторитет серед однокласників та дає упевненість дитині!



29. Продовжувати успішно сприяти формуванню активної життєвої позицію, підтримувати впевненість і самостійність, результативно формувати сталу зацікавленість до навчальної діяльності та відчуття відповідальності в освітньому процесі, навчати долати труднощі. Створювати позитивне мотиваційне освітнє середовище вдома, сприяти  участі  доньки в інтелектуальних змаганнях, олімпіадах, заохочувати до участі в дослідницьких проєктах тощо. Дякую за батьківське сприяння розвитку старанності і наполегливості в успішній освітній діяльності доньки! Дякуємо за добре виховання, за її уміння вчитися самостійно, дистанційно та відповідально і вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів, за розвиток читацьких умінь та самостійне читання, за розвиток творчих здібностей і таланту!


30. Продовжувати успішно сприяти формуванню у синові активної життєвої позиції. Підтримувати впевненість і самостійність, результативно формувати сталу зацікавленість до освітньої діяльності. Розвивати відчуття відповідальності за свої освітні успіхи, продовжувати навчати долати труднощі. Створювати позитивне мотиваційне освітнє середовище вдома, сприяти  участі в інтелектуальних змаганнях, олімпіадах тощо. Дякуємо за виховання сина, за його уміння вчитися дистанційно та вимогливо ставитися до своїх освітніх успіхів! Дякуємо за сприяння розвитку читацьких умінь, формуванню бажання багато самостійно читати та активно розвиватися у освітньому просторі позашкілля!!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Середа Оксана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 травня
Переглядів
8191
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку