Свято "Прощання з початковою школою"

Про матеріал

Сценарій свята "Прощання з початковою школою" завжди стане у пригоді кожному вчителю 1-4 класів. У сценарії зібрано веселі сценки із життя молодших школярів, слова подяки першій вчительці і батькам, пісні, зустріч із предметами старшої школи, та астрологом.

Перегляд файлу

Сценарій  свята

«Прощання з початковою школою»

 

Роки, роки!

Невпинні, невблаганні,

Вони пливуть рікою в небуття,

В безодні тихо тонуть і зникають…

На жаль , рокам немає вороття

Та пам’ять, - джерело життя й безсмертя,-

Вихоплює із глибини років

Те, що було найкраще, наймиліше

Що не заблудить в гущавині віків.

 

1учень. Слухайте!

 

2 учень. Слухайте!

 

1учень.І не кажіть, що ви не чули!

 

2учень. І не кажіть, що ви не бачили!

 

1 учень. Сьогодні в нашому шкільному королівстві – свято!

 

2 учень. Свято? А з якої нагоди?

 

1учень. З нагоди закінчення початкової школи.

 

2 учень. Ну що ж, тоді зустрічайте випускників – героїв цієї події.

 

1 учень. Злинь же, музико, в небо гучніше,

 В добру пору лунай, в добрий час!

 Вище голови! Йдіть веселіше,

 Бо усі вже чекають на вас.

 

Діти заходять до залу під музику та оплески батьків. (Шикуються на сцені)

 

Учень. Знайомтеся! Якщо ви, звісно, не знайомі.

Діти ( по черзі).     - Веселий!

  • Дружний!
  • Пустотливий!
  • Трішечки галасливий!
  • Але вже такий, що успішно опанував всі науки початкової школи.
  • 4клас!

 

 

 

  • Доброго дня, дорогі наші батьки, вчителі та шановні гості.

 

  • Ми всі раді вітати вас у нашому затишному класі

 

- А я чула, що сьогодні у нас остан­ній урок...

 

- Як то останній?!

 

- Ми прощатимемося з початковою школою.

 

- От і добре! Я вже думав, що ця мука ні­коли не скінчиться...

 

- А що ж далі?

 

- Я від старших чув, що на нас чекає стар­ша школа.

 

- А мені розповідали, що там справ­жнісінька каторга: твори, перекази,

контрольні та ще й іспити якісь!

 

- Щось мені вже не хочеться туди...

 

- Давайте краще у початковій шко­лі залишимось, тут ми вже все знаємо, будемо всі від­мінниками!

 

- Еге, якби ж так можна було! Але час на­зад не повернеш...

 

1. Пісня     ЗАЧЕКАЙ МОЄ ДИТИНСТВО”

1. Дитинство наше радісним було

   Та  раптом віддзвеніло, відцвіло

   Злетіло тихо в сині небеса

   І мабуть не повернеться назад.

                    Приспів

Зачекай моє, дитинство, зачекай

Не спіши летіти у далекий край

Наче птаха білі крилоньки згорни

Щоб подовше ми лишалися дітьми.

 

2. А я кричу дитинству « Зупинись!»

А я його благаю повернись

Воно сміється лагідно мені

Я повернусь до тебе у ві сні.

                    Приспів

  1.  Все далі в небі зірка осяйна

Мені завжди світитиме вона

Від лиха берегтиме у житті

Осяє всі дороги і путі.

                        Приспів

 

 

                Добрий день, шановні гості!

 Раді вас вітати!

 Всім бажаємо здоровя

 Й щастя повну хату!

 

                 Дорогі мами, тата, бабусі і дідусі!

 Ми сьогодні зустрілись в тіснім нашім крузі

                  На радісне свято – веселе, чудове, -

 Ваші діти закінчили початкову школу!

 

                 Хай пісня тут лине!

 Хай сміх скрізь лунає!

 У кожного радісна усмішка сяє!

 Всі дружні, веселі – радійте за нас!

 Ми всі перейшли у 5 клас!

 

Скільки свят ми у цій залі зустрічали,

А такого свята ми іще не знали

 

І сумне, й веселе в нас сьогодні свято

Будуть всі у 5 клас нас проводжати

 

 

 

Зібрались дружно ми на свято

Сьогодні тут в останній раз

Щоб нам удачі побажали

Й перевели у 5 клас.

 

Багато доброго нового

Життя відкриє ще для нас

А першою як сходинка до нього

Для всіх нас буде 5 клас.

 

А давайте згадаємо, яким було наше навчання усі 4 роки.

 

 

УРОК ЧИТАННЯ

 Учитель.

              - Віталіку, ти знову сьогодні запізнився на уроки?

-   Так, я проспав, бо нікому було мене розбудити — мама й тато на роботі!

 

Учитель.

- А хіба у вас немає будильника?

- Є, але він дзвонить тоді, коли я сплю.

Учитель.

      - Дмитрику, де народився Тарас Григоро­вич Шевченко?

-  На 25-й сторінці читанки!

Учитель.

           - Юлю, коли було засновано Київ?

учениця.

- Наскільки я пам'ятаю, Київ було за­сновано майже 1500 років тому...

  Учитель.

            - Ну і пам'ять у тебе!

Учитель.

            - Дмитрику, які ти знаєш теплі й лагідні слова?

учень (говорить, одночасно загинаючи пальчики).

- Шуба, рукавички, чай...

Учитель.

             - Діти, як треба зберігати читанку, щоб вона завжди була новою і чистою?

учениця.

-  Краще її зовсім не носити до школи!

 

УРОК МАТЕМАТИКИ

Учитель.Володю,  якщо я тобі дам три груші, то як ти їх розділиш на п'ятьох дітей

учень.

- Зварю компот.

Учитель.Юлю, припустімо, у твого брата п'ять яблук, а ти в нього два забереш. Який буде результат?

учениця.

- Він мене відлупцює.

Учитель. Віталіку, скільки буде двічі по два?

 учень. Чотири.

 

 

УРОК РІДНОЇ МОВИ

Учитель. Діти, перекладіть з української мови ро­сійською слова морква, квасоля, цибуля за зразком: картопля — картофель.

Усі (разом). Картопля — картофель, морква —мор-кофель, квасоля — квасофель, цибуля — цибуфель.

Учитель. Дмитрику, провідміняй дієслово ходити.

учениця.

- Я йду,ти йдеш...

 Учитель. Швидше!

учениця.

- Я біжу, ти біжиш!

 

Учитель. Дітки, придумайте до слова трава спіль-нокореневе слово.

Усі (разом). Сіно!

 

Учитель. Як на твою думку, віталіку, якого роду слово «мама»?

учень.

- Ну, як вам сказати? Якщо мама у спідниці – то жіночого роду, а якщо у штанах – то чоловічого.

 

 

УРОК ПРИРОДОЗНАВСТВА

Учитель. Скажіть, чим відрізняються свійські тва­рини від диких?

учениця.

-  Дикі тварини ніколи не віддають до­бровільно молоко та яйця.

 

Учитель. Як ти гадаєш, Максиме, що важливіше — сонце чи місяць?

учень.

- Місяць.

 Учитель. Чому?

учень.

-  Тому що місяць світить уночі, коли тем­но, а сонце — вдень, коли й так видно.

 

ВИХОВНА ГОДИНА

Учитель. Проведемо виховну годину. Максимку, якби ти знайшов 5 гривень, що б ти зробив із гроши­ма? Залишив би собі?

учень.

-  Ні, вчителько.

Учитель. Молодець! А що б ти з ними зробив?

 учень.

- Купив би собі цукерок.

 

Учитель. Діти, які види транспорту ви знаєте?

 учень.

- Автомобільний, залізничний, морський і... пішохідний.

 

Учитель. Антоне, а чому ти несеш щоденник на під­пис дідусеві, а не татові?

учень.

- Бо дідусь воював — він уже нічого не боїться.

 

Учитель. Ромо, чому це твоя матуся не була на бать­ківських зборах?

учень.

- Я їй не сказав.

Учитель. Чому?

 учень.

-  Бо кожного разу, коли вона побуває на них, у неї голова болить. От я її й пожалів.

 

Учитель. Урок закінчився. До побачення. А ти, Ромо, зачекай на мене. Я йду до твоїх батьків.

 

 

Ведучий 1

Таке воно — шкільне життя!...

 

Ведучий 2

Здобувати знання нашим випускникам допомагав не тільки Буквар, підручники з математики, української мови, читання, природознавства, але й добрі, лагідні вчителі.

 

Ведучий 1

Тому сьогодні вони звертаються до них із словами вдячності

 

Було усяке серед нас:

Той у школі звик шуміти.

Той вірша не хотів учити.

Той запізнювався в клас.

 

Останнє нині в нас побачення,

Нам сумно розлучатись з вами,

І просимо у вас пробачення

Ми найщирішими словами.

- За те, що колись я не вивчив урок...

 

- Домашнє завдання не виконав в строк...

 

- Хтось мав кола за поведінку...

 

- Бо встряв з товаришем у бійку...

 

- Пробачте ще за трійки й двійки. Які ви ставить мусили не раз.

 

Та обіцяєм вчитись на відмінно,

Щоби ніде не осоромить вас!

 

Вчитель

Дорогі діти, шановні батьки, гості! Сьогодні у нас незвичайний день – прощання з початковою школою. Чотири роки ви разом піднімалися першими найважчими східцями країни Знань. Училися читати, писати, рахувати, дружити, жити за правилами рідного шкільного дому. Непростими були чотири перші шкільні вершини. Хтось стрімко і рвучко піднімався до них, хтось довго і невпевнено долав перешкоди на шляху, відчуваючи чиюсь допомогу. Та найголовніше, що ви це робили разом, - допомагаючи один одному.

 

Хто сказав, що школа – це тільки уроки? Ні, це життя – цікаве, справжнє, захоплююче, де завжди знайдеться місце для свят. Тому і сьогодні я хочу привітати одного з четвертокласників із днем народження. Зазвичай, ми вітали кожного у день , коли іменинник святкує своє день народження. Але це такий перший ювілей, 10 років. Тому ми усі вітаємо Мухамедова Дмитра у більш урочистих обставинах.

Неповторне перше свято
Десять років – ювілей,
В торті свічечок багато,
Бантів, вогників, лілей.
Хай зорить воно промінням
Щастя, мудрості, краси,
У навчанні і у вмінні
Разом з успіхом іди !

 

Сьогодні вас називають таким словом – випускники. Час змінює все, що оточує нас. І цей день провів межу між безтурботним дитинством та юнацтвом. Я бажаю вам сміливо переступати наступну сходинку вашого життя., бути впевненими у собі і тішити своїх батьків лише гарними досягненнями у навчанні.

 

Спасибі керівництву школи

За те, що школа — дім наш рідний.

Не підведем її ніколи,

її ми слави будем гідні.

 

2-а дитина.

Директор в школі — фігура центральна.

Як кажуть в народі — всьому голова!

Директор на місці - то й школа у шані,

І як він керує — так підуть діла!

 

3-я дитина.  

Ви нам для навчання умови створили,

За нашим навчанням уважно слідили.

Завжди ви звертали увагу велику

На наші екскурсії, свята, розваги.

 

 

 

Олена Геннадіївна завідує навчанням:

Слідкує пильно, щоб всі ми були дуже старанні.

Контрольні тести нам дає, а ми не боїмося:

Крізь терни йдемо до зірок і краще ще вчимося.

 

Ведучий

Нарада випускників початкової школи вирішила відзначити директора школи Цюпку Г.С. дипломом «Найкращий Директор» і завуча  Мартинишин О.Г. дипломом «Найкращий Завуч» . Давайте привітаємо їх. (вручають дипломи)

 

 

Ведучий

Також четвертокласники хочуть відзначити дипломом «Найкращий вчитель англійської мови» свою вчительку Цюпку Н.І. та дипломом «Найкращий вчитель християнської етики» вчителя Юречко Ю.П. (вручають дипломи)

 

 

 Від душі бажаємо вам горя вік не знати.

Ще багато років діточок навчати!

 

Спасибі скажемо усім,

 Хто научив любить цей дім

І вулицю, де ми живемо,

- Все, що Вкраїною ми звемо.

 Спасибі всім, хто дбав про нас

У цей такий важливий час.


 

Ведучий.

 Увага! Починаємо найурочистішу частину нашого свята. Від першого до четвертого класу з вами завжди були поруч ваші найулюбленіші мами, яких ми сьогодні хочемо привітати і нагородити почесними медалями.

 

— Ми нагороджуємо медалями наших мам за добросовісну допо­могу, щиру підтримку, неабияку силу волі.

 

 За відчайдушне терпін­ня, силу наснаги, за витрачене здо­ров'я.

 

Адже наші мами весь час допомагали нам, своїм дітям, у на­вчанні.

 

І присвоюємо їм звання: "Феї мудрості й терпіння"

 

(Діти вручають мамам подяки та дарують пісню)

 

Як добре, що у мене матуся рідна є,

Вона мене голубить і жаліє,

І знов весна приходить, і сонечко встає,

Бо так любити тільки мама вміє.

До мами пригорнуся, неначе пташеня,

Люблю тебе, матусенько моя!

 

Приспів:

Я по хмарці білій босоніж пробіжусь,

У далекі далі задивлюсь, задивлюсь,

Мамі посміхнуся і відійдуть жалі,

Щоб була матуся в діток всіх на землі!

 

Як добре, що весною буяє первоцвіт

І журавлі додому повертають,

Як добре, що зі мною матуся стільки літ

Від бід усіх мене оберігає.

До мами пригорнуся, неначе пташеня,

Люблю тебе, матусенько моя!

 

Приспів.

 

До мами пригорнуся, неначе пташеня,

Люблю тебе, матусенько моя!

 

(Слово-привітання від мами)

 

Вчитель

До нас на свято завітали гості, які минулого року також закінчували початкову школу.

 

Ми прийшли вас привітати,

В старші класи всіх забрати.

Знайте, що тепер у вас

Друзі є – наш 5 клас!

 

Ми вам зараз допоможем

У науках розібратись.

Щоб екзамен наш здолати,

Треба добре постаратись!

 

Історія:  

Хто минулого не знає,

Важко йде у майбуття.

То ж історію вивчайте

І мандруйте ужиття!

 

 Дайте відповідь на мої запитання:

  • Яких ви знаєте видатних людей, котрі прославили Україну?

 

  • На якій грошовій купюрі зображений Тарас Шевченко?

 

 

  • Коли ми відзначаємо День незалежності України?

 

Математика:

Математика – наука точна і серйозна.

І прожити нам без неї навіть дня не можна!

 

Перевіримо, чи знаєте ви математику.

 

  1. Яке число має 6 нулів? (1 мільйон)
  2. Назвіть найменше п’ятицифрове число.  (10000)
  3. Які ви знаєте одиниці вимірювання площі? (                                                  )
  4. Чотирьом котикам мама Киця купила чобітки, однак за розміром вони їм не підійшли. Тоді Киця запропонувала їх півникам. Скільки півників можуть взути ці чобітки? (4*4=16;   16/2=8;  8 півників)
  5. Скільки днів на тиждень сова полює на мишей? (жодного, вона спить)

 

Світова література:

В світ цікавих книжок я відкрию вам шлях.

Події і люди на їх сторінках

У різні країни вас поведуть,

У світле майбутнє відкриють вам путь.

 

  • А чи добре ви знайомі із творами зарубіжних письменників для вашого віку, ми зараз перевіримо.

 

  • Хто є автором твору «Пригоди Тома Сойєра»? ( Марк Твен )

 

  • Як називається твір, у якому сніжна пані заволоділа серцем хлопчика?(Снігова  королева)

 

  • Як називається дивна персона, що літає з пропелером над будинками?(Карлсон)

 

  • Якого кольору була шапка у дівчинки, яка часто носила бабусі пиріжки?(червоного)

 

Українська мова:

 

Є у нас єдина рідна Україна.

В рідній Україні мова солов’їна.

Єднає мова всі народи,

Що прагнуть щастя і свободи.

  • Я дам вам конверт, у якому окремі слова. Розташуйте їх так, щоб вийшло прислів’я.

 Гарно того навчати, хто хоче все знати

 

 

Трудове навчання:

  • А тепер перевіримо, чи зумієте ви нашвидкоруч виготовити з кольорового паперу квіточку у різних техніках.

 

 

Ми вас слухали уважно.

Гарні ви знання здобули.

І трималися відважно,

І нічого не забули!

 

Швидко, мов птахи, роки злетіли

І в пам’яті добрий спогад лишили.

Ви завжди згадайте свій перший дзвінок

І в четвертому класі останній урок.

 

Йдіть сміливо в 5 клас,

Радо ми вітаєм вас,

У середній нашій школі

Друзів буде в вас доволі!

Вчитель

  • А хто це запізнився до нас на свято?

(З’являється астролог)

 

 

Вже другий тиждень я мандрую школами України. І сьогодні завітав до вас. Я володію інформацією, яка вас може зацікавити. У вашому класі навчаються талановиті і наполегливі учні, яким світить велике майбутнє. Дайте-но добре роздивлюся свою карту. (розгортає карту). Тепер я можу сказати, що чекає вас приблизно через 20 років.

 

Розумний, винахідливий, спритний, працьовитий, завжди веселий, жартівник. Знак  зодіаку Рак. Не хоче продовжувати справи свого батька. Мріє глибоко вивчати інформатику.  Вважає, що комп’ютер  та подібні йому сучасні технології відкривають перед нами широкі можливості. У майбутньому зробить вагомий внесок у сферу програмування. Хоче розробити такі програми для навчання, які б полегшили працю вчителям і спростили навчання учням.

Знайомтеся:

Видатний програміст  Бурдик Володимир Ігорович.

 

 

Щирий, старанний, працьовий, наполегливий, розсудливий. Знак зодіаку       . Знає, що в житті усе дається нелегко, та прикладає максимум зусиль, щоб їх подолати. Уже тепер приглядається до батькових інструментів. Тому твердо впевнений у виборі майбутньої професії. І саме під його керівництвом на території вашої школи буде споруджено гарний спортзал.

Знайомтеся:

Інженер-будівельник Кравчук Віталій Андрійович.

 

 

Доброзичлива, щира, працьовита, обдарована, і талановита. Знак зодіаку            . Переконана, що шлях до серця чоловіків лежить через шлунок. Не пропускає жодної телепередачі, в якій розповідають про технологію приготування смачних страв, а особливо з Михайлом Поплавським. І вже тепер зникає з грядки уся зелень, бо починає експериментувати майбутній кухар.

Знайомтеся:

Головний шеф-кухар країни Квасецька Юлія Андріївна.

 

 

Розумний, хитрий, спритний, непосидючий і талановитий. Знак зодіаку ………………… часто занурюється у світ комп’ютерних ігор. Та не просто так. Він приглядається до усіх нюансів програмування. Ретельно вивчатиме інформатику. Мріє стати програмістом, а точніше комп ютерним хакером, щоб взламувати коди рахунків великих олігархів і перераховувати гроші на школи.

Знайомтеся:

Ще один видатний програміст Мухамедов Дмитро Назарович.

 

Тепер мені вже можна йти. До побачення.

 

Вчитель

А тепер, дорогі випускники початкової школи, настав час скласти клятву п’ятикласника

КЛЯТВА УЧНІВ

 

Вступаючи в ряди учнів середньої школи, перед обличчям своїх товаришів, батьків, вчителів урочисто обіцяємо:

 

• Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть найбільш важкого і підступного.

 

• Не доводити вчителів до температури кипіння — 100 градусів за Цельсієм.

 

• Бути швидким. Але не підвищувати швидкості до  60  км/год  при  пересуванні  шкільними коридорами.  

 

• Витягувати   із   учителів   не   жили. Витискувати не піт, а міцні знання і навички.

 

• Плавати тільки на «добре»  і «відмінно» у морі знань, пірнаючи  самих глибин.

 

• Бути   гідними   своєї   першої вчительки.  

 

• Прибігати до школи на перший урок з очима, що палають від до­питливості.

 

• Із вовчим апетитом «поглинати» всі знання і «перетравлювати» їх до кінця, щоб не гальмувати.

 

• Підтримувати вогонь любові та поваги до вчителів та адміністрації.

 

Вчитель

  • Ну що ж, приймаєте випускників початкової школи у п’ятий клас?
  • Але зачекайте. Шановні колеги вчителі, тепер і ви повинні скласти клятву. Перед обличчям майбутніх п’ятикласників, їхніх батьків та гостів свята, ви урочисто обіцяєте:

 

  • Усні відповіді учнів у першому семестрі будете слухати лише одним вухом;

 

  • Самостійні, контрольні та інші письмові роботи завжди перевіряти без окулярів;

 

  • Оцінюючи учнів, використовувати лише бали високого рівня;

 

  • Підтримувати вогонь терпеливості до учнів та поваги до їх батьків;

 

  • А дирекція школи, яка як ніхто інший розуміє учнів початкових класів, простежить, щоб усі дотримались даної обіцянки.

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
16 листопада 2018
Переглядів
672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку