Творчий звіт учнів "Весняний зорепад"

Про матеріал

Розробка розрахована для підбиття підсумку спільної діяльності дітей, батьків і вихователя в навчальному році. Аналіз цих дій дозволяє визначити перспективи на майбутнє, створити оптимістичний настрій, діти демонструють свої набуті за рік успіхи на мистецькому факультеті; демонструють свої акторські здібності.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: підбити підсумок спільної діяльності дітей, батьків і вихователя в навчальному році. Аналіз цих дій дозволяє визначити перспективи на майбутнє, створити оптимістичний настрій, діти демонструють свої набуті за рік успіхи на мистецькому факультеті; демонструють свої акторські здібності.

Хід заходу

 


Ведучий:                                                              

Увага! Увага!

Сенсація року!

Зібрались сьогодні

Найкращі зірки!

Але не Кіркорови, не Ані Лорак,

А наші, шкільні  зірки й зірочки!http://zosh-zorjanska.osvita-tomakivka.dp.ua/wp-includes/js/tinymce/plugins/wordpress/img/trans.gif

 

Учень

В цей вечір весняний, 
В цей вечір казковий 
Відкриють таланти свої дітлахи! 
 

Учень
Плекаємо змалку майбутнє держави – 
Не будьте байдужі, татусі і мами! 
 

Учень

Ми весело танцюємо

І голосно співаємо.

Дрижать у школі стіни,

Коли ми виступаємо!


 

Ведучий.

Гей, музико, грай завзято,

Барабанний грім, грими,

Щоб почули всі, що свято

Починаємо ми.

Ми сьогодні зібралися в нашій залі, щоб вшану­вати мистецтво. І кожен приніс із собою неоціненний скарб — любов до поетичного слова, музики,  хореографії. А ще — доброзичливість у серці, бажання творити. Тож подаруємо одне одному мить насолоди від спілкування.


 

Учень

Спішіть до нас, друзі, спішіть,

Утому скиньте з пліч своїх.

Вас ждуть сьогодні відкриття,

Усмішка й радісне життя.

Настав жаданий час —

І наші щирі вміння

Хай подивують вас.

 

Ведуча: Вітаємо вас на нашому святі  « Весняний зорепад».

Музика навколо нас, вона супроводжує наше жит­тя і здатна відтворити будь-який стан душі людини. Веселість і сум, радість і туга, любов і ненависть — все підвладне музиці, цій чарівниці, здатній піднести людину, прикрасити її життя. Зараз на сцену вийде Кривоносова Олександра з твором 

Ведучий: Шановні батьки та гості свята пропонуємо вашій увазі  маленьку виставу  «Попелюшка на новий лад»

 

1 автор   В тридесятому царстві

                В тридесятому государстві,

                Жила дівчина одна,

                Весела, іноді сумна.

                Принцесою вона хотіла стати,

                І вчитись танцювати

                І мріяла про славу, про палац

               Та щоб зібрався повен зал,

               Про бал

               І щоб  при  всіх і без жалю

               Їй принц сказав…

2 автор  Колись я казку чув уже цю

               Так, досить, робимо нову.

               Таку нормальну, прикольну.

               Про дівчинку, хорошу,скромну,

               А чого говорю лише я,

               Нехай щось скаже вже вона.

(Попелюшка поправляє своє вбрання)

Попелюшка: я так хвилююсь і так тіпає мною.

1 автор: Не хвилюйся ми, ми з тобою.

Попелюшка: Так нормально, харашо

2 автор: Та чого ти всьо харашо.

1 ав.: І на цій прекрасній ноті з’являється.

2.ав.: Щось схоже на грім серед ясного неба.

1. ав.: В образі мачухи…

2 ав.: Щось середнє між застарілою принцесою та кінконгом.

1.ав. та двох сестер

2 ав. Щось середнє між симпатичним хлопчиком і страшненько дівчинкою.

1 ав.: Чому ти завжди перебиваєш?

2 ав.: а ти щось маєш проти?

1 ав.: тоді давай не будемо сваритися адже ми друзі.

2 ав.: Добре,але я тебе не перебиваю.

1 ав.: Ти знову за своє?

Мачуха (до авторів) Вибачте ,а можна тепер ми.

 

Автори разом: Будь ласка

Мачуха: Давай

(танцюють з дівчатками дочками)

Мачуха: Дорогі мої донечки, сьогодні в білому палаці…

1 сестра : У сільському будинку культури чи що?

Мачуха: Да моя,красунечко, да!

2 автор: Оце ти сказала…

Мачуха: Цить. Відбудеться бал…

2 сестра: День відкритих дверей, чи що?

Мачуха: Да моя, лялечка, да!

2 автор: Мовчу

Попелюшка: і ми п опадемо на бал?

Мачуха : Та ні, ми, їдемо на бал.

Сестри: а ти попала.

1 Сестра: Це ти вбила мого хом’ячка.

2 сестра: Ти розбила блакитненьке авто моєї барбі

1 сестра: ти поклала мені під подушку горошину, тепер у мене тут ямка.

2 автор: Помітно

2 сестра: І вобще мама, я бачила як вона брала у тебе твої парфуми «Жадор».

1 автор: Це злі наклепи.

Мачуха: Ах ти…

1 автор: Ну ви в курсі, да?

Мачуха: А щоб тобі не було скучно, ось тобі завданнячко.

1 сестра: Поклеїш паркет і лінолеум

Мачуха : В басейні.

2 сестра: Приб’єш обої у садку, пофарбуєш кущі.

Мачуха: Ха-ха-ха-ха.

(по мобільному викликають таксі і виходять)

1 автор: І ось попелюшка в котрий раз залишилась зі своїми мріями і проблемами на одинці.

2 автор: А це вони так часто роблять.

1 автор: да, а що?

2 автор: як це жахливо! 

(Виходить Вінні – Пух до Попелюшки)

Вінні – Пух: Ти П’ятачка не бачила?

Попелюшка: Так зараз же піст

(Зявляється фея під музику)

Фея: Донечка моя, ти чому ще не одягнена. Там таке зараз розпочнеться.

Попелюшка: Дякую тобі, хрещена матінко. Ти найкраща в світі.

2 автор: А як же принц?

 

Попелюшка: ну це само собою. А як же я туди потраплю. Я б туди полетіла.

Фея: Як би тільки на місце потрапила, бо зараз такі складні погодні умови може трапитись будь – що.Тобі потрібен компас і парасолька.

Попелюшка: А навіщо?

Фея: Ти Мері Попенс бачила?

Попелюшка: А-А-А….., я зрозуміла.

(попелюшка зникає зі сцени разом із феєю)

Ведуча: У кожній людині закладено творчі начала — вро­джені можливості, передумови для створення чогось нового, оригі­нального.  Зустрічайте Александрова Сніжана з композицією «Веселие музиканти»

На сцені з’являється принц із групою підтримки.

З’являється Попелюшка

1 автор: І ось вони зустрілися (Титанік музика)

2 автор: Мене вже нудить від цієї романтики.

Принц: Пані, Ви така чарівна, ви така прекрасна. Побачивши вас, я зрозумів, що без Вас нєт жізні мнє. У всіх танцях я хочу бути лише з Вами, залишайтесь в палаці. Чи згодні Ви.

(з’являється Вінні -Пух ): Ви П’ятачка не бачили?

Принц: Так що Ви мені скажете, моя красуне?

Попелюшка:  Десь я його бачила.

(З’являється мачуха з сестрами)

1 сестра: Ой мамо, ти диви, вона вкрала мого кавалера?

Мачуха до Попелюшки: Попелюшко, ти в офісі прибрала,ти жалюзі помила?

Попелюшка: ой, хрещена матінко сюда, бо тут зараз мені буде.

(З’являється фея )

Фея: Мене хтось викликав. Я бачу у вас розпочався бал.

Мачуха: Ага, а ось і ти. Ну ти дорогенька моя попала, я тобі зараз пригадаю твоє місце.

1 автор: Попала на бал.

2 сестра: На день відкритих дверей чи, що?

Мачуха: Ну зараз я тобі дам.

Фея: Давай (Музика «матриця»)

З’являється принц без черевика

Принц: Вони поцупили у мене туфельку.

Фея: хто?

Принц: Вони

 

 

Фея: зараз влаштуєм (Телефонує по мобільнику)Бригада під’їдьте.

Виходить бригада.

Мачуха: Та нате забирайте свою туфлю 

(Попелюшка одягає туфлю на принца)

2 автор: Годинник б’є 12.00

Фея: Попелюшко, у тебе залишилося останнє твоє бажання.

Голоси : машину, квартиру, гроші….пятачка

Попелюшка: Ні! Я хочу залишитися з вами! І щоб як сьогодні ми збиралися ще не раз, щоб ця святково казкова атмосфера,завжди навіювала на нас такі веселі незабутні емоції, як зараз. А люди, щоб жили в затишку , мирі і любові.

 

Художники 
Учень

У вільний час не байдикуєм, 
А гарнесенько малюєм. 
Любим і книги почитати 
Ще й багатесенько поспати. 
Вова, Аліна, Каріна, Даша і я 
Малюють шедеври  в класі щодня! 

 

 

 

Учень

Є в мальовничій Україні на Черкащині село, 
Шевченковим зоветься, там диво дивне ожило. 
Квітнуть квіти, дивні птахи закружляли угорі, 
Ось дивіться на дарунки, які гарні всі малюнки! 

 

Учень
Дивних барв є на світі багато, 
І у кожного мова своя… 
Чарівні олівці кольорові 
Я по черзі беру їх до рук. 
Оживають поля паперові: 
Вже торкнувся малюнків і звук… 
 

Чути пісню пташину і шерех 
Листя, трав, вітерця і води, 
Плюскіт хвиль річкових попід берег, 
Й рип по снігу пружної ходи. 
…Малювання щаслива потреба 
Вже мене полонила давно. 

 

Ведуча: Нахлинуло щось, заполонило, слово з’єдналося з музикою і зазвучало. І якщо б’ється в одному ритмі з вашим серцем, єднається з музикою вашої душі, тоді ви дійсно щаслива людина, бо розумієте поезію і насолоджуєтеся музикою. А ми продовжуємо насолоджуватися музикою.  На сцену запрошуємо   Кривоносову Олександру з піснею  «Дві пісеньки  (виступ)»

Вихователь: Шановні, дорогі наші батьки, гості свята! Наші діти проявили себе не лише як чудові музиканти, художники, танцюристи, але як і гарні актори, тож запрошуємо учнів на сцену із виставою  казки  С. Маршака «12 місяців».

 Ведуча (після першого акту) Танці потрібні молоді, як повітря, бо вони да­ють можливість виразити себе в русі. Якщо ви у ритмі музики пересуваєтесь по танцювальному майданчику, це ще не означає, що ви вмієте танцювати. У танці, як і у спорті, крім таланту та натхнення, потрібна техніка.  Зустрічайте ансамбль Райдуга з  ковбойським танцем.

Ведуча (після другого акту) Поринути у світ мелодій, нам допоможе   Барей Іван та Поліщук Іван з твором «Щасливої дороги», «Чи я  ж то хатина?»

 

Ведуча. У кожній людині закладено творчі начала — вроджені можливості, передумови для створення чогось нового, оригінального. Наш  вечір продовжує  скромна, але цілеспрямована дівчина Нещадим Софія

 

 

Ведучий: Танець — найбільш хвилюючий і найбільш пре­красний зі всіх видів мистецтв, оскільки він не просто є відо­браженням життя, а самим життям.  Вітайте Бувака Єлизавета та Радванський Юрій «Вальс»

 

Ведуча:   Якось Господь Бог вирішив наділити дітей світу та­лантами. Французи вибрали елегантність і красу, угорці — лю­бов до господарювання, німці — дисципліну і порядок. Росіяни вибрали владу, поляки — талант торгувати, італійці одержали хист до музики. Україні ж Господь Бог дав неоціненний скарб, який прославив нас і наш народ на цілий світ, — пісню. З тих давніх часів український народ і в горі, і в радощах знаходить собі втіху в пісні.

І на завершення нашого свята пісня Я бажаю вам добра

Вихователь: Зустріч добігла до кінця. Ми вдячні всім за співп­рацю, підтримку, взаєморозуміння. Переконана, що сьогодні ви ще більше впевнились у тому, що наші дітки талановиті, розумні, працелюбні, артистичні.  Нехай тепло зустрічі ще довго зігріває ваші душі. «Кожна людина — це цілий світ», — писав Д.Писарєв. І тільки сила мистецтва дає нам змогу пізнати ці світи.

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
27 березня 2018
Переглядів
909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку