Свято "Турнір розумників" для оюдарованих дітей

Про матеріал

На конкурс «Вчительська десятка». Турнір розумників – це свято для здібних та обдарованих дітей, яке найкраще проводити в кінці навчального року. Його завдання: виявити загальний рівень ерудиції учнів, їхні творчі та інтелектуальні здібності.

Перегляд файлу

Тема. Турнір розумників

Мета:

  • виявити загальний рівень ерудиції учнів, їхні творчі  та інтелектуальні здібності;
  • перевірити знання учнів швидко приймати рішення в нестандартних ситуаціях;
  •  виховувати вміння спілкуватися, відповідальність і взаємовиручку.

Учасники: обдаровані учні 8-11 класів.

Завдання учням: підготувати до захисту своє портфоліо.

Девіз турніру: «Мети досягає той, хто не знає втоми». 

Анотація

 В кожній школі ж обдаровані діти. Велику роль у розвитку дітей відіграють вчителі. Всім їм повага і пошана. Я пропоную провести турнір розумників, де будуть вшановуватися не тільки учнів, а й вчителі.

 За тиждень у фойє школи вивішується план проведення гри, для участі в якій запрошуються учні школи, які досягли високих показників у навчанні, показали гарні результати в олімпіадах, конкурсах, творчих турнірах. 

 

  Хід турніру

Ведуча. Шановні гості, батьки, учні школи! Ми починаємо турнір. Я його ведуча …(називає ім’я та прізвище). Сьогодні на наше свято ми запросили вчителів, які готували учнів до конкурсів, олімпіад, турнірів, це ті вчителі, які працювали з обдарованими учнями.

 Шановні магістри наук! (Називає ПІБ вчителів). Ми просимо вас зайняти почесне місце на турнірі, але ви повинні пройтися сходинками дитинства, користуючись обручем, скакалкою, граючи в «»класики». Ми знаємо, що ви люди творчі, фантазери і мрійники, і все у вас виходить швидко і гарно. Ви мудрі із мудріших, ви – невичерпне джерело добра, честі, любові, за вашими плечима шкільна академія мудрості. А тепер займіть місце на п’єдесталі пошани.

Вчителям вручають грамоти

Богиня Афіна. І мені дана велика честь вести ваше свято. Я хочу привітати вас у цьому храмі науки, вшанувати ваших обдарованих отроків.

Сьогодні у вас цікаве свято,

Яке приносить радість вам усім.

Ви будете кращих учнів вітати,

А успіхів і добра бажати всім.

Таких учнів у вас небагато,

Вони гордість для вас усюди.

Вони – винуватці цього турніру,

Ними пишаєтесь ви, ними пишаються люди.

Входять Панько та Остап

Панько. Доброго дня, куме!

Остап. Здоровенькі були! Бачу, що живеш непогано!

Панько. Та живемо потихеньку: хліб-сіль жуємо. А ваші справи як?

Остап. Та так собі: на нашій вулиці води повно. Та калюжі глибокі, що ні пройти, ні проїхати. Я там учора собі сома ловив.

Панько. І що?

Остап. Та ось такий впіймався (показує руками). Сам промок до дірочки. Відкриваю мішок…

Панько. І що?

Остап. Що, що?.. Речі якісь лежать. Ну, думаю, піду до школи, розпитаю най, найрозумніших: що це таке?

Панько. Ти саме туди попав. Я чув, що вони у цьому навчальному році принесли славу школі. Я тобі допоможу дізнатися, що ж ти впіймав. Любі діти, шановні вчителі та батьки! Я гадаю, що ми з вами трішки посміємось, бо Остап товари, які він виловив у калюжі, приніс на продаж. Вам тільки треба вгадати, що він продає, і ця річ ваша. Поїхали!

Остап. Куди поїхали? Ми вже приїхали. І я зараз виставляю на продаж українські штани, в яких виросла вся Україна. (Повзунки).

Панько (дістає із мішка). Хто хоче отримати кришталеву вазу, яку не встигла розбити кавказька полонянка? (Банка)

Остап. Хто бажає отримати річ, яка завжди говорить правду? (Дзеркало).

Панько. Продається мазь, яку дала Медея Ясону. (Масло)

Остап. Ця річ дуже цінна. Її дуже любили в замку Баскервілів. (Вівсянка)

Панько. У мішку лежить річ, яку Том Сойєр виміняв під час фарбування паркану. (Яблуко)

Остап. Фу! Всі речі продав, розумні ж учні! Ходімо, куме, мабуть, додому.

Виходять із зали

Ведуча. Час розваг закінчився, треба починати турнір.

Афіна. Ми вам представляємо вельмишановне журі у такому складі (називає членів журі). Журі оцінює кожен конкурс окремо і озвучує результати.

Ведуча. Конкурс перший «Шифрувальник».

 Завдання: скласти речення із запропонованих слів:  иВ ідніг могриепе ( Ви гідні перемоги).

Афіна. Другий конкурс називається «Захисти своє портфоліо».

Ведуча. Конкурс третій «Диво-колесо».

Завдання: із слова колесо скласти якомога найбільше слів-іменниківф (осел, колос, скло, коло, соло, село).

Афіна. Конкурс четвертий – «Наші свята».

Завдання: поставити дати, які відповідають святам (таблиця поділена на 15 клітинок, де вказані назви свят).

Новий рік

1 січня

День Збройних сил України

6 грудня

Івана Купала

7 червня

День незалежності

24 серпня

Другий спас (яблучний)

19 серпня

Святий Миколай (зимовий)

19 грудня

Стрітення

15 лютого

Благовіщеня

7 квітня

День Знань

1 вересня

День Андрія Первозданного

13 грудня

Водохреща

19 січня

День захисника Вітчизни

14 жовтня

День Конституції

28 червня

Старий Новий рік

14 січня

Перший спас (медовий)

14 серпня

 

Ведуча. Дорогі учасники турніру, учні школи, вчителі, батьки! Щойно мені повідомили, що на ім’я директора школи … надійшла телеграма від Міністерства освіти і науки України. Я хочу познайомити вас з її змістом.

«Любі діти! Шановні вчителі! Дуже приємно вітати вас на турнірі розумників. Ми раді, що у вашій школі навчаються творчі діти, які є учасниками багатьох олімпіад, конкурсів, турнірів. Бажаємо вам міцного здоров’я, успіхів у навчанні та подальших творчих злетів. Щасти вам!»

Афіна. Святковий зал нас усіх поєднав,

 На турнірі ареною нині він став.

 Сьогодні веселі обличчя у всіх.

 Наполегливість і кмітливість допоможуть вам всім.

Тому п’ятий конкурс називається «У кого краща пам’ять».

 Я покажу вам 15 різних картинок з предметами.

Завдання: за 30 секунд записати на листку, що запам’ятали із побаченого. 

Ведуча. Ми бачимо, що наші глядачі засумували. Для них гра «Жестоманія». За допомо-гою міміки та жестів зобразити те, що написано у завданні, а потім розбити кульку і отри-мати приз, за умови, якщо глядачі розгадають пантоміму.

Завдання: показати

  • кишенькового злодія;
  • пожежника;
  • півня;
  • новорічну ялинку;
  • балерину;
  • рибину.

Афіна. Учасники турніру відпочили і шостий конкурс «Мозаїка».

 Завдання: учасники отримують по комплекту фігур, із яких треба скласти казкового птаха – щастя, використавши найбільше фігур.

Ведуча. Любі друзі! Все вже позаду. Підійшов до кінця наш турнір. Я гадаю, що всі, хто був присутнім на святі, завжди будуть говорити про себе тільки все позитивне: я вмію, я хочу, я знаю, я можу… І наступного разу вас буде більше.

Нагородження переможців

Ведуча. А тепер займіть зручну позу, розслабтесь. Уявіть себе серед прекрасного чудового саду троянд. Одна з троянд ще не розквітла, тому її бутон зелений із краплинками рожевого кольору в середині… Раптом квітка починає поступово розкриватись, і світу з’являються чудові, свіжі пелюстки аж поки троянда не розкриється зовсім. Відчуйте аромат, властивий лише їй, свіжій і неповторній…

 А тепер уявіть ту життєву силу, піднімаючись від самого коріння, стала джерелом процесу розквіту троянди… Ця квітка – це Ви… Та ж сила, що вдихнула життя в неї, творить чудо із вами – вона пробуджує ваші найкращі риси, найприємніші спогади та переживання, дозволяє вам розцвісти… Запам’ятайте це почуття і впевнено йдіть до нього.             

 Звучить пісня Наталі Май «Я бажаю вам добра»

docx
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
652
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку