Свідоцтво досягнень учня з ООП,4-5 рівень підтримки

Про матеріал
Свідоцтво досягнень для учня з особливими освітніми потребами, 4-5 рівень підтримки. Початкова школа.
Перегляд файлу

                                                      СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

__________________________

Ім’я та прізвище учня/учениці

202__-2024__навчальний рік звіт (проміжний) підсумковий                    ____клас

 

Характеристика особистих досягнень

 

Має значні успіхи

 

Демонструє помітний прогрес

 

Досягає результату з

допомогою вчителя

 

Потребує значної уваги і постійної допомоги вчителя

Виявляє інтерес до

навчання

 

 

 

 

Активно працює на

уроці

 

 

 

 

Ставить запитання

про нове, незрозуміле

 

 

 

 

Виявляє старанність

у навчанні

 

 

 

 

Працює зосереджено

 

 

 

 

Виявляє самостійність у

роботі

 

 

 

 

Доброзичливо ставиться до

оточуючих

 

 

 

 

Співпрацює з

іншими дітьми

 

 

 

 

Вирішує конфлікти

мирним шляхом

 

 

 

 

Знаходить успішні

шляхи вирішення

 

 

 

 


проблем

 

 

 

 

Дотримується правил поведінки під час уроку, гри,

відпочинку

 

 

 

 

Бере

відповідальність за свої дії

 

 

 

 

Українська мова, мова корінних народів та національних меншин

(мова навчання)

Уважно слухає  і розуміє повідомлення, відповідає  на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до

тексту);

 

 

 

 

Дотримується мовленнєвого етикета в ситуаціях навчального  та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення,              подяка, звернення                                          з

проханням)

 

 

 

 

Знає літери алфавіту, читає         (складами

/словами); робить спроби читати прості речення за

допомогою вчителя.

 

 

 

 

Виявляє інтерес, позитивне ставлення до книжки, називає своїх улюблених літературних героїв.

 

 

 

 


Списує по складах з проговорюванням прочитані слова\ прості речення.

 

 

 

 

Пише під диктування

букви/ склади.

 

 

 

 

Математика

Додає та віднімає числа у межах 10

(20)

 

 

 

 

Лічить об’єкти й

записує числа у межах 10 (20)

 

 

 

 

Порівнює множини

та числа у межах 10

 

 

 

 

Розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми, різниці двох

чисел

 

 

 

 

Розв’язує прості арифметичні задачі на збільшення та зменшення числа на

кілька одиниць.

 

 

 

 

Орієнтується у просторі, має уявлення (пояснює) про розташування

предметів

 

 

 

 

Визначає

геометричні форми предметів

 

 

 

 

Вимірює довжини

об’єктів за допомогою лінійки

 

 

 

 

Я досліджую світ

Цікавиться темами,

 

 

 

 


що вивчаються, інтерес  до

навколишнього світу

 

 

 

 

Розповідає про себе, свою сім'ю, місце проживання, школу,

клас

 

 

 

 

Дотримується правил поведінки в громадських місцях,

на природі

 

 

 

 

Дотримується правил безпеки під час різних видів

діяльності

 

 

 

 

Встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій

природі

 

 

 

 

Проводить найпростіші спостереження і

дослідження у

навколишньому світі

 

 

 

 

Технології

Виявляє інтерес до до уроків трудового

навчання, до праці

 

 

 

 

Дотримується правил   безпечної поведінки, організації робочого місця  на              уроці              під час              різних              видів

трудової діяльності

 

 

 

 

Виконує окремі технологічні операції (дії) за зразком та

інструкцією вчителя

 

 

 

 


Належним чином користується матеріалами  та

інструментами

 

 

 

 

Планує дії та виготовляє виріб за

зразком

 

 

 

 

Мистецтво

Висловлює власне

ставлення щодо мистецьких творів

 

 

 

 

Охоче бере участь у

спільних справах

 

 

 

 

Відтворює прості

ритми

 

 

 

 

Ініціює власні ідеї в

художні образи

 

 

 

 

Створює художні образи різними доступними

засобами

 

 

 

 

Фізична культура

Виявляє інтерес та

звичку до занять фізичною культурою

 

 

 

 

Вміє підготуватися

до уроку фізичної культури

 

 

 

 

Орієнтується в спортивному залі, в роздягальні та на спортивному

майданчику

 

 

 

 

Дотримується основних  правил поведінки, гігієни та безпеки на  уроці

фізичної культури

 

 

 

 

Виконує фізичні

вправи та прості

 

 

 

 


поєднання фізичних

вправ

 

 

 

 

Бере участь у

рухливих іграх

 

 

 

 

Здійснює взаємодію з іншими учнями під час виконання

завдань учителя

 

 

 

 

Інформатика

Використовує цифрові пристрої

 

 

 

 

Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення) в програмних середовищах

 

 

 

 

Складає алгоритми, отримує очікувальний результат дій виконавця за складеним алгоритмом

 

 

 

 

 

Іноземна мова

Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння                                                                                 

 

 

 

 

Розуміє найпростіший інформаційний матеріал, що містить знайомі слова у супроводі малюнків, фотографій, відео, де використовується знайома лексика

 

 

 

 

   

              Рішення педагогічної ради, протокол №___ від _____________., переведено до______ класу

 

Рекомендації вчителя, що стосуються освітнього процесу, Приділяти особливу увагу розвитку мовлення. Залучати  до виконання різних доручень, пов'язаних з спілкуванням.

 

 

 

 

Пропущених днів                  

Підпис вчителя                 _ ПІП

 

Побажання батьків, або осіб, які їх замінюють, щодо освітнього процесу

 

 

Підпис батьків, або осіб, які їх замінюють                          

 

 

Керівник закладу освіти                

(прізвище та ініціали)


 

docx
Додано
1 жовтня
Переглядів
475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку