"Технологія "Шість цеглинок" в сучасному освітньому просторі" майстер-клас для батьків

Про матеріал

Подано конспект майстер-класу для батьків вихованців старшої групи дитячого садка. Мета майстер-класу розширити знання батьків про методику компетентісного навчання старших дошкільників "Шість цеглинок".

Перегляд файлу

Методика «Шість цеглинок» в сучасному освітньому просторі

                  

Майстер-клас для батьків вихованців старшої групи

 

МЕТА: ознайомити батьків з методикою компетентісного навчання «Шість цеглинок»

ЗАВДАННЯ:

  • формування мотивації і пізнавальної потреби в організації методики компетентісного навчання «Шість цеглинок»

МАТЕРІАЛ: набори з шести цеглинок LEGO певних кольорів (червоного, помаранчевого, жовтого, зеленого, блакитного та синього)

 

ХІД

 

І. ПІДГОТОВЧО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ

Педагог – майстер звертає увагу на блоки конструктора LEGO і пропонує долучитися до виконання завдання.

Вправа «Чарівна скринька»

Завдання:

  • Назвіть слово-асоціацію: зелений блок – іменник, білий блок – прикметник, червоний блок – дієслово, жовтий блок – відобразіть емоцію-асоціацію.

Педагог – майстер. Отже, сьогодні будемо говорити про компетентісний підхід до навчання старших дошкільників засобами ігор-завдань із набором LEGO.

Педагог – майстер. Використання LEGO - конструктора є чудовим засобом для всебічного розвитку дошкільників, що забезпечує інтеграцію різних видів діяльності.

За допомогою конструктора LEGO вирішуються завдання освітньої діяльності з дошкільниками за наступними напрямками:

- Розвиток дрібної моторики рук, стимулюючи в майбутньому загальний мовленнєвий розвиток і розумові здібності.

- Навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі.

- Отримання математичних знань про множину, форму, величину.

- Розширення своїх уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт.

- Розвиток уваги, здатності зосередитися, пам'яті, мислення.

- Оволодіння умінням подумки розділити предмет на складові частини і зібрати з частин ціле.

- Формування комунікативних здібностей.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

Педагог – майстер пропонує учасникам обрати блоки конструктора LEGO і долучитися до виконання завдання.

  1. Вправа «Фізкультхвилинка»

Завдання:

стати у коло, тримаючи у лівій долоні праву долоню сусіда; в правій руці кожен учасник тримає «цеглинку»: 1 – переклали «цеглинку» у ліву руку, 2 – повертаємо праву руку назад та беремо «цеглинку» сусіда. Темп поступово прискорювати.

Висновок : відпрацьовували злагодженість та чіткість виконання інструкції

 

Розвиток дрібної моторики рук, стимулюючи в майбутньому загальний мовленнєвий розвиток і розумові здібності.

  1. Вправа «Виростимо речення»

Завдання:

з однієї цеглинки ( 1 цеглинка-1 слово).  Назвати словами те, що вони бачать навколо, або вигадати слово і позначити 1 слово - назву предмета синьою цеглинкою. Потім назвати властивість, або якість  предмета і позначити 2 слово зеленою цеглинкою. Таким чином, в результаті виходить поширене речення. Наприклад: стіл дерев яний. Поширити його словами – ознаками, властивостями, порахувати кількість слів у реченні.

Висновок : закріпили знання про речення, вміння складати речення з 2, 3, 4 слів, визначати місце слова в реченні.

 

Отримання математичних знань про множину, форму, величину

  1. Вправа «Математичний ланцюжок»

Завдання:

об єднати шість цеглинок у дві групи холодні і теплі кольори. Цеглинкам теплих кольорів присвоюють знак «+», холодних «-».За кожною цеглинкою закріплюється своя цифра червона=1, помаранчева=2, жовта=3,зелена=4,блактитна=5, синя=6.За вказівкою викласти по одній цеглинці і вести лічбу.

Висновок : використали прийоми додавання та віднімання

 

Оволодіння умінням подумки розділити предмет на складові частини і зібрати з частин ціле.

  1. Вправа  «Збудуй не скріплюючи»

Завдання:

збудувати будівлю /тварину/, транспорт тощо, не скріплюючи частинок

Висновок : навчилися експерементувати, творчо мислити.

 

Формування комунікативних здібностей

  1. Вправа  «Домовляємося, міняємо, збираємо»

Завдання:

зібрати цеглинки одного уподобаного кольору, при цьому можна рухатися по кімнаті, підходити один до одного, домовлятися.

Висновок : навчилися асоціативно мислити, комунікувати один з одним, вирізняти головне, домовлятися.

ІІІ. РЕФЛЕКСІЯ

Інтерактивна вправа «Продовж речення»

  • «Шість цеглинок» для старших дошкільників - це …
docx
Додано
5 травня 2020
Переглядів
481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку