Технологічна карта дистанційного уроку

Про матеріал
Транспорт речовин. Незамкненна та замкненна кровоносні системи. Кров, її основні функції.
Перегляд файлу

1

 

Технологічна карта  дистанційного уроку 

з біології

в синхронному режимі

вчителя біології

ЗЗСО Горішненський ліцей

Берестечківської міської ради

Волинської області

Пасічник Катерини Василівни

Клас: 7

Тема шкільного курсу:  Процеси життєдіяльності тварин. Системи органів
Тема:  Транспорт речовин у тварин. Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні функції

Мета:

формування предметних компетентностей:

  • з’ясувати  значення процесу транспорту речовин для нормальної життєдіяльності будь-якого організму;
  • узагальнити і систематизувати відомості про різноманіття кровоносних систем у різних груп тварин;
  • ознайомитися з основними функціями крові;
  • проаналізувати еволюційні зміни кровоносних систем у тварин;

 

формування ключових компетентностей:

  • вміння вчитися самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;
  • розвивати образне й логічне мислення, пам'ять, увагу, вміння зв’язно висловлювати думки,;
  • розвивати допитливість, пізнавальний інтерес, удосконалювати навички роботи з підручником та додатковими джерелами інформації;

 

формування загальнокультурних компетентностей:

  • дотримуватися норм мовленнєвої культури;
  • виховувати доброзичливого, ввічливого, комунікабельного, тактовного учня;

 

формування здоров’я збережувальних компетентностей:

  • виховувати життєві навички, що сприяють соціальному здоров’ю;
  • виховувати дбайливе ставлення до природи;

 

Обладнання: презентація, підручники, відеоматеріали, онлайн-тест, засоби ІКТ.

Тип уроку: комбінований

Методи та прийоми: Прийом «Психологічний настрій» , вправа «Перестрілка запитань», « Випереджувальне завдання», інтерактивні вправи на платформі Learningapps, wordwall, НаУрок.

 

Основні поняття для засвоєння: транспортна система, кровоносна система, гемолімфа, кров, формені елементи крові.

 

Форма проведення: онлайн-конференція на платформі Google Meet, асинхронний режим.

 

Інформаційні навчальні матеріали: електронний  варіант підручника, комп’ютерні навчальні системи (Google Meet), презентація вчителя, відеоматеріали, онлайн-сервіси вправа на платформі НаУрок, WORDWALL

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7886921

https://wordwall.net/uk/resource/26431542           

https://wordwall.net/uk/resource/26432543

https://learningapps.org/2154225)

https://learningapps.org/16804642

https://www.youtube.com/watch?v=34Za5J-p_68

https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg

7_klas_biologija_ostapchenko_2015 (1).pdf

file:///C:/Users/KA_P/Downloads/7_klas_biologija_ostapchenko_2015%20(1).pdf

http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator

 

Спосіб зворотного  зв’язку: обговорення в режимі відеоконференції на платформі Google Meet чат, обмін приватними повідомленнями, веб-сервіс  «Google Classroom», месенджер  Viber, електронна пошта iv89pa@gmail.com                           .

 

Попереднє завдання:опрацювати параграф 30, пройти завдання за посиланням https://learningapps.org/2154521. Випереджувальне завданння  : Створити лепбук « Кровоносна система хордових тварин» або загадки чи кросворд.

 

 

 

Хід уроку

Етап уроку

Час (хв)

Очікувальні результати

Зміст роботи

Діяльність
учителя

Діяльність

учня

Ресурси

Режим роботи

І.Організаційний момент 

 

2

 

 

 

 

 

Підготовка робочого місця, налаштування на роботу, приєднання до конференції

 

 

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Створення робочого настрою.

Вітається з учнями, обговорює правила роботи на он-лайн уроці, проводить прийом «Психологічний настрій» - пропонує вибрати учням смайлики, які відображають їх настрій на початку уроку(слайд презентації)

 

Підготовка робочого

місця;

налаштування обладнання;

приєднання за наданим кодом доступу або покликанням

 

Конференція в Google Meet за наданим кодом доступу.

 

Асинхронний

режим

ІІ. Актуалізація опорних знань

7

Відтворення знань, що потрібні для подальшої роботи на уроці

Визначення рівня знань з теми «Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність. Значення процесів дихання»

Пропонує учням виконати завдання на сайті wordwall 

https://wordwall.net/uk/resource/26431542

https://wordwall.net/uk/resource/26432543

 

Спрямування роботи учнів

Переглядають презентацію в Microsoft PowerPoint

 

Виконують завдання за вказівками вчителя;

дають відповіді на запитання вчителя

Виконання завдань

на сайті wordwall

https://wordwall.net/uk/resource/26431542

https://wordwall.net/uk/resource/26432543

 

Асинхронний

режим

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Повідомлення теми й мети уроку

 

 

2

Формування внутрішньої потреби учнів у включенні в навчальну діяльність

Організовує роботу учнів за допомогою  Microsoft PowerPoint. Коментує дії учнів, за необхідності виправляє помилки та надає рекомендації

Створення проблемної ситуації, наголошення на її актуальності.

Повідомлення теми уроку (запис на слайді презентації)

 

Перегляд презентації Microsoft PowerPoint.

 

Відеоконферен-ція в Google Meet, презентація

 

Синхронний

режим

ІV.Засвоєння нових знань

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення та систематизації нового навчального матеріалу

Формування нових знань

Пропонує учням скласти асоціативний кущ до поняття «транспорт»

Розповідь про різноманітність кровоносних систем, їх властивості, будову, функції, використання слайдів, зображень. Допомога дітям в усвідомленні матеріалу

 (слайди презентації)

Дають відповіді на запитання вчителя, активно комунікують з вчителем.

Демонструють       лепбук, загадки, прислів’я        (випереджувальне завдання)

Відеоконферен-ція в Google Meet, презентація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Синхронний

режим

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Фізкультхвилинка

 

1

Відпочинок, відновлення сил

Організація виконання фізкультхвилинки

Організовує за допомогою он-лайн-сервісу виконання фізкультхвилинки

 

Виконання фізкультхвилинки

Виконання фізкульт- хвилинки за покликанням розміщенним в Viber групі

https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg

Синхронний

режим

VІІ. Узагальнення і систематизація знань

2

Узагальнення та систематизації нового навчального матеріалу

Перевірка та осмислення рівня засвоєння нових  знань

Пропонує учням об’єднатися в уявні групи, лідером якої є кожен учень та встановити відповідність між зображеннями органів кровоносної системи та тваринами 

 

 

Виконання завдання

Виконання завдання (робота в додатку https://learningapps.org/2154225)

https://learningapps.org/16804642

Синхронний режим

VІІ. Рефлексія

6

Перевірка та осмислення рівня засвоєння нових знань

 

 

 

 

 

Оцінити ступінь активності класу

 

Пропонує учням продовжити речення за поданим початком: «Я дізнався (дізналась) про ….», «Я відкрив (відкрила)  для себе…», «На наступному уроці я хочу поглибити знання про ….»

 

 

Створюють ребус із відповідей на запитання

 

http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator

 

Надсилання на електронну пошту

iv89pa@gmail.com

 

Асинхронний

режим

VІІІ. Підведення підсумків

10

Оцінити рівень засвоєння знань і способів діяльності всього класу та окремих учнів

Оцінювання діяльності учнів

Коментує дії учнів, за необхідності виправляє помилки та надає рекомендації.

 

Виконують завдання : Вправа «Перестрілка запитань» ( кожна група готує по 3 запитання до теми)

Обмін повідомленнями в Viber групі.

Асинхронний

режим

VІІІ. Домашнє завдання

 

5

Повторення

теоретичного і практичного  матеріалу

Забезпечення безперервності опанування навчального матеріалу

Повідомляє домашнє завдання, пояснює методику його виконання (запис на слайді презентації)

 

 

Виконання завдання

Он-лайн тест на порталі «НаУрок» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7886921

 

Асинхронний

режим

 

 

docx
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку