____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(назва закладу загальної середньої освіти)
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці класу
(3-4)
(прізвище та ім’я учня/учениці)
навчальний рік
Характеристика навчальної діяльності |
Сформовано (√) /формується |
|
виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань |
|
|
активно працює на уроках, виявляє ініціативу i творчий підхід |
|
|
співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями |
|
|
проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку |
|
|
планує i контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи |
|
|
бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої діє та дії інших |
|
|
визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками |
|
|
спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює ïx |
|
|
добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблице, схем, переказів |
|
|
безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці |
|
|
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (√) /формується// Рівень результату навчання В, Д,С,П |
|
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
|
Українська мова, мова відповідного корінного народу/ національної меншини (мова навчання) |
|
|
визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново - наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання |
|
|
володіє повноцінною навичкою читання вголос i мовчки |
|
|
аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки |
|
|
переказує усно i письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням |
|
|
будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, ece, діалог) в усній i письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування |
|
|
пише розбірливо, дотримується граматичних i орфографічних графічних норм, перевіряє і редагує написане |
|
|
досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення |
|
|
Українська мова як державна, мова відповідного корінного народу/національної меншини (мова вивчення) |
|
|
аналізує сприйняте на слух висловлення, ставить доцільні запитання |
|
|
читає усвідомлено, правильно, виразно, в належному темпі вголос i мовчки |
|
|
зв’язно висловлює власні думки щодо прочитаного, усно передає свої враження, вподобання |
|
|
переказує та створює тексти, бере участь у діалозі |
|
|
пише розбірливо, дотримується граматичних i орфографічних норм, перевіряє i редагує написане |
|
|
Іноземна мова |
|
|
сприймає з розумінням іноземну мову на слух |
|
|
читає з розумінням іноземною мовою |
|
|
висловлюється іноземною мовою |
|
|
записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою |
|
|
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
|
читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
|
|
володіє навичками додавання i віднімання, множення і ділення чисел |
|
|
читає i записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить ïx значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною |
|
|
аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує i перевіряє розв’язок |
|
|
розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур |
|
|
використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, oпepyє величинами, користується приладами для вимірювання |
|
|
ПРИРОДНИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
|
установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої i живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних i штучних матеріалів |
|
|
описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново - наслідкові зв’язки між ними |
|
|
обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки i презентує ïx |
|
|
орієнтується на місцевості за об’єктами природи i з допомогою компасу |
|
|
знаходить i показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання |
|
|
пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
|
|
СОЦІАЛЬНА I ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА OCBITHI ГАЛУЗІ |
|
|
пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю i презентує результати |
|
|
розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи i культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив ïx діяльності на життя людей/ збереження довкілля |
|
|
пояснює свої права i обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами; |
|
|
розрізняє першочергові i другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів i послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб |
|
|
пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах |
|
|
моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії |
|
|
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
|
організовує робоче місце відповідно до власних потреб i визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці |
|
|
планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його |
|
|
планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонту книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл |
|
|
ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
|
використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань |
|
|
створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах |
|
|
складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі ïx опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом |
|
|
збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн - взаємодії |
|
|
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
|
описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології |
|
|
створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами |
|
|
співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами |
|
|
презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося |
|
|
ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|
|
добирає i виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ |
|
|
пояснює значення фізичного навантаження i загартовування для організму людини та виховання сили волі |
|
|
дотримується правил проведення рухливих iгop та естафет; співпереживає за результат команди |
|
|
Рішення педагогічної ради про переведення до класу ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації вчителя ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропущених днів ________ Учитель ____________________________ ( ініціали, прізвище)
(підпис)
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Батьки/особи, що їх замінюють _____________________________
(ініціали, прізвище)
(підпис)
Керівник закладу освіти _____________________________
(ініціали, прізвище)
(підпис) Печатка