Свято "Прощавай, Букварику"

Про матеріал

Музично – поетична композиція, присвячена закінченню вивчення букваря у І класі, покликана формувати у дітей інтерес до читання, любов до книги

Мета: Вчити дітей виразно декламувати вірші, формувати інтерес до читання.

Розвивати акторські здібності, уяву, вміння фантазувати.

Виховувати у дітей любов до книги, дружні стосунки, родинні почуття.

mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}

розширити знання учнів про життя і творчість Т.Г.Шевченка; ознайомити з деякими відомостями про історію створення «Заповіту»; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати зв'язне мовлення, вміння аналізувати прочитане; виховувати любов та повагу до безсмертного імені Кобзаря.

Перегляд файлу

СВЯТо  «ПРОЩАВАЙ, БУКВАРИКУ»,

проведене у І класі Галаганівського НВК

 Снігурівського району класним керівником    

  Микитюк Тетяною Володимирівною

 

Музично – поетична композиція, присвячена закінченню вивчення букваря у І класі, покликана формувати у дітей інтерес до читання, любов до книги

 

 

Мета: Вчити дітей виразно декламувати вірші, формувати інтерес до            читання.

Розвивати акторські здібності, уяву, вміння фантазувати.

Виховувати у дітей любов до книги, дружні стосунки, родинні почуття.

Обладнання: «Чарівна квітка», макети книг, корони з літерами, великий конверт з

листом.

Дійові особи: Поштар Пєчкін, Циганка, Шапокляк, Баба Яга,

Пеппі Довга Панчоха, Помилка, Червона Шапочка, Чарівник, Буквар, Читанка, Математика, Рідна мова, Літери,

учні 5 класу .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І ведучий: - Добридень! Раді вас вітати                                                                                                                 На нашім урочистім святі!                                                                                                                                       Ну що, усі зібрались в залі?

                                                                                                                                     ІІ ведучий: - Та ні, когось не вистачає.                                                                                                                А кого, вгадають наші гості.

 

До школи радо хто спішить?                                                                                                                               Хто старанно уроки вчить?                                                                                                                                     Хто хоче все на світі знать?                                                                                                                                       Уміє вже читать, писать?                                                                                                                                                                                    Усі їх завжди пізнають.                                                                                                                                                           Скажіть – но, як цих діток звуть?                                                                                                                           Пер – ший клас, пер – ший клас!

 

ІІ ведучий: Що ж, вітайте: ось він -                                                                                                                       Наш веселий перший клас.

 

 

На сцену виходять першокласники

  1. Є святкових днів багато

На листках календаря.

А між ними  й наше свято –

Вшанування букваря!

  1. Ми Букварик почали

Восени вивчати.

А тепер вже на 12

Вміємо читати.

  1. А як важко було нам

Палички писати.

Ставити їх по порядку,

Мов солдатів на зарядку.

  1. Ох за них нам попадало,

Бо ставали як попало.

Не вірили ні вчителька, ні мама,

Як важко було ставити їх прямо.

  1. Такі муки ми терпіли,

Доки склад числа той вчили.

Зате тепер усі ми

 Обчислюємо на високий рівень.

        6.  Згадайте, люба вчителько,

Матусі, татусі,

Як «бекали » і «мекали»

Спочатку ми усі.

         7.А нині любо слухати,

Як добре ми читаємо.

Подякуєм Букварику

І разом попрощаємось.

     8.  Про труднощі пережиті,

            Про те, як їх ми долали

            Можна стільки говорити,

            Та часу замало.

 9   Любі гості, мами й тата,

         В нас букварикові свято.

         Добре, що прийшли до нас

         На гостину в перший клас.

           10. Свято гарним вийти зможе,

Якщо кожен допоможе.

Від пісень і жартів, звісно,

Хай сьогодні буде тісно!

 

Пісня  «Ми – однокласники»

 

 

(Стук і двері. Заходить Поштар Пєчкін).

Пєчкін: Це 1- Б клас? А чи у вас сьогодні свято? Тоді отримайте листа. А якщо  дозволите, то і я побуду у вас на святі.

Учень читає листа:

«Дорогі мої друзі, я в полоні. Мене викрав злий чарівник. Я зможу повернутися, якщо ви пройдете всі випробування, які послав вам чарівник через своїх посланців. Покладаю на вас надію З нетерпінням чекаю визволення.

Ваш Букварик.»

 

Вчитель: Щоб врятувати Букварика, потрібно скласти «Чарівну квітку», а пелюстки цієї квітки у посланців чарівника. Кожна пелюстка – це завдання, яке потрібно неодмінно виконати. То що ж маємо робити? Допоможемо Букварику? Тоді заплющуємо очі і чекаємо до тих пір, доки буде лунати музика.

 

(Лунає «чарівна» музика , а коли діти розплющують очі, перед ними танцює Циганка).

Циганка: А ви хто такі?

Учень : Ми першокласники.

Циганка: Давайте я погадаю вам, які оцінки будуть у 2 класі.

Учень: Не треба нам гадати. Ми і без тебе знаємо, що оцінки у нас будуть тільки високі. Краще скажи, яке завдання нам треба виконати, щоб отримати пелюстку.

Циганка: Яку пелюстку? Краще в карти зі мною пограйте.

Вчителька: Звісно, карти – це не дитяча гра, але ж треба виручати Букварика, то ж доведеться спробувати. А якщо буде важко, то гості нам допоможуть.

(Циганка дістає з рукавів карти з прикладами і показує дітям .Діти відповідають).

Циганка: Вгадали.

Учень: А ми не гадаємо, ми так усе знаємо. Віддавай пелюстку.

 

(Циганка віддає дітям пелюстку. Знову звучить музика і з’являється Шапокляк).

Шапокляк: Привіт, малявки! Щоби такого зробити поганого? Не віддати вам пелюстку чи що? Гаразд, не плачте. Якщо ви правильно будете відповідати, то станете моїми друзями і отримаєте свою пелюстку. Відповідайте: так або  ні!

  • Треба гарно вам читати?
  • Треба менших ображати?
  • На перервах верещати?
  • Парти всі розмалювати?
  • Друзів треба виручати7
  • Треба слухати матусю?
  • Тоді дратуйте хоч бабусю!
  • У класі вибийте шибки!
  • Вчительці робіть все навпаки!
  • Чи хочете друзями моїми стати?
  • Та я ж вас краще вчительки буду навчати!

Тоді беріть пелюстку і забирайтеся геть. З такими розумненькими і добренькими я й сама не хочу дружити.

 

(Знову звучить музика і з’являється Баба Яга).

Баба Яга: А це що за публіка зібралася? Противні першокласники. Пелюсточка потрібна? Ха- ха ха! Спочатку мої завданнячка виконайте, а тоді подивимось.  Ну що згода?  Відгадайте від кого ці телеграми.(Зачитує телеграми від казкових героїв: я по закутку метений, я на яйцях спечений. Я від баби втік, я від діда втік…).

 

(З’являється Пеппі Довга Панчоха).

Пеппі: Я весела дівчинка, безтурботна і безвідповідальна. У мене немає ніяких проблем. Навчання мене цікавить менше за все. Люблю нашкодити, пожартувати над кимось, посміятись. Сподіваюсь, що ви такі самі і школа вам не потрібна. Якщо доведете, що я не права, віддам пелюстку.

(Діти виконують пісню «Вербові котики»).

Пеппі: здається ви мене переконали. Пелюстка ваша. А я піду до школи записуватись. Як ви гадаєте, візьмуть?

(Виходить Помилка).

Помилка: Я Помилка лукава,

                   Погана в мене слава.

                   Букви плутаю, бува,

                   Перекручую слова.

                   Ну що , розумні первачки?

                   Мої знайдете помилки?

                   Якщо пелюсточку бажаєте,

                   Попрацювати добре маєте.

(Показує дітям картки, на яких записані слова з помилками. Діти їх виправляють).

                                                                                                                                    (З'являється Червона Шапочка.)                                                                                                   Червона Шапочка: Я –Червона Шапочка, йшла до бабусі в гості, несла їй в кошику пиріжки. Але Злий Чарівник виміняв у мене кошик з пиріжками ось на цю чудову пелюсточку. Я знаю, вона дуже потрібна вам і віддам, коли ви відгадаєте всі предмети з мого кошика. (Показує дітям предмети – потрібно відгадати, з якої казки вони.)

 

 

З’являється Чарівник і звертається до присутніх.

Чарівник: Бачу ви кмітливі, винахідливі , розумні діти. Всі мої завдання виконали. Я навіть подобрішав. Але я злий чарівник і так просто не здамся. У мене є ще одна умова. Якщо вона буде виконана, то вернеться ваш Букварик цілим і неушкодженим, а якщо ні, то пропало ваше свято. Моя умова в цьому конверті. А я зникаю. Мене не шукайте. Запам’ятайте: не виконаєте умову не вернеться Букварик! (Віддає вчителеві конверт і зникає).

 

Вчитель: Ну й налякав нас цей Чарівник. Але ми теж не здамося. Подивимось, що тут.

(У конверті завдання для батьків).

- Придумати якомога  більше слів на задану літеру.

- Відшукати слова у слові.

- Скласти приказку з розкиданих слів.

- «Якою це мовою?»(деформовані слова).

Вчитель: Молодці наші батьки, не підвели. Заробили останню пелюсточку. Наша квіточка ожила, засяяла яскравими барвами. То де ж наш Букварик?

 

Пісня  «Букварик»         (Заходить Букварик).

Букварик: Я мандрую по країнах,

                    Я з абеткою дружу.

                     І малечу як зустріну

                     Грамоті одразу вчу.

                     Я щасливий дуже,

                     І тому радію,

                     Що всі діти в вашім класі

                     Читати вже вміють.

                     Всі літери вже вивчені,

                     Усіх їх тридцять три.

                     Вони сьогодні зі мною

                     У гості до вас прийшли.

(Виходять першокласники з літерами).

 

Буквар: У мене для вас є ще один сюрприз. Це підручники нові для навчання дітворі.

 

(Виходять Читанка, Рідна мова, Математика)

Читанка: Я ваша перша читанка,

                   Красива в мене свитонька.

                   Цікаві сторінки, є вірші і казки.

                   Покажу вам сто земель

                   І космічний корабель.

                   Даруватиму щодня

                   І забави, і знання.                                                                                                              (Завдання від Читанки)

 

Рідна мова:Як найчарівніша колискова

                    Плекає вас з дитинства рідна мова.

                    То піснею злине, то гарною казкою,

                    То словом догани, то доброю ласкою. 

                     Під мамине слово ви виросли нишком.

                     Шануйте, друзі, цю гарну книжку.                                                                                    (Завдання від Рідної мови)

 

Математика: Один, два, три, чотири, п’ять!

                      Вміють діти рахувать.

                      Дуже точна я наука

                      І мене всі люди вчать.

                      Я потрібна всім – це знайте,

                      Математику вивчайте!                                                                                             (Завдання від Математики)

 

(Виходять п’ятикласники).

  1. Ми навчаємось у школі вже п’ять років. Тому шкільні будні нам звичні й приємні, хоча бувало, і ми потрапляли у різні історії.
  2. А щоб з вами такого не сталося , ми вам дамо кілька порад.
  3. Щоб не дивитись похмуро і скоса,

Ніколи не вчіться писати носом!

  1. Щоб не гнітили вас горе і біди

До кінця з’їдайте сніданки й обіди.

     5. Нещастя женіть, наче воду крізь сито!

Найкраще вчасно перекусити!

   6.  А трапиться двійка, гірка, мов цибуля,

Хоч як вона клята пече вас і муля,

Сльози видушує й кислу міну.

Миріться й приймайте як вітаміни.

7.   Хай кожен із вас буде готовий

Покуштувати гірчиці і хрону.

8.  Зате, хоч і буде в навчанні важко –

Дванадцятки цвістимуть в журналі як ромашки.

(Роздають першокласникам паперові ромашки з 12).

Першокласники:

  1. Багато доброго, нового

Життя відкриє ще для нас.

Як перша сходинка до нього

Для всіх нас став наш перший клас.

  1. Все починається в житті з малого:

З зернини - хліб, з промінчика – зоря.

А люди всі свою дорогу

Починають з Букваря.

  1. Добрий  Букварику, перша книжко!

Хочеться навіть плакати трішки.

Жаль розлучатися, хоч і треба.

Ми не забудем ніколи про тебе.

  1. Спасибі тобі за добру науку.

За паличку першу і першу букву.

Ми памятатимем довгі роки

Добрі і мудрі твої уроки.

  1. Прощавай, Букварику,

Наш найперший друже!

Всі:   Ми тобі, Букварику, дякуємо дуже!

 

Вчитель: Вже час закінчувати свято

           І хочу я всім побажати:

           Хай Бог охороняє вас від злого,

           Хай світить сонце і колосяться жита,

           Щоб всі були здорові і щасливі

           На многії  і благії літа.

 

Пісня  «Наша перша вчителька»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Олефіренко Наталія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
27 березня 2018
Переглядів
751
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку