Урок з англійської мови у 2 класі
Тема уроку : Іграшки і кольори
Тип уроку: Урок повторення і закріплення вивченого матеріалу
Мета уроку:
Практична:
- закріпити вивчені лексичні одиниці з теми;
- удосконалювати техніку читання вголос;
- повторити назви кімнат та меблів;
- повторити прийменники місця;
- удосконалювати знання та вміння набуті на уроках англійської мови.
Розвивальна:
-розвивати пам'ять, увагу, уміння побудувати монологічне мовлення;
Освітня:
- поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови.
Виховна:
- виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: картки, зошити, наочний матеріал, технічні засоби навчання, граматичні структури.
1.Greeting.Привітання.
Teacher: Good afternoon, children!
Pupils: Good morning, teacher.
2.Aim of the lesson. Повідомлення теми та мети уроку.
Teacher: Сьогодні ми з вами повторимо все, що вчили протягом розділу “ Іграшки і кольори ”. Будемо згадувати іграшки, кольори, грати в ігри. Let’s start our lesson.
3.Warm up. Уведення в іншомовну атмосферу.
1. Гра “Yes/No”
Учитель показує учням по одній картці і вимовляємо відповідні й невідповідні слова. Почувши правильне слово, учні мають сказати “Yes”, а неправильне - “ No”.
Наприклад, учитель показує малюнок із зображення машини.
T:Ball.
P:No.
T:Plain.
P:No.
T:Car.
P:Yes.
1.Teacher: Як ви думаєте це хто? Так це собака. А ви знаєте, як собака буде на англійській мові? Так. Вірно. It’s a dog. Its name is Bingo. Він завітав до нас на урок і хоче поглянути як ми знаємо кольори . І вивчити їх. Давайте покажемо Бінго, що ми знаємо.
Teacher: And now let’s remember colours. Look at the screen and let’s repeat. А зараз давайте згадаємо цифри. Подивіться на екран і повторимо.
2. Guessing
Teacher: Я буду Вам читати вірш, а ви уважно слухаєте і доповнюєте кольори англійською мовою.
У дворі у нас хлопчина
теревенив без упину
-В мене є велосипед,
він червоний, просто red.
Ще є вдома клоун Джек
він чорнявий, тобто black.
І багато є мишей
їхній колір сірий — grey.
Іграшковий є дельфін
він у нас зелений — green
жовта- yellow є машинка
і біленька - white сніжинка.
Pink- рожеве кошеня
і малесеньке щеня.
brown в мене оченята-
карі, бо я вдався в тата.-
Так з собою говорив
чи то кольори учив?
Хлопчик просто молодець
і англійської знавець.
3. Relaxing.
Teacher: It’s time to have a rest. Let watch a video and repeat after them.
4. Reading
Teacher: Please, look at the screen. Будь ласка, подивіться на екран. Ви бачите текст. Цей текст я буду читати, а повторюйте за мною. І якщо ми читаємо колір, відповідний колір учні, які мають його повинні підняти у гору.
I have got a car. It is black. I have got a plain. It is blue. I have got a doll. It is pink.
I have got a bike. It is green. I have got a ball. It is red. I have got a balloon. It is yellow.
5. “Чарівна квітка бажань”
Teacher: Діти, а чи помітили ви, що в класі виросла квітка? Це – чарівна квітка бажань, на ній багато різнокольорових пелюсток. Є повір’я, що якщо посадити на кольорову пелюстку метелика і загадати бажання, то воно обов’язково збудеться. Хочете загадати бажання? Тоді давайте кожен по черзі візьме метелика і назве колір пелюстки англійською мовою і посадить його на пелюсточку.
Teacher: Молодці. Ваші бажання обов’язково збудуться.
6. Робота на аркушах.
Teacher: В кожного є аркуш і потрібно розфарбувати клоуна по цифрам.
Teacher: Я вам дарую кожному кульку, англійською Ballon, а ви скажіть який колір ви отримали.
Teacher: Stand up. Our lesson is over. Good bye.