Take a step forward- майстер-клас

Про матеріал
Ціллю цього майстер-класу є вдосконалення навиків формування бачення учнів старшої школи по темі "Расизм"б що дає змогу викристалізувати особистий підхід до болючих світових проблем XXI століття
Перегляд файлу

Take a step forward. Зроби крок вперед!

“Everything flows from the rights of the others and my never-ending duty to respect them.”

                                                                                                                                              Emmanuel Lévinas

Themes: Discrimination, Poverty, General human rights

Group size : 11

Time: 30 minutes

Objectives:    - To promote empathy with others who are different

                        -To raise awareness about the inequality of opportunities in society

                        -To foster an understanding of possible personal consequences of belonging to certain social

                         minorities or cultural groups

Materials:     - Role cards

                        -An open space (a corridor, large room or outdoors)

                        -Tape or CD player and soft/relaxing music

Procedure

 

  1. Creating  a calm atmosphere with some soft background music.

Warming – up.       A poem

Ми -  українці, ми – вільні люди,

Демократичні, люблячі і мудрі,

Творці життя і долі мільйонів

Своїх, чужих і близьких нам людей.

Ми не єдині на планеті,

Ми друзів маємо у цілім світі,

І незалежно, хто і де живе,

На якій мові спілкування,

І колір шкіри – зовсім не питання

Важлива особистість це закон для нас,

Ми поважаємо права людей,

Їх думку повсякчас,

Їх власне ставлення до цінностей людських,

І бережемо добрі ми стосунки

Примножуємо і піклуємось про всіх,

Наше майбутнє – крок вперед з усмішкою і добротою,

Один за одного ми стоїмо горою!!!

  1. Handing out the role cards at random, one to each participant, asking not to show it to anyone else. 

 

3. Inviting the participants to sit down  and  read their role card.

 

Ви – безробітна мама, що сама виховує дитину

Ви – топ-модель,чий батько африканець

Ви – дочка менеджера місцевого банку. Вивчаєте економіку в університеті

Ви – дочка американського посла у країні,де проживаєте зараз

Ви – дівчина мусульманка,проживаєте з батьками,які неухильно дотримуються релігійних правил

Ви – 27-річний молодий мужчина без місця проживання

Ви – дівчина молодого художника,який є наркозалежним

Ви – 24-річний біженець з Афганістану

Ви – власник успішної компанії,що має зв’язки з іншими країнами світу

Ви – пенсіонер взуттєвої фабрики

Ви – син китайського іммігранта,що успішно керує закладами фастфуду

Ви – 19-річний син фермера у віддаленому гірському селі

Ви – нелегал з Малі

Ви – президент молодіжної організації від правлячої партії

Ви – 17-річна циганка,яка навіть не має початкової освіти

Ви – молодий чоловік на інвалідному візочку

Ви – 22-річна лесбіянка

Ви – дівчина «легкої поведінки»,середнього віку та хворі на СНІД

 

Questions to help the parcipants to build up a picture of themselves

-          Яким було ваше дитинство?

-          У якому будинку ви жили?

-          У які ігри ви грали?

-          Ким працювали ваші батьки?

-          Яким є ваше життя сьогодні?

-          Що ви робите вранці, вдень і ввечері?

-          Де живете?

-          Який спосіб життя ведете?

-          Який ваш заробіток на місяць?

-          Чим займаєтесь у вільний час?

-          У якому колі проходить ваше спілкування?

-          Що ви робите під час відпочинку?

-          Чим ви захоплюєтесь?

 

  1. The participants are asked to line up beside each other and listen to a list of situations or events. Every time that they can answer “yes” to the statement, they should take a step forward. Otherwise, they should stay where they are and not move.

 

Handout: Situations and Events

1. Ви ніколи не мали серйозних фінансових  труднощів.

2. Ви відчуваєте,  що вашу мову, релігію і культуру поважають у суспільстві, де ви живете.

3. Ви відчуваєте, що ваша думка, політичні та соціальні погляди мають значення.

4. Інші люди просять поради з різних питань.

5. Ви не боїтесь бути зупиненими міліцією.

6. Ви знаєте, куди звернутись за порадою чи допомогою, якщо потрібно.

7. Ви маєте відповідний соціальний та медичний захист.

8. Ви можете їхати у відпустку за кордон раз на рік.

9. Ви можете запросити друзів на обід додому.

10. У вас цікаве життя, ви маєте оптимістичні погляди на майбутнє.

11. Ви відчуваєте, що можете працювати за обраною професією.

12. Ви можете брати участь у місцевих виборах.

13. Ви можете святкувати важливі релігійні свята з родичами і близькими друзями.

14. Ви можете брати участь у міжнародному семінарі за кордоном.

15. Ви можете піти у кіно чи театр раз на тиждень.

16. Ви не боїтесь за  майбутнє ваших дітей.

17. Ви можете купити новий одяг хоча би раз на три місяці.

18. Ви можете закохатись у людину.

19. Ви відчуваєте, що вас цінують і поважають у суспільстві де ви живете.

20. Ви можете скористатись перевагами Інтернету.

 

5. Inviting everyone to take note of their final positions, giving them a couple of minutes for debriefing.

 

Discussion

-          Як почуваються люди, роблячи крок вперед?

-          Чи відчув хтось у певний момент, що основні людські права ігнорувались?

-          Чи могли ви вгадати ролі інших людей?

-          Якими ви уявляли тих людей?

-          Виконувати ролі інших людей було легко чи важко?

-          Чи відображає ця вправа якимось чином суспільство?  Яким?

-          Які можна зробити перші кроки, щоби боротись із нерівністю у суспільстві?

 

6. Summing up.  Feedback.

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 лютого
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку