"Світлофор - твій друг"

Про матеріал
МЕТА: 1) розширити знання дітей щодо правил дорожнього руху, дорожні знаки, світлофор та його призначення; 2) розвивати пізнавальні інтереси, уміння орієнтуватися на вулицях міста; 3) виховувати культуру поведінки дітей на вулиці; 4) слідкувати за правильною вимовою звуків, робота над наголосом, поповнювати словниковий запас;
Перегляд файлу

МЕТА:  1)  розширити знання дітей щодо правил дорожнього

                      руху, дорожні знаки, світлофор та його призначення;

                 2)  розвивати пізнавальні інтереси, уміння орієнтуватися

                      на вулицях міста;

                  3)  виховувати культуру поведінки дітей на вулиці;

                  4)  слідкувати за правильною вимовою звуків, робота

                        над наголосом, поповнювати словниковий запас;

 

ОБЛАДНАННЯ: модель світлофора. Плакати «Пішохідні пере-

                                  ходи», дорожні знаки.

 

 

                                 ХІД     ЗАНЯТТЯ:

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ  МОМЕНТ.

 

-  Діти, почнемо наше заняття. Сьогодні ми з вами поговоримо,

    як треба вести себе на вулиці, як переходити дорогу, для чого

    потрібен світлофор, вивчимо деякі дорожні знаки.

 

ІІ. РОЗГАДУВАННЯ   КРОСВОРДУ.

  

 А зараз я пропоную розгадати кросворд.

         Як  називаються:

 

1)  Людина, яка їде в транспорті.  ( Пасажир)

2)   Людина, яка йде по тротуару.  ( Пішохід)

3)   Людина, яка у машині за рулем.  ( Шофер)

4)   Як називається місце, де їздять машини.  (Дорога)

5)   Як називається місце, де ходять люди.   ( Тротуар)

 

    - На дошці виставлені картки зі совами, діти вибирають

      правильну відповідь і вписують у кросворд.

 

ІІІ. РОЗГАДУВАННЯ   ЗАГАДОК.

 

    -  А зараз перевіримо, як ви розгадуєте загадки.

1)  Маленькі будиночки по місту біжать,

      Хлопчики й дівчатка в будиночках сидять. (Автобус,тролейбус)

2)  Я не їм вівса, ні сіна, дайте випити бензину,

      Усіх коней обжену, кого хоч наздожену.   ( Машина)

3)  Підморгне зеленим оком – ми йдемо,

      Підморгне червоним оком – стоїмо.   ( Світлофор)

 

ІV.  БЕСІДА  ПРО  СВІТЛОФОР.

 

     - Діти, а навіщо нам світлофор?  ( Він допомагає людям і

        машинам влаштовувати порядок на дорогах, щоб правильно

        їхали машини, правильно люди переходили дорогу.)

 

     -  Читання вірша про світлофор ( на дошці написаний. Читає

         вчитель, потім діти хором).

 

           Три світла в світлофора є, і кожен з них наказ дає.

           Червоне світло каже:- Стій!

            А жовте :- Ще не можна!

            Зелене каже: - Йди мерщій! І слухається кожний!

 

      -  Гра « Червоний, жовтий, зелений»

             Всі три кольори світлофора запрошують вас пограти і

             подивитися, які ви уважні. Я показую зелене світло-всі

             тупотять ногами, ніби йдуть; якщо жовте світло-плескаєте

             в долоні; а червоне-тиша в класі.

                                       ( Граємо)

     -   Так, сигнали світлофора запам’ятали добре. Молодці.

 

V.   ВИВЧЕННЯ ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ

        І  ДОРОЖНІХ   ЗНАКІВ.

 

    -  Діти, щоб зберегти своє здоров’я і життя, ми повинні

        обов’язково виконувати правила дорожнього руху.

 

       1. Переходь вулицю лише у дозволених місцях.

      

       2. Переходити дорогу можна тільки на зелене світло.

 

       3.  Пі час переходу спочатку подивись наліво, посередині

            вулиці – направо. 

      4.  Не грайся на дорозі.

 

  ( Діти виходять до дошки і по черзі читають).

 

         - Правила дорожнього руху вивчили, а тепер поговоримо про дорожні знаки. Їх дуже багато, ви ще маленькі, щоб всі запам’ятати.

Сьогодні розглянемо деякі з них. Дорожні знаки називають поміч-

никами  водіїв і пішоходів.

        ( На дошці виставлені знаки, бесіда з учнями, розповідь

           вчителя).

 

VІ. РОБОТА  З  ПЛАКАТАМИ.

 

    1)  Бесіда по плакату « Що як обходити?»

          - тролейбус  і автобус обходимо ззаду;

          -  трамвай – спереду;

 

    2)  Бесіда по плакату « Перехід вулиці», « Острівець безпеки».

 

VІІ.  ПІДСУМОК  ЗАНЯТТЯ.

 

         -  Які кольори є у світлофора? На який можна йти?

         -  Як можна переходити вулицю?

        -   Як правильно переходити дорогу?

 

  -  Ви сьогодні багато згадали, можливо, взнали щось нове, і я

      думаю, що кожен з вас буде самими дисциплінованими

      пішоходами.

 

   

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Класному керівникові, 4 клас, Сценарії
Інкл
Додано
15 грудня 2020
Переглядів
4265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку