Розробка розрахована для підбиття підсумку спільної діяльності дітей, батьків і вихователя в навчальному році. Аналіз цих дій дозволяє визначити перспективи на майбутнє, створити оптимістичний настрій, діти демонструють свої набуті за рік успіхи на мистецькому факультеті; демонструють свої акторські здібності.
Мета: підбити підсумок спільної діяльності дітей, батьків і вихователя в навчальному році. Аналіз цих дій дозволяє визначити перспективи на майбутнє, створити оптимістичний настрій, діти демонструють свої набуті за рік успіхи на мистецькому факультеті; демонструють свої акторські здібності.
Хід заходу
Ведучий:
Увага! Увага!
Сенсація року!
Зібрались сьогодні
Найкращі зірки!
Але не Кіркорови, не Ані Лорак,
А наші, шкільні зірки й зірочки!
Учень
В цей вечір весняний,
В цей вечір казковий
Відкриють таланти свої дітлахи!
Учень
Плекаємо змалку майбутнє держави –
Не будьте байдужі, татусі і мами!
Учень
Ми весело танцюємо
І голосно співаємо.
Дрижать у школі стіни,
Коли ми виступаємо!
Ведучий.
Гей, музико, грай завзято,
Барабанний грім, грими,
Щоб почули всі, що свято
Починаємо ми.
Ми сьогодні зібралися в нашій залі, щоб вшанувати мистецтво. І кожен приніс із собою неоціненний скарб — любов до поетичного слова, музики, хореографії. А ще — доброзичливість у серці, бажання творити. Тож подаруємо одне одному мить насолоди від спілкування.
Учень
Спішіть до нас, друзі, спішіть,
Утому скиньте з пліч своїх.
Вас ждуть сьогодні відкриття,
Усмішка й радісне життя.
Настав жаданий час —
І наші щирі вміння
Хай подивують вас.
Ведуча: Вітаємо вас на нашому святі « Весняний зорепад».
Музика навколо нас, вона супроводжує наше життя і здатна відтворити будь-який стан душі людини. Веселість і сум, радість і туга, любов і ненависть — все підвладне музиці, цій чарівниці, здатній піднести людину, прикрасити її життя. Зараз на сцену вийде Кривоносова Олександра з твором
Ведучий: Шановні батьки та гості свята пропонуємо вашій увазі маленьку виставу «Попелюшка на новий лад»
1 автор В тридесятому царстві
В тридесятому государстві,
Жила дівчина одна,
Весела, іноді сумна.
Принцесою вона хотіла стати,
І вчитись танцювати
І мріяла про славу, про палац
Та щоб зібрався повен зал,
Про бал
І щоб при всіх і без жалю
Їй принц сказав…
2 автор Колись я казку чув уже цю
Так, досить, робимо нову.
Таку нормальну, прикольну.
Про дівчинку, хорошу,скромну,
А чого говорю лише я,
Нехай щось скаже вже вона.
(Попелюшка поправляє своє вбрання)
Попелюшка: я так хвилююсь і так тіпає мною.
1 автор: Не хвилюйся ми, ми з тобою.
Попелюшка: Так нормально, харашо
2 автор: Та чого ти всьо харашо.
1 ав.: І на цій прекрасній ноті з’являється.
2.ав.: Щось схоже на грім серед ясного неба.
1. ав.: В образі мачухи…
2 ав.: Щось середнє між застарілою принцесою та кінконгом.
1.ав. та двох сестер
2 ав. Щось середнє між симпатичним хлопчиком і страшненько дівчинкою.
1 ав.: Чому ти завжди перебиваєш?
2 ав.: а ти щось маєш проти?
1 ав.: тоді давай не будемо сваритися адже ми друзі.
2 ав.: Добре,але я тебе не перебиваю.
1 ав.: Ти знову за своє?
Мачуха (до авторів) Вибачте ,а можна тепер ми.
Автори разом: Будь ласка
Мачуха: Давай
(танцюють з дівчатками дочками)
Мачуха: Дорогі мої донечки, сьогодні в білому палаці…
1 сестра : У сільському будинку культури чи що?
Мачуха: Да моя,красунечко, да!
2 автор: Оце ти сказала…
Мачуха: Цить. Відбудеться бал…
2 сестра: День відкритих дверей, чи що?
Мачуха: Да моя, лялечка, да!
2 автор: Мовчу
Попелюшка: і ми п опадемо на бал?
Мачуха : Та ні, ми, їдемо на бал.
Сестри: а ти попала.
1 Сестра: Це ти вбила мого хом’ячка.
2 сестра: Ти розбила блакитненьке авто моєї барбі
1 сестра: ти поклала мені під подушку горошину, тепер у мене тут ямка.
2 автор: Помітно
2 сестра: І вобще мама, я бачила як вона брала у тебе твої парфуми «Жадор».
1 автор: Це злі наклепи.
Мачуха: Ах ти…
1 автор: Ну ви в курсі, да?
Мачуха: А щоб тобі не було скучно, ось тобі завданнячко.
1 сестра: Поклеїш паркет і лінолеум
Мачуха : В басейні.
2 сестра: Приб’єш обої у садку, пофарбуєш кущі.
Мачуха: Ха-ха-ха-ха.
(по мобільному викликають таксі і виходять)
1 автор: І ось попелюшка в котрий раз залишилась зі своїми мріями і проблемами на одинці.
2 автор: А це вони так часто роблять.
1 автор: да, а що?
2 автор: як це жахливо!
(Виходить Вінні – Пух до Попелюшки)
Вінні – Пух: Ти П’ятачка не бачила?
Попелюшка: Так зараз же піст
(Зявляється фея під музику)
Фея: Донечка моя, ти чому ще не одягнена. Там таке зараз розпочнеться.
Попелюшка: Дякую тобі, хрещена матінко. Ти найкраща в світі.
2 автор: А як же принц?
Попелюшка: ну це само собою. А як же я туди потраплю. Я б туди полетіла.
Фея: Як би тільки на місце потрапила, бо зараз такі складні погодні умови може трапитись будь – що.Тобі потрібен компас і парасолька.
Попелюшка: А навіщо?
Фея: Ти Мері Попенс бачила?
Попелюшка: А-А-А….., я зрозуміла.
(попелюшка зникає зі сцени разом із феєю)
Ведуча: У кожній людині закладено творчі начала — вроджені можливості, передумови для створення чогось нового, оригінального. Зустрічайте Александрова Сніжана з композицією «Веселие музиканти»
На сцені з’являється принц із групою підтримки.
З’являється Попелюшка
1 автор: І ось вони зустрілися (Титанік музика)
2 автор: Мене вже нудить від цієї романтики.
Принц: Пані, Ви така чарівна, ви така прекрасна. Побачивши вас, я зрозумів, що без Вас нєт жізні мнє. У всіх танцях я хочу бути лише з Вами, залишайтесь в палаці. Чи згодні Ви.
(з’являється Вінні -Пух ): Ви П’ятачка не бачили?
Принц: Так що Ви мені скажете, моя красуне?
Попелюшка: Десь я його бачила.
(З’являється мачуха з сестрами)
1 сестра: Ой мамо, ти диви, вона вкрала мого кавалера?
Мачуха до Попелюшки: Попелюшко, ти в офісі прибрала,ти жалюзі помила?
Попелюшка: ой, хрещена матінко сюда, бо тут зараз мені буде.
(З’являється фея )
Фея: Мене хтось викликав. Я бачу у вас розпочався бал.
Мачуха: Ага, а ось і ти. Ну ти дорогенька моя попала, я тобі зараз пригадаю твоє місце.
1 автор: Попала на бал.
2 сестра: На день відкритих дверей чи, що?
Мачуха: Ну зараз я тобі дам.
Фея: Давай (Музика «матриця»)
З’являється принц без черевика
Принц: Вони поцупили у мене туфельку.
Фея: хто?
Принц: Вони
Фея: зараз влаштуєм (Телефонує по мобільнику)Бригада під’їдьте.
Виходить бригада.
Мачуха: Та нате забирайте свою туфлю
(Попелюшка одягає туфлю на принца)
2 автор: Годинник б’є 12.00
Фея: Попелюшко, у тебе залишилося останнє твоє бажання.
Голоси : машину, квартиру, гроші….пятачка
Попелюшка: Ні! Я хочу залишитися з вами! І щоб як сьогодні ми збиралися ще не раз, щоб ця святково казкова атмосфера,завжди навіювала на нас такі веселі незабутні емоції, як зараз. А люди, щоб жили в затишку , мирі і любові.
Художники
Учень
У вільний час не байдикуєм,
А гарнесенько малюєм.
Любим і книги почитати
Ще й багатесенько поспати.
Вова, Аліна, Каріна, Даша і я –
Малюють шедеври в класі щодня!
Учень
Є в мальовничій Україні на Черкащині село,
Шевченковим зоветься, там диво дивне ожило.
Квітнуть квіти, дивні птахи закружляли угорі,
Ось дивіться на дарунки, які гарні всі малюнки!
Учень
Дивних барв є на світі багато,
І у кожного мова своя…
Чарівні олівці кольорові
Я по черзі беру їх до рук.
Оживають поля паперові:
Вже торкнувся малюнків і звук…
Чути пісню пташину і шерех
Листя, трав, вітерця і води,
Плюскіт хвиль річкових попід берег,
Й рип по снігу пружної ходи.
…Малювання щаслива потреба
Вже мене полонила давно.
Ведуча: Нахлинуло щось, заполонило, слово з’єдналося з музикою і зазвучало. І якщо б’ється в одному ритмі з вашим серцем, єднається з музикою вашої душі, тоді ви дійсно щаслива людина, бо розумієте поезію і насолоджуєтеся музикою. А ми продовжуємо насолоджуватися музикою. На сцену запрошуємо Кривоносову Олександру з піснею «Дві пісеньки (виступ)»
Вихователь: Шановні, дорогі наші батьки, гості свята! Наші діти проявили себе не лише як чудові музиканти, художники, танцюристи, але як і гарні актори, тож запрошуємо учнів на сцену із виставою казки С. Маршака «12 місяців».
Ведуча (після першого акту) Танці потрібні молоді, як повітря, бо вони дають можливість виразити себе в русі. Якщо ви у ритмі музики пересуваєтесь по танцювальному майданчику, це ще не означає, що ви вмієте танцювати. У танці, як і у спорті, крім таланту та натхнення, потрібна техніка. Зустрічайте ансамбль Райдуга з ковбойським танцем.
Ведуча (після другого акту) Поринути у світ мелодій, нам допоможе Барей Іван та Поліщук Іван з твором «Щасливої дороги», «Чи я ж то хатина?»
Ведуча. У кожній людині закладено творчі начала — вроджені можливості, передумови для створення чогось нового, оригінального. Наш вечір продовжує скромна, але цілеспрямована дівчина Нещадим Софія
Ведучий: Танець — найбільш хвилюючий і найбільш прекрасний зі всіх видів мистецтв, оскільки він не просто є відображенням життя, а самим життям. Вітайте Бувака Єлизавета та Радванський Юрій «Вальс»
Ведуча: Якось Господь Бог вирішив наділити дітей світу талантами. Французи вибрали елегантність і красу, угорці — любов до господарювання, німці — дисципліну і порядок. Росіяни вибрали владу, поляки — талант торгувати, італійці одержали хист до музики. Україні ж Господь Бог дав неоціненний скарб, який прославив нас і наш народ на цілий світ, — пісню. З тих давніх часів український народ і в горі, і в радощах знаходить собі втіху в пісні.
І на завершення нашого свята пісня Я бажаю вам добра
Вихователь: Зустріч добігла до кінця. Ми вдячні всім за співпрацю, підтримку, взаєморозуміння. Переконана, що сьогодні ви ще більше впевнились у тому, що наші дітки талановиті, розумні, працелюбні, артистичні. Нехай тепло зустрічі ще довго зігріває ваші душі. «Кожна людина — це цілий світ», — писав Д.Писарєв. І тільки сила мистецтва дає нам змогу пізнати ці світи.
1