Сценарій свята "Прощавай, букварику" з героями мультфільму "Фіксики"

Про матеріал

Сценарій свята «Прощавай, Букварику!»
Саме з Букваря починається цікавий шлях у світ знань. Ця перша книжка ввела першокласників у таємничий світ літер, навчила читати, познайомила з новими словами. Буквар став для учнів справжнім другом!Починається свято діалогом вчителя та героєм мультфільму «Фіксики» - Ноликом. Мультфільм розповідає про побутове життя невеликих чоловічків, які займаються лагодженням різної техніки. ивуть вони теж в ній, харчуючись її енергією. Дивно те, що сюжет цієї історії дуже цікавий, тому легко притягує увагу як маленьких дітей, так вже і дорослих батьків. Першокласники протягом усього свята виконують завдання від Професора Чудакова та Сімки і Нолика - героїв мультфільму.

Перегляд файлу

1

 

Свято «Прощання з букварем - 2018»

(На сцені вчитель і герой з мультфільму «Фіксики» - Нолик)

 

Нолик. Не хочу я вчитися Вашої грамоти! Мені це все набри­дло. Та й зрештою, навіщо вчити ці букви? Що це воно таке? І з чим його їдять?

Вчитель. Ну не  говори так. Подивись, який навколо цікавий світ, скільки розумних, чудових книг, з яких можна багато чого дізнатися. Але за умови — їх треба перечитати.

Нолик. Ну знову Ви за своє!

Лунає музика. З обох боків сцени

Чути голос 

Увага! Увага! Увага!

В першім класі

Урочистий День прощання з Букварем.

День вітання

і прощання —

Свято перших букварів.

Перша сходинка зростання

Для найменших школярів!

Ми запрошуємо всіх —

І дорослих, і малих!

Нолик. Вчителю, Ви чули? Що це таке: Свято Букваря? І хто такий Буквар, щоб йому влаштову­вати свято?

Вчитель. Усі букви — від А до Я — є на сторінках Букваря. Це перша книжка, яка веде наймолодших учнів у Країну Знань.

Нолик . Я теж хочу потрапити на це свято.

Вчитель. Але ж ти не знаєш жодної букви!

Нолик А хто про це знатиме? Ну, звичайно, якщо Ви нікому не розкажете.

Вчитель. Ну що ж, давайте зустрічати тих, хто не покладаючи рук вчився читати і писати.А ще вони цілий рік навчалися дружити і бути школярами.Вони вчилися рахувати , додавати і віднімати. Хто вони?Це ж наші першокласники.Зустрічайте їх.

Діти заходять під музику.

 

Лунає музика, діти виходять на сцену поправляють декорації,вішають кульки.

– Котра година? Вже час нам свято розпочати?

  • Зараз ми на годиннику подивимось

діти уходять, лунає грохіт

Приносять зламаний годинник

  • Тепер свято не розпочнеться! Що робити?
  • Треба годинника відремонтувати?
  • Але ж ми не вміємо.
  • Я знаю хто нам допоможе!
  • І хто ж?
  • Звичайно ж – Фіксики! (діти гукають разом)

Лунає пісня виходять Сімка та Нолик

Аби мені справжнім стать

професіоналом

Треба безліч всього знать

Та уміть чимало

Вчить усьому школа

та університет

Все будуть знать школярики

розкриємо секрет

Все будуть знать школярики

розкриємо секрет

Сімка: Що трапилось?

Нолик: Чому ви нас кликали?

Діти: У нас годинник зламався, а без нього ми не знаємо коли свято розпочнеться.

Нолик:(чухає голову) може його пластиліном склеїти? В мене якраз є шматочок (виймає з сумки)

Сімка: Ага, ти вже вішалку ремонтував пластиліном і що з того вийшло?

Нолик:(: (понурившись) Впала.

А що ж тоді робити?

Сімка: Що, що? Ремонтувати!

Нолик:(: Ура!! З чого почнемо?

 Сімка:Навіть не знаю. Давайте спитаємо професора. Він нам допоможе!

Телефонує професору.(лунає набір номеру та рингтон)

Професор в екрані телевізора бере слухавку.

П. Професор  слухає.

Сімка: Професоре, допоможіть нам годинника відремонтувати, бо без нього ми свято не зможемо розпочати. А всі чекають!

Професор: Авжеж допоможу. Тільки щоб зібрати годинника вам прийдеться виконати багато складних завдань,  ви готові?

Діти: Ми готові
Професор: Зараз буду.(виходить з телевізора, йде до усіх)

Професор:  Cпочатку покажіть мені чи ви вивчили усі літери.

 


А – це риба дуже злюча:
І зубата, і кусюча…
Їжу бачить: хап – ковтнула!
Звемо ми її АКУЛА
***
Б - руденьке одягає
І по гілочках стрибає.
Ще й горішки їсть щодня.
Буква Б - це БІЛЧЕНЯ
***
В - зимою будуть спати,
Лапку до весни смоктати.
Непосидливі звірята!
Букви В - це ВЕДМЕЖАТА
***
Г - у лісі люблять жити,
Дощову водичку пити.
Їх зустрінеш, де пеньочки,
Г у лісі - це ГРИБОЧКИ
***
Ґ  - із дітками літає,
Крихти хлібчика шукає.
Галаслива і чорнява.
Буква Ґ - це птаха ҐАВА
***
Д – тварина водяна,
Довгі носик і спина.
До людей привітний він,
В морі плаває ДЕЛЬФІН
***
КошЕнятко, цуцЕнятко,
ЛисЕнятко, вЕдмЕжатко -
В назвах мають букву Е,
Хто уважний – той знайде!
***
Є - у смужку хвостик має,
Їсти фрукти полюбляє.
В нього видовжений рот.
Звуть тваринку цю – ЄНОТ
***
Ж - по березі стрибають
І комариків шукають.
У водичці миють лапки,
Адже Ж - це спритні ЖАБКИ
***
З - в сіреньку шубку вбрався
І від вовка заховався.
Моркву їсть його рідня,
Буква З -  це ЗАЙЧЕНЯ
***
И - сидить біля лИсичкИ,
Там де їжачкИ, сИнИчкИ…
Придивися добре ти:
Серед букв побачиш И

***

Й – це рибка невеличка,
Дім для нього - море, річка…
Не кидай у воду корж!
 Черв’ячка шукає ЙОРЖ

***
І – хоч птиця, - не літає!
Черв’ячка на дзьобі має.
Із людьми він жити звик,
Зветься чудо-птах ІНДИК
***
Ї - колючу спинку має,
Груші їсти полюбляє.
Ходить з дітками в лісок.
Буква Ї - це ЇЖАЧОК
***

К - за розміром маленькі,
 І, як сонечко, жовтенькі.
Радісно їдять зернята
Дітки курочки - КУРЧАТА
***
Л - великий, дикий котик,
В нього паща, а не ротик.
Як почуєш грізний рев -
Значить поряд ходить ЛЕВ
***
М - сховалася до нірки
І гризе у сирі дірки. 
Любить з нею гратись кішка,
Буква М - це спритна МИШКА
***
Н - по Африці гуляє,
Звірів виглядом лякає.
Там, де носик, в нього ріг.
Звуть тварину НОСОРІГ
***
 

О - великі ріжки має,
Та на зиму їх скидає.
Олень мама, олень татко -
В них дитина ОЛЕНЯТКО
***
П - аж вісім ніжок має,
Павутинки виплітає…
Він не любить наших рук!
Звуть тваринку цю ПАВУК
***
Р – зустрінемо на полі,
У віночках Каті, Олі…
Навіть бджоли і комашки
Люблять квіточки РОМАШКИ
***
С - із неба виглядає,
Квіти й землю зігріває…
Зазирає у віконце
Кожний ранок тепле СОНЦЕ
***
Т - зелений одягає,
Землю килимом вкриває.
У садочку, там, де річка,
Під ногами в нас ТРАВИЧКА
***
У - в дитинстві був маленьким,
Наче черв’ячок, тоненьким.
Виріс – довгим, товстим став,
Звемо цю змію УДАВ
***
Ф - як курочка на зріст,
Але в нього довгий хвіст.
Ходить по лісах, як пан,
Буква Ф - це птах ФАЗАН
***
Х - як голову підняти,
Можна в небі рахувати.
Для дощу вони хатинки.
В небі плавають ХМАРИНКИ
***
Ц - в нас кісточку прохає,
Гарно хвостиком виляє.
Знову гонить кошеня
По подвір’ї  ЦУЦЕНЯ
***

Ч - в травичці не гуляє,
В ґрунті дірки вириває.
Зловимо – і на крючок!
Буква Ч - це ЧЕРВЯЧОК
***
Ш - черешні полюбляє,
Сяде – й гілки об’їдає.
Відганяй і так, і сяк -
До черешні ласий ШПАК
***
Щ - нас може покусати,
Пальці в рот не слід їй пхати!
Ця зубата, хижа злюка
Має назву риба ЩУКА
***
ПівенЬ, горобецЬ, оленЬ
ВчатЬ абетку кожний денЬ.
КрутятЬ букви так і сяк…
Знають вже, де м’який знак (Ь).
***
Ю – неголосно співає,
Як горобчик розмір має.
Придивися до гілок –
Може, там сидить ЮРОК
***
Я - листочки не скидає
Та і колір не міняє.
В неї з голочок хустинка -
Зветься дерево ЯЛИНКА
***
Ось такий цікавий світ:
Всюди букви, алфавіт…
Їх тепер усі ти знаєш,
При потребі – відшукаєш!

 

 


 

Професор: Пропоную продовжити  з математики. Та спочатку хочу перевірити, чи добре ви знаєте фігури. Я вам загадуватиму загадки, а ви  Фігуру-відгадку малюєте на мольберті.

Він давно знайомий мій,

Кожен кут у нім прямий.

Всі чотири сторони

Однієї довжини.

(Квадрат)

Він – це кузов вантажівки,

Телевізор та листівка,

Шафа, ранець і вікно,

Зошит, двері та панно.

(прямокутник)

На спідничку дуже схожа –

Ця фігуронька  пригожа.

Як створити без помилки?

Це трикутник без верхівки .

(трапеція)

Такої форми  ананас,

Та лице у когось з нас.

Диня жовта, кабачок,

Дзеркало та огірок.

(овал)

Він – ялинонька красива,

Дах на домі, гір вершина,

І у пташечки – це крила

Навіть в човника вітрило.

(трикутник)

Він без сторін і без кутів,

Як зветься, відгадай.

І на малюнках дітлахів

У сонечку впізнай.

(Круг)

Професор:  бачу, що фігури добре знаєте, тож без проблем, складете частинки годинника.

( діти складають з частинок циферблат)

Нолик: Ура! Годинник відремонтували!

Сімка:. Нолику, ну де ти бачив такий годинник?

Нолик:Ой, на ньому ж цифр немає…

Сімка: Цифри то є, тільки вони всі перемішалися

Нолик:Та нічого, наші друзі, першокласники, легко їх на місця розставлять.

Професор: Зачекайте. зачекайте, спочатку давайте перевіримо, чи добре вони в числах

розуміються. (кожен  отримує число, усі члени команди повинні стати по-порядку)

Професор: бачу, що добре знаєте числа, а рахувати ви умієте?

Діти. Так!

Професор: Добре, розв’яжіть тоді мої задачки. (загадує математичні загадки)

 

Професор:  Молодці, переконали, що математику ви добре знаєте, тепер можна  і  цифри на місця поставити.

(діти беруть по числу та чіпляють на годинник)

Нолик:Ну все! Тепер вже годинник відремонтовано!

Сімка: Ага, ну тоді скажи котра зараз година?

Нолик:Я  вже втомився і нічого не розумію

Діти: Тоді нам треба зробити перерву.

Пісня

 

Нолик:Я хоч і відпочив, та все одно не знаю чого ще не вистачає.

Сімка:  Професоре, допоможіть.

Професор:  добре, добре. слухайте загадки, та записуйте перші літери слів відгадок, тоді й здогадаєтесь, чого ще не вистачає.

Загадки:

Вдень мовчить,

Вночі кричить,

Між дерев літає,

Здобич виглядає.

У дуплі живе сама,

А ім’я її – …(Сова)

Хитрий, хижий і смугастий,

пазуристий та ікластий.

Сам він родом із тайги,

здогадались, хто такий? (Тигр)

Він не ходить, а задкує,

рибка з нього, знай, кепкує.

Має клешні той дивак,

здогадалися? Це … (рак).

Птах надувся, ніби пан,

Сірий одягнув жупан,

Ходить двором і белькоче,

Налякати діток хоче.

Керувати змалку звик

Цей поважний птах… (індик).

У кущах вона ночує

І на зайчика полює.

Вся руденька ця сестричка,

А зовуть її …(Лисичка)

У Австралії, дитино,

чудернацька є тварина,

і куди б не йшла гуляти —

з нею в сумочці малята. (Кенгуру)

Чий плавець стирчить з води?

Всі розбіглись, хто куди?

Поряд з нами промайнула

Хижа риба – це…..(акула)

с (слон)

т (тигр)

р (рак )

і (індик)

л (лисиця)

к (крокодил)

а (акула)

 Професор: Молодці, і з цим завданням впорались. Тримайте стрілки.

Нолик: Ну нарешті годинник відремонтовано!

Професор: Знову ти помиляєшся. Щоб годинник пішов, його слід завести, а для цього потрібен ключ.

Сімка: А де нам узяти ключ?

Професор:щоб дізнатися де ключ потрібно скласти слова-підказки.

Нолик: Зачекайте, я знову втомився, пропоную перерву.

Гра або фізкультхвилинка

Професор:  Відпочили, час підказку нам знайти. Вам потрібно скласти розрізані слова з конвертів і  записати отримане слово. Коли слова будуть готові наші першокласники повинні поставити їх по порядку аби утворилося речення-підказка. Усі отримують конверти  і складають слова і речення. (Ключ лежить  під другим стільцем справа).

Нолик:.(Іде до хованки і дістає ключа) Ура! Перемога!

Професор:  Ні, Нолику, ще не все! Потрібні чарівні слова.

Сімка: А як нам їх дізнатись?

Професор:  Для цього треба закреслити усі букви які позначають два звуки.

ЮСЩНЯІП

CЮНЇУПЩ

СЩНЄАПЯ

ЯСНЮУРЕ

ЩБУЄРЕЮ

БАЗЕЛУРЕ!

(Сніп-снуп-снап-снуре! Буре-базелуре!)

Нолик повертає ключа, а усі інші читають чарівні слова.Флеш-моб «Фіксики»

Нолик і сімка махають руками.

Діти :Дякуєм за допомогу!!!

Діти: Вчасно ми годинник відремонтували. Швиденько по місцях. (діти стають півколом)

Всіх вітаємо ми вас,

Виступає перший клас.

Вже на рік ми підросли,

Друзів безліч здобули.

Вчитель: Я принесла  вам гарну і радісну вість —

До нас поспішає незвичайний гість.

На Першому дзвонику я давала його вам в дар.

Здогадались, хто це?

Вірно. Це — Буквар.

 Учитель. Молодці! Ви виконали усі завдання, тепер повинен з'явитися Букварик. Давайте покличемо його.

(Кличуть Букварика.Заходить букварик)

Букварик. Я, Букварик, вам відомий,

Дуже гарний, малюнковий,

Залюбки всіх вчу читати –

Нема часу спочивати

1 клас

1.В портфелику букварик

До школи я ношу,

І більше маму й тата читати не прошу.

Слухає мене бабуся,

Всміхається дідусь,

Букварик їм читаю,

І в школі добре вчусь.

2.Дівчатка наші – гарні школярки,

Вони розумниці усі,

А ще співати гарно вміють,

вони в нас- просто молодці!

3. Я також пригадала,

Як погано я читала

Приголосні й голосні навіть снилися мені

Та я старалася не марно, бо тепер – читаю гарно!

4.Брала  до рук тебе Букварику я,

В тобі вся азбука моя,

Від звуків перших до складів

Ти мені стежечку провів.

5.Любий Букварику,

Ми пісню про тебе знаємо.

Зараз ми її тобі заспіваємо.

 Пісня- танець  про Букварика

Буквар:

Чудово вмієте співати ви, зі мною гості до вас прийшли,

Нові підручники -Українська мова і Літературне читання.

Літературне читання:

Я – підручник. Літературне читання

В мені є вірші та оповідання,

Тут і прислів’я, і лічилки,

Ще скоромовки і мирилки.

В мені є пісня колискова

Й звучить чарівна українська мова.

Буквар:

Рідна мова в рідній школі!
Українська, материнська,чарівна…
Зустрічайте, ось вона!

Виходить Українська мова

Українська мова:

Я ваша мова рідна, українська.

Прекрасна, ніби пісня материнська .

Без мови неможливо спілкуватись,

Без слова не почуєте думок.

Словами можна плакати, сміятись,

В житті без слова ти не зробиш крок.

До вас прийшла я не сама, а гостей вам привела!

Крапка:

Я крапочка малесенька,

Я крапочка круглесенька

Красиве речення склади!

В кінці постав МЕНЕ завжди.

Кома:

Я зовуся просто – кома.

Всім, напевне, я знайома.

Дуже схожа я на крапку,

Тільки знизу- маю лапку.

Тире:

А я – тире, я маю хист:

Я – перший в реченні артист!

Велику паузу зроби,

Коли мене зустрінеш ти.

А діти! (Сердито). Мене – артиста –(Гордо)

Звуть іноді нечемно – риска.

Та ні! (Повчально) Тире – моє ім’я

І цим ім’ям пишаюсь я

Знак запитання:

А я – знак запитання,

Із крапкою дружу,

Коли спитати хочеш –

Я вмить допоможу.

Знак оклику:

Я ще один пунктуаційний знак.

Пораду дати чи застерегти

На це мастак я, хоч як не крути!

Вчіться! Читайте! Хорошими людьми зростайте!

Від першого вересня і до сьогоднішнього дня з нами були наші батьки, вони допомагали нам вчитися. Побажаємо їм сили і наснаги.

1.МИ вам, шановні батьки,

Спасибі хочемо сказати

За ночі ті, що недоспали,

Коли задачі ви рішали.

2.Наші татки й матусі,

Ви були для нас — як друзі,

Разом з нами училися ви.

3.Ми спасибі скажем щиро

І учительці, й батькам.

За турботу, за терпіння

Щиро дякуємо вам. (хором).

4.Скоро підем в клас наступний,

Вітер хай нам дме попутний.

Ну, а вчителька як буде?

Що, покине усіх нас?

5.Ні, вона разом із нами

Переходить в другий клас

Буквар:

На жаль,мені час іти.

Мене чекають інші школярики.

Прощавайте.

1.Прощавай, Букварику,

Наш найперший друже!

Всі: Ми тобі, Букварику, дякуємо дуже!

2.Ви всі знаєте її:

У неї очі, як у мене- голубі.

Вона вимоглива,привітна і все помічає

Всіх учнів по імені знає,

У школі  нашій – головна

Відгадайте, хто ж вона? Ну звичайно…

Директор школи Лідія Петрівна, теж прийшла до нас на свято, хоч у неї роботи багато.

Вчитель: Всім відомо, що без школи,
Без знань, що мусиш там набути,
Не станеш у житті ніколи
Тим ким з дитинства мрієш бути.

А тепер про школу нашу
Ми вам з радістю покажем.

Відео про шкільні часи.

Вручення медалей.

Вчитель:

А я всім хочу побажати:

Хай Бог охороняє вас від злого,

Хай світить сонцем доброта

Щоб всі були здорові і щасливі

На многії і благії літа.

Нашу пісню побажання не спинить,

Тож,нехай же вона зазвучить.

Про країну нашу  пісня хай лунає,
А з нами — цілий світ співає! 

Пісня «Я малюю»

 

 


 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
3026
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку