СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
__________________________
Ім’я та прізвище учня/учениці
202__-2024__навчальний рік звіт (проміжний) підсумковий ____клас
Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує значної уваги і постійної допомоги вчителя |
Виявляє інтерес до навчання |
|
|
|
|
Активно працює на уроці |
|
|
|
|
Ставить запитання про нове, незрозуміле |
|
|
|
|
Виявляє старанність у навчанні |
|
|
|
|
Працює зосереджено |
|
|
|
|
Виявляє самостійність у роботі |
|
|
|
|
Доброзичливо ставиться до оточуючих |
|
|
|
|
Співпрацює з іншими дітьми |
|
|
|
|
Вирішує конфлікти мирним шляхом |
|
|
|
|
Знаходить успішні шляхи вирішення |
|
|
|
|
проблем |
|
|
|
|
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку |
|
|
|
|
Бере відповідальність за свої дії |
|
|
|
|
Українська мова, мова корінних народів та національних меншин (мова навчання) |
||||
Уважно слухає і розуміє повідомлення, відповідає на запитання за змістом прослуханого (показує малюнки до тексту); |
|
|
|
|
Дотримується мовленнєвого етикета в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням) |
|
|
|
|
Знає літери алфавіту, читає (складами /словами); робить спроби читати прості речення за допомогою вчителя. |
|
|
|
|
Виявляє інтерес, позитивне ставлення до книжки, називає своїх улюблених літературних героїв. |
|
|
|
|
Списує по складах з проговорюванням прочитані слова\ прості речення. |
|
|
|
|
Пише під диктування букви/ склади. |
|
|
|
|
Математика |
||||
Додає та віднімає числа у межах 10 (20) |
|
|
|
|
Лічить об’єкти й записує числа у межах 10 (20) |
|
|
|
|
Порівнює множини та числа у межах 10 |
|
|
|
|
Розв’язує прості арифметичні задачі на знаходження суми, різниці двох чисел |
|
|
|
|
Розв’язує прості арифметичні задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. |
|
|
|
|
Орієнтується у просторі, має уявлення (пояснює) про розташування предметів |
|
|
|
|
Визначає геометричні форми предметів |
|
|
|
|
Вимірює довжини об’єктів за допомогою лінійки |
|
|
|
|
Я досліджую світ |
||||
Цікавиться темами, |
|
|
|
|
що вивчаються, інтерес до навколишнього світу |
|
|
|
|
Розповідає про себе, свою сім'ю, місце проживання, школу, клас |
|
|
|
|
Дотримується правил поведінки в громадських місцях, на природі |
|
|
|
|
Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності |
|
|
|
|
Встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі |
|
|
|
|
Проводить найпростіші спостереження і дослідження у навколишньому світі |
|
|
|
|
Технології |
||||
Виявляє інтерес до до уроків трудового навчання, до праці |
|
|
|
|
Дотримується правил безпечної поведінки, організації робочого місця на уроці під час різних видів трудової діяльності |
|
|
|
|
Виконує окремі технологічні операції (дії) за зразком та інструкцією вчителя |
|
|
|
|
Належним чином користується матеріалами та інструментами |
|
|
|
|
Планує дії та виготовляє виріб за зразком |
|
|
|
|
Мистецтво |
||||
Висловлює власне ставлення щодо мистецьких творів |
|
|
|
|
Охоче бере участь у спільних справах |
|
|
|
|
Відтворює прості ритми |
|
|
|
|
Ініціює власні ідеї в художні образи |
|
|
|
|
Створює художні образи різними доступними засобами |
|
|
|
|
Фізична культура |
||||
Виявляє інтерес та звичку до занять фізичною культурою |
|
|
|
|
Вміє підготуватися до уроку фізичної культури |
|
|
|
|
Орієнтується в спортивному залі, в роздягальні та на спортивному майданчику |
|
|
|
|
Дотримується основних правил поведінки, гігієни та безпеки на уроці фізичної культури |
|
|
|
|
Виконує фізичні вправи та прості |
|
|
|
|
поєднання фізичних вправ |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бере участь у рухливих іграх |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Здійснює взаємодію з іншими учнями під час виконання завдань учителя |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рішення педагогічної ради, протокол №___ від _____________., переведено до______ класу
Рекомендації вчителя, що стосуються освітнього процесу, Приділяти особливу увагу розвитку мовлення. Залучати до виконання різних доручень, пов'язаних з спілкуванням.
Пропущених днів Підпис вчителя _ ПІП
Побажання батьків, або осіб, які їх замінюють, щодо освітнього процесу
Підпис батьків, або осіб, які їх замінюють |
Керівник закладу освіти
(прізвище та ініціали)