Філія Зеленопідського опорного закладу л
загальної середньої освіти д
Зеленопідської сільської ради т
територіальної громади Херсонської області
«Архангельськослобідська гімназія» о
(назва закладу загальної середньої освіти)
учня/учениці _________ класу
________________________________________
(прізвище та ім’я учня/учениці)
20___/20___ навчальний рік
№ з/п |
Характеристика навчальної діяльності
|
// Формується |
1. |
Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань. |
|
2. |
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід. |
|
3. |
Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями. |
|
4. |
Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку. |
|
5. |
Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи. |
|
6. |
Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших. |
|
7. |
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками. |
|
8. |
Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх. |
|
9. |
Добирає до виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів. |
|
10. |
Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці. |
|
|
||
№ з/п |
Характеристика результатів навчання |
/ Формується Рівень результату навчання |
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
|
||
Українська мова як державна
|
||
1. |
Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні запитання. |
|
2. |
Читає усвідомлено, правильно, виразно, в належному темпі вголос і мовчки. |
|
3. |
Зв’язно висловлює власні думки щодо прочитаного, усно передає свої враження, вподобання. |
|
4. |
Переказує та створює тексти, бере участь у діалозі. |
|
5. |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
|
6. |
Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні запитання. |
|
|
||
Іноземна мова
|
||
1. |
Сприймає і розуміє іноземну мову на слух. |
|
2. |
Читає з розумінням іноземною мовою. |
|
3. |
Висловлюється іноземною мовою. |
|
4. |
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою. |
|
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
|
||
1. |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа. |
|
2. |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. |
|
3. |
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. |
|
4. |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. |
|
5. |
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур. |
|
6. |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання. |
|
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
|
||
1. |
Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів. |
|
2. |
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними. |
|
3. |
Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх. |
|
4. |
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу. |
|
5. |
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання. |
|
6. |
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил. |
|
СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ
|
||
1. |
Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати. |
|
2. |
Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля. |
|
3. |
Пояснює свої права і обов’язки з сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами. |
|
4. |
Розрізняє першочергові та другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживання товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власнпх потреб. |
|
5. |
Пояснює, від кого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики на прикладах. |
|
6. |
Моделює звернення про допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки на свої дії. |
|
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
|
||
1. |
Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці. |
|
2. |
Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його. |
|
3. |
Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл. |
|
ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
|
||
1. |
Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань. |
|
2. |
Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах. |
|
3. |
Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом. |
|
4. |
Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії. |
|
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
|
||
1. |
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології. |
|
2. |
Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами. |
|
3. |
Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами. |
|
4. |
Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося. |
|
ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
|
||
1. |
Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самочуття у процесі виконання фізичних вправ. |
|
2. |
Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму та виховання силі волі. |
|
3. |
Дотримуєтеся правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди. |
|
Рішення педагогічної про переведення до наступного класу ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації вчителя ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учитель ______________________ ______________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Батьки/особи, що їх замінюють _______________________ _____________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Керівник закладу освіти ______________________ ______________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)