Технологічна карта уроку з інформатики 5 класу "Мережеві технології та Інтернет"

Про матеріал
Технологічна карта уроку як сучасна форма планування педагогічної взаємодії вчителя і учня та конструювання уроку трудового навчання та технології, що дає можливість відобразити діяльнісну складову взаємодії всіх учасників навчального процесу. Така форма якісно змінює функціональну діяльність учителя. Він стає не тільки абсолютним носієм знань, не лише репродукує навчальний матеріал, а створює умови для розвитку й саморозвитку учнів. На такому уроці учитель стає модератором, помічником, партнером.
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку інформатики     

Тема шкільного курсу: Мережеві технології та Інтернет

Урок № 9

ПІБ учителя: Волошин О. В.

Клас: 5

Тема уроку: Безпечне користування Інтернетом.

 

Мета уроку:

  • навчальна: формувати предметні компетентності: уміння класифікувати небезпеки під час користування Інтернетом, та програмне забезпечення для їх уникнення; уміння користуватися службою WWW за допомогою браузера, відкривати веб-сторінку шляхом уведення URL, зберігати текстові фрагменти та зображення , знайдені на веб-сторінках
  • розвивальна: розвивати ключові компетентності:
  •      інформаційно-комунікаційна компетентність (уміння протистояти загрозам, які існують в мережі інтернет, уміння користуватися засобами браузера , які призначено для гарантування безпеки, брандмауерами та ПЗ для боротьби зі спамом; розуміння переваг користування захищеними сайтами);
  •      громадянські та соціальні компетентності (навички перевірки правдивості інформації й особистості співрозмовника; уміння розпізнавати прихований зміст повідомлень, протистояти шахрайству та маніпулювання свідомістю індивіда);
  •      навчання впродовж життя (уміння самостійно приймати рішення щодо використання тих чи інших засобів захисту даних);
  •      екологічна компетентність (уміння визначити чинники, що впливають на благополуччя людини, дотримання правил безпечної поведінки в інформаційному середовищі)

 

 

 

 

 

Обладнання уроку: комп’ютер з під’єднанням до мережі Інтернет, підручник, слайдова презентація.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

 

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Браузер

Брандмауер

Антивірус

Спам –фільтр

URL-адреса

 

Принципи адресування комп’ютерів у мережі

 

 

Використовувати спільні мережеві ресурси

Компетенції учнів на уроці:

Хід уроку

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД

Діяльність

учителя

Діяльність

учня

1.Організація класу

1хв

Підготовка  учнів до роботи на уроці

Привітання з учнями

пасивні

Ф

Організація прослуховування привітання.

Слухають вчителя.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

4хв

Повторити раніше вивчений матеріал, який служить основою для засвоєння нових знань.

1.Яке з поданих речень є спонукальним.

2. Розгадування ребусу.

3.Розкодування слова.

інтерактивні

Ф,Г

1.Організація бесіди з обговоренням.

2.Організація роботи з ребусами.

 

1.Слухають запитання вчителя, відповідають

2. Обґрунтовують вибір правильної відповіді

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку, мотивація навчальної діяльності

1хв

1.Оголошення ,  представлення теми та очікуваних навчальних результатів.

2.Викликати інтерес до обговорюваної теми.

Повідомлення теми і мети.

пасивні

Ф

Формулює мету та завдання уроку.

1.Пропонують  тему і мету уроку.

2.Аргументують свою точку зору.

ІV. Сприймання, осмислення та усвідомлення нових знань

12 хв

Широке застосування різних способів активізації мисленнєвої діяльності учнів, включення їх у пошукову діяльність творча участь дітей в засвоєнні нового матеріалу.

 

 

Розповідь, робота з підручником, інтелектуальна розминка «А я маю власну думку…

 

активні

І,Ф

Використовує для пояснення нового матеріалу розповідь та слайдову презентацію, вчить самостійно працювати з підручником, згуртовує колектив учнів за допомогою розминки

1.Опановують новий матеріал, сприймаючи розповідь.

2.  Виявляють закономірність за допомогою розминки

 

V. Фізкультхвилинка

2хв

Позбавлення перевтоми дитини.

Виконання фізкультхвилинки.

активні

Ф

Організовує фізкультхвилинку.

Виконання  рухової діяльність.

VІ. Закріплення знань, умінь та навичок.

14хв

1.Забезпечення засвоєння нових знань і способів дій.

2.Формування умінь користуватися знаннями.

3.Вчити творчо працювати.

Виконання практичних завдань:

  •                Робота в зошитах з друкованою основою. Вправа 1 «Словничок», вправа 2 «Безпека в Інтернеті»
  •                Вправа «Снігова куля».

 

інтерактивні

Ф, Г

1. Організовує практичну роботу

 2.Спостерігає за роботою учнів.

3.Керує самостійною роботою учнів.

1.Робота в парах.

2.Аналізують.

3.Виконують завдання.

4.Називають послідовність.

5.Контролюють правильність відповідей.

VІІ.Релаксація.

1хв

Зняти втому з очей

Гімнастика для очей.

пасивні

Ф

Організовує вправи для зняття втоми очей

 Виконує вправи для зняття втоми очей

VІІІ. Підсумок уроку.

10 хв

Зафіксувати новий зміст вивченого на уроці

Робота за комп’ютером:

  1. Пройти онлайн-тестування

http://interactive.ranok.com.ua/theme/content/pdrychniki/nformatika-pdrychnik-dlya-5-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-avtori-bondarenko-o-o-lastovetskiyi-v-v-pilipchyk-o-p-shestopalov-a/1-bezpeka-pd-chas-roboti-z-kompyuterom

  1. Перегляд відео за посиланням:

http://www.youtube.com/watch?v=zPIXOPDGRAY

активні

І

Організовує  самостійну роботу

Виконує самостійну роботу, здійснює самоконтроль

*ФОНД - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).

Література:

Для вчителя

Для учнів

Методичний посібник «Інформатика 5 клас:міні конспекти до підручника О.О.Бондаренко, В.В. Ластовецького, О.П. Пилипчук, Є. А. Шестопалов»

 

Інформатика. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти

Автори: Бондаренко О. О., Ластовецький В. В., Пилипчук О. П., Шестопалов Є. А. 

http://interactive.ranok.com.ua/

http://interactive.ranok.com.ua/

 

doc
Додано
1 грудня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку