Свідоцтво досягнень для учнів 3-4 класів

Про матеріал
Свідоцтво досягнень відповідно до наказу МОН від 13.07.2021 № 813, яке відредаговане на 4 сторінки - для зручності в друку книжечкою.
Перегляд файлу

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(назва закладу загальної середньої освіти)

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

 

учня/учениці      класу

(3-4)


(прізвище та ім’я учня/учениці)

                 навчальний рік

Характеристика навчальної діяльності

Сформовано (√)

/формується

виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань

 

 

активно працює на уроках, виявляє ініціативу i творчий  підхід

 

 

співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями

 

 

проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою   думку

 

 

планує i контролює хід виконання навчальних завдань,     оцінює  результат своєї роботи

 

 

бере відповідальність   за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої діє та дії інших

 

 

визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками

 

 

спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення,

досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між

об’єктами, пояснює ïx

 

 

добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблице, схем,

переказів

 

 

безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці

 

 

 

Характеристика результатів навчання

Сформовано (√)

/формується//

Рівень результату

навчання В, Д,С,П

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

Українська мова, мова відповідного корінного народу/ національної меншини (мова навчання)

 

визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює

причиново - наслідкові зв’язки сприйнятого на слух

висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні   запитання

 

 

володіє повноцінною навичкою читання вголос i мовчки

 

 

аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

 

переказує усно i письмово прочитаний/прослуханий твір  з    дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

 

будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, ece, діалог) в усній i письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування

 

 

пише розбірливо, дотримується граматичних  i  орфографічних графічних норм, перевіряє і редагує написане

 

 

досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для             вдосконалення  мовлення

 

 

Українська мова як державна, мова відповідного корінного народу/національної меншини (мова вивчення)

 

аналізує сприйняте на слух висловлення, ставить доцільні        запитання

 

 

читає усвідомлено, правильно, виразно, в належному темпі     вголос i мовчки

 

 

зв’язно висловлює власні думки щодо прочитаного, усно   передає  свої враження, вподобання

 

 

переказує та створює тексти, бере участь у діалозі

 

 

пише розбірливо, дотримується  граматичних  i   орфографічних норм, перевіряє i редагує написане

 

 

Іноземна мова

 

сприймає з розумінням іноземну мову на слух

 

 

читає з розумінням іноземною мовою

 

 

висловлюється іноземною мовою

 

 

записує слова, речення, короткі повідомлення про себе,  на  повсякденні теми іноземною мовою

 

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

володіє навичками додавання i віднімання, множення і ділення чисел

 

 

читає i записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить ïx значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

 

аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує i перевіряє розв’язок

 

 

розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти  з     геометричних фігур

 

 

використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, oпepyє величинами, користується приладами  для  вимірювання

 

 

ПРИРОДНИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої i живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних i штучних матеріалів

 

 

описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново - наслідкові зв’язки між ними

 

 

обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки i презентує ïx

 

 

орієнтується на місцевості за об’єктами природи i з допомогою компасу

 

 

знаходить i показує на карті Україну, материки, океани та  інші об’єкти відповідно до навчального завдання

 

 

пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

 

СОЦІАЛЬНА I ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА OCBITHI ГАЛУЗІ

 

пояснює на прикладах, що означає бути громадянином

України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного   краю i презентує результати

 

 

розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи i культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив ïx діяльності на життя людей/ збереження довкілля

 

 

пояснює свої права i обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу  добрих  взаємин над конфліктами;

 

 

розрізняє першочергові i другорядні потреби, пояснює   важливість помірності у споживанні товарів i послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

 

 

пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі;  описує  можливі ризики поведінки на прикладах

 

 

моделює звернення по допомогу в різні служби у  разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

організовує робоче місце відповідно до власних потреб i

визначених завдань, дотримується   безпечних прийомів праці

 

 

планує послідовність виготовлення виробу за власно

обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

 

 

планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у

тому числі ремонту книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

 

ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

 

 

створює інформаційні продукти (текст, графічне  зображення,  презентацію) в програмних середовищах

 

 

складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі ïx опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом

 

 

збирає інформацію за допомогою  цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети,              використовує              онлайн

середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн - взаємодії

 

 

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

описує враження від сприймання творів мистецтва,

словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

 

 

створює варіанти запропонованих художніх образів

засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

 

 

співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі),  імпровізує з ритмами

 

 

презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

 

ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

добирає i виконує фізичні вправи з різних видів спорту,

дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ

 

 

пояснює значення фізичного навантаження i загартовування для організму людини та виховання сили волі

 

 

дотримується правил проведення рухливих iгop та естафет; співпереживає за результат команди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рішення  педагогічної  ради про переведення до  класу  ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Рекомендації  вчителя ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 Пропущених днів ________               Учитель                     ____________________________                                                                                                                 ( ініціали, прізвище)

                                                                                                   (підпис)

 

Побажання батьків/осіб, що їх замінюють ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Батьки/особи, що їх замінюють                                _____________________________

                                                                                                       (ініціали, прізвище) 

                                                                (підпис)                                      

 

Керівник закладу освіти                                        _____________________________                                                 

                                                                                                       (ініціали, прізвище)

                                                                   (підпис)                                                                                                                                                                        Печатка

 

docx
Додав(-ла)
Захарова Оля
Додано
21 листопада 2021
Переглядів
1331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку