Свідоцтво досягнень 5-6 клас НУШ

Про матеріал
Свідоцтво досягнень 5-6 клас НУШ класному керівникові у допомогу для з ліцеїв, гімназій та загальноосвітніх шкіл
Перегляд файлу

 

Лиманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5

Лиманської міської ради Донецької області

 

 

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

       учня/учениці  5 класу

Анацького Максима

2022-2023 н.р.навчальний рік

 

Характеристика навчальної діяльності*

Стан сформованості (сформовано/формується)

виявляє інтерес до навчання

 

виявляє розуміння прочитаного

 

висловлює власну думку

 

критично та системно мислить

 

логічно обґрунтовує власну позицію

 

діє творчо

 

виявляє ініціативу в процесі навчання

 

конструктивно керує емоціями

 

оцінює ризики

 

оцінює ризики

 

розв’язує проблеми

 

співпрацює з іншими

 

Навчальний предмет /

інтегрований курс

Результати навчання

Рівень досягнення результатів навчання

І семестр

ІІ семестр

Рік

Українська мова

Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання

 

 

 

Усно взаємодіє та висловлюється

/ Говоріння

 

 

 

Сприймає письмові тексти /

Читання

 

 

 

Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

 

 

 

Загальна оцінка результатів навчання**

 

 

 

Українська література

Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання

 

 

 

Усно взаємодіє та висловлюється

/ Говоріння

 

 

 

Сприймає письмові тексти /

Читання

 

 

 

Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

 

 

 

Загальна оцінка результатів навчання**

 

 

 

Зарубіжна література

Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання

 

 

 

Усно взаємодіє та висловлюється

/ Говоріння

 

 

 

Сприймає письмові тексти /

Читання

 

 

 

Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

 

 

 

Загальна оцінка результатів навчання**

 

 

 

Іноземна мова

    (англійська)

Сприймає усну інформацію на

слух / Аудіювання

 

 

 

Усно взаємодіє та висловлюється

/ Говоріння

 

 

 

Сприймає письмові тексти /

Читання

 

 

 

Письмово взаємодіє та

висловлюється / Письмо

 

 

 

Загальна оцінка результатів

навчання**

 

 

 

Математика

Опрацьовує проблемні ситуації

та створює математичні моделі

 

 

 

Розв'язує математичні задачі

 

 

 

Критично оцінює результати

розв’язання проблемних ситуацій

 

 

 

Загальна оцінка результатів

навчання**

 

 

 

Пізнаємо природу

Проводить дослідження природи

 

 

 

Опрацьовує та використовує

інформацію

 

 

 

Усвідомлює закономірності

природи

 

 

 

Загальна оцінка результатів

навчання**

 

 

 

Технології

Проєктує та виготовляє вироби

 

 

 

Застосовує технології декоративно-ужиткового

мистецтва

 

 

 

Виявляє самозарадність у побуті

/ освітньому процесі

 

 

 

Загальна оцінка результатів

навчання**

 

 

 

Інформатика

Працює з інформацією, даними,

моделями

 

 

 

Створює інформаційні продукти

 

 

 

Працює в цифровому середовищі

 

 

 

Безпечно та відповідально використовує інформаційні

технології

 

 

 

Загальна оцінка результатів

навчання**

 

 

 

Здоров’я, безпека та добробут (інтегрований курс)

Піклується про здоров’я

 

 

 

Приймає рішення для безпеки

 

 

 

Виявляє підприємливість і

поводиться етично

 

 

 

Загальна оцінка результатів

навчання**

 

 

 

Етика

  

 

  

Поводиться етично

 

 

 

Мислить критично

 

 

 

Позитивно ставиться до себе та

оточуючих

 

 

 

Загальна оцінка результатів

навчання**

 

 

 

Досліджуємо історію і суспільство

Орієнтується в історичному часі

й просторі

 

 

 

Працює з інформацією

історичного змісту

 

 

 

Виявляє повагу до гідності

людини та соціальну активність

 

 

 

Загальна оцінка результатів

навчання**

 

 

 

Інтегрований курс

«Мистецтво»

Пізнає різні види мистецтва

 

 

 

Працює з текстом

 

 

 

Бере участь у творчій діяльності

 

 

 

Загальна оцінка результатів

навчання**

 

 

 

Фізична культура

Розвиває особистісні якості у

процесі фізичного виховання

 

 

 

Володіє технікою фізичних вправ

 

 

 

Здійснює фізкультурно-

оздоровчу діяльність

 

 

 

Загальна оцінка результатів

навчання**

 

 

 

* За результатами спостереження за навчальною діяльністю учнів / учениць наприкінці кожного семестру класний керівник робить позначку у разі стабільного вияву певної характеристики в навчальній діяльності учня / учениці.

** У разі виставлення загальної підсумкової оцінки, після визначення рівня досягнень за кожною групою результатів, використовувати окремий рядок для виставлення загальної оцінки.

 *** Видалити зайве перед друком або підкреслити назву курсу відповідно до освітньої програми закладу освіти.

 

Рекомендація педради про переведення до наступного класу ________________________________

____________________________________________________________________________________

Рекомендації вчителя _________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Учитель         _________                       _______________________________

           (Підпис)    (Прізвище та ініціали)

Побажання батьків або осіб, які їх замінюють ____________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________

Підпис батьків або осіб, які їх замінюють  ________________

       (Підпис)

 

                   

 

М.П.               Керівник закладу освіти     _________                  ___________________

                                                                                                                        (Підпис)                             (Прізвище та ініціали)


 


 

docx
Додано
26 травня
Переглядів
1053
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку