Сценарій Хеллоуїна для дітей: ігри та конкурси
Ну і найголовніше – це розважальна програма. Для діток старше підійдуть "страшні" ігри в темряві, малюкам сподобаються гонки за привидами, конкурси на найстрашніший крик, самий гучний тупіт, танцювальні ігри.
Гра "Шлях через болото"
У кабінеті розставте коробки із вмістом неприємним на дотик. Це можуть бути мокрі ганчірки, сухе листя, зім'яті газети, пакети. Потім запропонуйте кожній дитині пройти стежку з закритими очима.
Конкурси на Хеллоуїн для дітей з кульками(або на папері)
Для початку роздайте дітям повітряні кульки і влаштуйте змагання, хто надує кульку першим. Потім дайте їм маркери і попросіть намалювати пику монстра. Перемагає той, хто намалює найцікавішу мордочку.
Гра "Єгипетська мумія"
Діти поділяються на парні команди "мумії" і "жерці". Наввипередки з туалетного паперу потрібно якомога швидше повністю закутати "мумію".
Конкурс "Чортова павутина"
Заздалегідь заготовте клубочки з нитками всередину яких покладіть маленький сувенір. Завдання учасників гри - розмотати клубок так, щоб нитки не заплуталися і не утворили павутину.
Гра "Вечеря для чаклунки"
Для цієї гри необхідно заховати в кабінеті такі "інгредієнти" для ведьминскої вечері, як гумові змії, іграшки у формі мишок, павуків, фігурки ящірок і т. д. Ведучий оголошує склад страви. А дітям необхідно швидко знайти всі продукти для неї.
Можна приготувати і їстівні страви святкової тематики, наприклад, "могилки" з шоколаду. Від такого десерту діти на Хеллоуїн залишаться в захваті.
Гра "Ліхтар Джека"
Діти в темряві сідають у коло. Включається таємнича музика, під яку вони повинні з рук в руки передавати один одному ліхтарик. Це може бути також свічка або маленький гарбуз. Яскравий атрибут свята передається до тих пір, поки не обірветься музика. Гравець, у якого в цей момент опиниться ліхтарик, вибуває з гри. Перемагає той, хто залишиться останнім.
Гра "Очі монстра"
В якості реквізиту знадобиться столова ложка і тенісний м'ячик, на якому попередньо треба намалювати очне яблуко. Суть конкурсу полягає в тому, чия команда швидше принесе око до місця призначення, жодного разу не впустивши його.