SWOT - аналіз професійної діяльності учителя
Професійний розвиток і самовдосконалення педагога майже неможливе, якщо він сам не бачить проблеми в загально-педагогічних знаннях, недостатність свого педагогічного інструментарію.
Сильні сторони
|
Слабкі сторони
|
-
багаторічний професійний та життєвий досвід
-
авторитет серед батьків, учителів, учнів
-
готовність до інноваційної діяльності
-
застосовуння на практиці різних інноваційних технологій
-
активне використання ІКТ
-
постійне підвищення фахового рівня
-
розробка авторських презентацій, написання фахових публікацій
-
вільне володіння нетрадиційними формами та методами
-
використання навчального матеріалу різного змісту, виду, форми, рівня складності
-
моніторинг рівня навчальних досягнень учнів по предметах
-
здійснення аналізу особистих досягнень учнів на рівні класу/школи
-
проведення дослідницької діяльності, участь у роботі МАН
-
робота у МАН
-
вимогливість до себе та учнів
-
участь учнів у олімпіадах усіх рівнів
-
проведення екскурсій з учнями
-
проведення профорієнтаційної роботи серед школярів
|
-
недостатній рівень практичних знань у галузі інформаційно-комп’ютерних технологій;
-
низький рівень використання комп’ютерних програм у навчально-виховному процесі;
-
недостатнє вивчення можливостей використання елементів усіх освітніх технологій
-
інтерактивні технології потребують значної кількості часу для підготовки учнів
|
Можливості
|
Загрози
|
-
курси підвищення кваліфікації
-
дистанційне навчання з метою підвищення фахового рівня
-
використання інтернет ресурсів: створення Google Класів, Viber груп, ZOOM конференцій
-
співпраця з батьками
-
участь у семінарах, вебінарах, практичних заняттях
|
-
застаріла матеріально-технічна база кабінету
-
наявність у класі учнів з проблемами у вихованні
-
низький потенціал вихованості у частини батьків
-
вік-з віком здоров’я змінюється не в кращу сторону
-
професійне виснаження
-
психо-емоційне вигорання
|