Тема хвилинка спостережень : До зустрічі, пташки!

Про матеріал

Розширювати знання дітей про диких птахів, продовжувати ознайомлювати з їх зовнішньою будовою, поведінкою; вчити пізнавати птахів за описом; виховувати шанобливе ставлення до живої природи.

Перегляд файлу

Тема  хвилинка  спостережень : До зустрічі, пташки!

Мета:розширювати знання дітей про диких птахів, продовжувати ознайомлювати з їх зовнішньою будовою, поведінкою; вчити пізнавати птахів за описом; виховувати шанобливе ставлення до живої природи.

          ХІД  хвилинки спостережень

Спостереження за птахами

Бесіда

— Яких птахів ви знаєте?

— Які відлетіли?

— Які залишилися зимувати?

— Чому птахи відлітають?

— Як вивважаєте, чому зима — дуже важкий час для птахів?

— Що їдять пташки взимку?

Загадка

День у день працюю в гаї,

По корі дерев я б’ю.

Та не цвяхи забиваю —

Шкідників я дістаю. (Дятел)

— Щоце за птах?

— Якого кольору пір’я?

— Який дзьоб?

— Навіщо йому такий дзьоб?

— Дятел — красива пташка. Має чорні крила, сірий животик та червоний капелюшок. Дятел дріботить по корі старих дерев та шукає комах, які сховалися в щілинах. Вінтримається за кору дерева міцними кігтями.

Загадка

Біла, як сніг,

Чорна, як жук,

Спіймати морока,

А зветься… (сорока).

— Як щеназивають сороку?

— Сорока-білобока — цечорна пташка з білими боками, довгим чорним хвостиком. Сорока — лісова пташка, але трапляється, долітає і до міста. Сорока дуже голосно стрекоче. Іноді тим, хто голосно та швидкорозмовляє, говорять, що вони стрекочуть, як сороки.

 

Дидактична гра з картками «Відгадай та покажи»

Діти відгадують загадку, показують картку із зображенням цього птаха.

Загадки

 Б’ється, стука молоток,

Хтось обновлює садок. (Дятел)

 Пташка невеличка,

В неїбіліщічки,

Сірі лапки,

Чорна шапка,

Фартушок жовтенький,

Голосок тоненький.

Цяптиця невеличка

Називається… (синичка).

 Маленький хлопчик

У сірійсвітинці

На подвір’їстрибає,

Крихтизбирає. (Горобчик)

Дослід

Діти обстежують ділянку школи; з’ясовують, на якому дереві зібралося найбільше пташок.

Творчезавдання «Пташечка»

Діти малюють паличками на землі ескізи годівниці для птахів.

Трудова діяльність

Виховательпропонуєдітямпогодуватипташок.

Рухливагра «Відгадай, хтокричить»

Мета:вчитирозпізнавати голоси птахів і тварин; розвиватиувагута пам’ять.

Хідгри

Дітивиступають у ролірізнихдомашніхптахів: півника, курочки, качки — аботварин: корови, котика, козлика та ін.Вибранідійові особи йдуть напротилежнийбікмайданчика, сідають на стільці. А рештапідходять по черзі до хаток.

— Тут-тук-тук, відчиняйте,

Гостей швидшеприймайте!

З хатки чути голос:

— Ку-ка-рі-ку.

Виховательпитає:

— Хтоце там живе?

Дітивідповідаютьтощо.

Рухливагра «Горюдуб»

Мета: продовжувативчитидітейшикуватися в пари, швидкобігати з вивертанням; розвиватиувагу, витримку, орієнтування в просторі, почуттядружби.

Хідгри

Дітишикуються парами за зростом. Одна дитинастаєпопередупар на 2–3 кроки. Цегорюдуб. Вінкаже:

Гори, гори ясно,

Щоб не погасло.

Раз, два, три —

Остання пара, біжи!

На слово «біжи» діти в останнійпарірозбігаютьсявздовж пар,

щобпопереду «горюдуба» взятися за руки. Горюдубзаважаєїм. Ко-

говінспіймає, з тимстає в парі.

 

 

 

 

 

http://budtech.in.ua/images15/Kartinki_s_izobrazheniyami_pereletnih_ptic_Ukraini_s_nazvaniyami_2.jpg

http://budtech.in.ua/images15/Kartinki_s_izobrazheniyami_pereletnih_ptic_Ukraini_s_nazvaniyami_3.jpg

 

http://budtech.in.ua/images15/Kartinki_s_izobrazheniyami_pereletnih_ptic_Ukraini_s_nazvaniyami_4.jpg

http://budtech.in.ua/images15/Kartinki_s_izobrazheniyami_pereletnih_ptic_Ukraini_s_nazvaniyami_5.jpg

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
1670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку