Лиманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5
Лиманської міської ради Донецької області
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці 5 класу
Анацького Максима
2022-2023 н.р.навчальний рік
Характеристика навчальної діяльності* |
Стан сформованості (сформовано/формується) |
||||
виявляє інтерес до навчання |
|
||||
виявляє розуміння прочитаного |
|
||||
висловлює власну думку |
|
||||
критично та системно мислить |
|
||||
логічно обґрунтовує власну позицію |
|
||||
діє творчо |
|
||||
виявляє ініціативу в процесі навчання |
|
||||
конструктивно керує емоціями |
|
||||
оцінює ризики |
|
||||
оцінює ризики |
|
||||
розв’язує проблеми |
|
||||
співпрацює з іншими |
|
||||
Навчальний предмет / інтегрований курс |
Результати навчання |
Рівень досягнення результатів навчання |
|||
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
|||
Українська мова |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Українська література |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Зарубіжна література |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Іноземна мова (англійська) |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
||
Сприймає письмові тексти / Читання |
|
|
|
||
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Математика |
Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі |
|
|
|
|
Розв'язує математичні задачі |
|
|
|
||
Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Пізнаємо природу |
Проводить дослідження природи |
|
|
|
|
Опрацьовує та використовує інформацію |
|
|
|
||
Усвідомлює закономірності природи |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Технології |
Проєктує та виготовляє вироби |
|
|
|
|
Застосовує технології декоративно-ужиткового мистецтва |
|
|
|
||
Виявляє самозарадність у побуті / освітньому процесі |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Інформатика |
Працює з інформацією, даними, моделями |
|
|
|
|
Створює інформаційні продукти |
|
|
|
||
Працює в цифровому середовищі |
|
|
|
||
Безпечно та відповідально використовує інформаційні технології |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Здоров’я, безпека та добробут (інтегрований курс) |
Піклується про здоров’я |
|
|
|
|
Приймає рішення для безпеки |
|
|
|
||
Виявляє підприємливість і поводиться етично |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Етика
|
Поводиться етично |
|
|
|
|
Мислить критично |
|
|
|
||
Позитивно ставиться до себе та оточуючих |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Досліджуємо історію і суспільство |
Орієнтується в історичному часі й просторі |
|
|
|
|
Працює з інформацією історичного змісту |
|
|
|
||
Виявляє повагу до гідності людини та соціальну активність |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Інтегрований курс «Мистецтво» |
Пізнає різні види мистецтва |
|
|
|
|
Працює з текстом |
|
|
|
||
Бере участь у творчій діяльності |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
Фізична культура |
Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання |
|
|
|
|
Володіє технікою фізичних вправ |
|
|
|
||
Здійснює фізкультурно- оздоровчу діяльність |
|
|
|
||
Загальна оцінка результатів навчання** |
|
|
|
||
* За результатами спостереження за навчальною діяльністю учнів / учениць наприкінці кожного семестру класний керівник робить позначку у разі стабільного вияву певної характеристики в навчальній діяльності учня / учениці.
** У разі виставлення загальної підсумкової оцінки, після визначення рівня досягнень за кожною групою результатів, використовувати окремий рядок для виставлення загальної оцінки.
*** Видалити зайве перед друком або підкреслити назву курсу відповідно до освітньої програми закладу освіти.
Рекомендація педради про переведення до наступного класу ________________________________
____________________________________________________________________________________
Рекомендації вчителя _________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
Учитель _________ _______________________________
(Підпис) (Прізвище та ініціали)
Побажання батьків або осіб, які їх замінюють ____________________________________________
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
Підпис батьків або осіб, які їх замінюють ________________
(Підпис)
М.П. Керівник закладу освіти _________ ___________________
(Підпис) (Прізвище та ініціали)