Тема. Інноваційна діяльність вихователя у сучасному дошкільному закладі освіти в умовах діджиталізації

Про матеріал
обговорити актуальність питань інноваційної діяльності вихователя у сучасному дошкільному закладі освіти в умовах діджиталізації; формувати уявлення про вплив діджиталізації на розвиток дітей дошкільного віку; сприяти розвитку комунікативної культури; виховувати гармонійно обізнану в технологічному світі особистість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цифрова освіта: сучасні тенденції розвитку.

Номер слайду 2

Уведення освітньої галузі “Технологія” передбачено Державним стандартом базової і повної середньої освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 24 від 14 січня 2004 р.“Технологія” – це освітня галузь, в основі якої лежить предметно-перетворювальна діяльність людини в матеріальному світі, спрямована на створення навчального середовища, для розкриття й розвитку в учнів здібностей в особистісно-зорієнтованій сфері проектування та виготовлення виробів і ознайомлення в процесі роботи з різними матеріалами, інформацією й іншими ресурсами у відповідності до потреби

Номер слайду 3

Поняття інновація. Педагогічна інновація – це процес створення, поширення й використання нових засобів для розв'язання тих педагогічних проблем, способи вирішення яких застаріли.Інновація – це процес упровадження якогось нововведення в практику. 

Номер слайду 4

Інноваційні методице методи,  що передбачають зростання ролі учня в навчальному процесі, це можливість зворотного зв’язку вчителя з кожним учнем у процесі використання навчальних технологій та  ІКТ.- контекстне навчання, - імітаційне навчання, - проблемне навчання, - модульне повне засвоєння знань, - дистанційне навчання.

Номер слайду 5

Порівняльна характеристика інноваційних методів навчання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Інноваційні моделі навчання. Ключові особливостіХарактеристика традиційної моделі що розвивається. Контексне навчанняІнтеграція різних видів діяльності: навчальної, наукової, практичної. Створення умов максимально наближених до реальних. Збільшення частки практичної роботи Імітаційне навчання. Використання ігрових та імітаційних форм навчання. Збільшення частки активних методів навчання. Проблемне навчанняІніціювання самостійного пошуку знань через проблематизацію навчального процесу. Зміна характеру навчального завдання і навчальної праціМодульне навчання. Зміст навчального матеріалу Жорстко структурується з метою його максимально повного засвоєння. Специфічна організація навчального матеріалу в найбільш стислому і зрозумілому виглядіПовне засвоєння знань Розроблення варіантів досягнення навчальних результатів. Увага на фіксації результатів навчання. Дистанційне навчання. Широкий доступ до освітніх ресурсів. Використання інноваційно- комунікативних засобів і технологій

Номер слайду 6

Інноваційні технології навчання. Технологія критичного мисленняІнноваційні технологіїІнформаційно-компютерні технологіїІгрові технологіїТехнологія особистіно орієнтованого навчання. Технологія проблемного навчання. Проектна технологія. Технологія інтерактивного навчання

Номер слайду 7

Інструменти електронного навчанняце організаційні та методичні елементи педагогічного процесу, які реалізуються завдяки сучасним інформаційним технологіяe-learning;  m-learning; u-learning;   f-learning; blended-learning,

Номер слайду 8

Змішана модель

Номер слайду 9

Змішане навчання. Ротаційна модель. Гнучка модель. Модель самостійного змішування. Поглиблена віртуальна модель. Ротація за станціями. Ротація за лабораторіями. Перевернутий класІндивідуальна ротація

Номер слайду 10

ХАРАКТЕРИСТИКИ ГІБРІДНОГО НАВЧАННЯ включає в себе і старі, і нові технології;націлене на існуючих клієнтів;намагається виконати роботу технології, яка існувала раніше;не приводить до істотного зниження рівня знань.

Номер слайду 11

Інструменти інноваційного розвитку освіти, які направленні насоціальні аспекти навчання використовують потужності соціальних медіа задля допомоги учням у процесі навчання, а вчителям для взаємодії (Skype, Wikispaces)Безпосередньо навчання допоможуть вам зробити уроки захоплюючими, веселими і цікавими, а головне, більш ефективними (Animoto,)Планування уроку та інструментарійдопоможуть об'єднати тематично важливі уроки і створення дивовижних і незабутніх учнівських проектів (QR-коди, Quizlet)Корисні інструментидопоможуть залишатися на зв'язку, організовувати, а також нарощувати легкість побудови мультимедійних уроків і засобів навчання (Quizlet)

Номер слайду 12

Інструменти творення навчального контенту. Вебінар. Аудіовізуальна трансляція презентацій, семінарів, лекцій, під час якої зв’язок між учасниками підтримується через інтерне за допомогою спеціального застосунку. Передбачає виступ спікерів і зворотній зв’язок з аудиторією через чат. Відеоконференція. Обговорення і ухвалення рішень, дискусій, захист проектів- усе відбувається в режимі реального часу. Педагоги, здобувачі освіти бачать одне одного. Віртуальний клас. Заняття у віртуальному освітньому середовищі де модилюють активності одного формату і використовують аналітичні інструменти електронного навчання. Онлайн-тренінг. Онлайн-заняття під час якого учасники при супроводі тренера вирішують практичні завдання. Спрямовані на розвиток професійних навичок

Номер слайду 13

Ресурси зі створення презентацій. Prezi Сервіс призначений для створення презентацій і відео, що особливо актуально під час дистанційного навчання. Це один із найвідоміших серед освітян інструментів для роботи з презентаціями. Переваги сервісу: Анімація, яка створюється автоматично. Зручний конструктор. Можливість відеосупроводу. Працює з додатками, які ви вже використовуєте - Zoom, Microsoft Teams та інші.Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Ресурс англомовний, але «потоваришувати» з ним можуть люди з початковим рівнем англійської. Можливість для спільної роботи декількох користувачів над проєктом. Презентація зберігається для автономного показу без використання інтернету. Безкоштовний тестовий період на місяць. Але є у цього сервісу і деякі недоліки. Так, при реєстрації на пробний пакет потрібно вказувати платіжну інформацію., а готова презентація займає багато дискового простору.

Номер слайду 14

Sway. Ресурси зі створення презентацій. Сервіс дозволяє створювати презентації, історії та бюлетені. Зручний інтерактивний інструмент для спільної роботи з учнями чи коллегами, адже декілька користувачів можуть працювати над однією презентацією. Переваги інструменту: Кроссплатформенність. Програма доступна у веб-варіанті, а також як додаток для Windows 10 і i. OS. Зручно створювати презентації навіть за допомогою смартфону. Універсальність. Софт не потребує використання кількох програм. Всі дії, від тексту до анімацій, створюються всередині середовища Sway. Оригінальність. Цікава навігація та анімовані ефекти презентації Sway;Доступність. Права на редагування та перегляд презентації можуть мати користувачі без облікового запису або програмного забезпечення Microsoft. Проста інтеграція з соцмережами. Презентації легко вбудовуються в сайти та блоги, зручна публікація в соціальних мережах;Імпорт презентацій з Power. Point.

Номер слайду 15

Ресурси зі створення презентацій. Slides Потужний онлайн-редактор для створення презентацій будь-якого рівня складності. За допомогою сервісу Slides можна навіть змінювати HTML-розмітку, а також вносити коригування в CSS. Переваги: Демонстрація презентації може бути виконана на комп'ютері або мобільному пристрої. Безкоштовна промо-версія з базовими функціями, яких цілком достатньо для створення повноцінного продукту. Експорт слайдів у будь-якому зручному форматі. Щодо недоліків, то тут вони полягають в обмеженій кількості шаблонів, відсутності мобільної версії та у деякій складності: на зноймоство з сервісом доведеться витратити певний час.

Номер слайду 16

Ресурси зі створення презентацій. Canva. Осередок творчості у світі онлайн-листівок, макетів і презентацій. За допомогою цього сервісу можна дуже швидко створити презентацію з неповторним дизайном. Переваги: Унікальні шаблони презентацій. Потужна бібліотека зображень, які можна використати при створенні презентації. Налаштування фотографій з використанням різноманітних фільтрів. Можливість спільного редагування презентації з іншими користувачами. Багатофункціональність – можливість створення брошур, листівок, банерів тощо. Це дуже крутий сервіс, але і він має свої нюанси. І головні полягають в обмеженій кількості готових шаблонів у вільному доступі та у неможливості змінити розмір зображення.

Номер слайду 17

Презентації Google. Ресурси зі створення презентацій. Один із найзрозуміліших та простих інструментів для створення презентацій. Ті, хто познайомився з Power. Point, із легкістю підкорять Презентації Google. Головні переваги инструменту:можливість додавання відео, зображень, анімації, а також імпортування шаблонів з комп’ютера;сумісність із Power. Point;наявність мобільного додатку для створення, редагування та перегляду презентації на смартфоні та планшеті;велика кількість сучасних шаблонів та шрифтів;можливість спільного редагування з іншими користувачами мережі;редагування презентації без Інтернету та можливість збереження презентації на комп’ютері в різних форматах.

Номер слайду 18

Сервіси для створення підбірок матеріалів. Padlet. Це інструмент для спільної роботи під час дистанційки, створений для обговорення ідей, проєктів і концепцій. Він чудово підходить для організації інтерактивної роботи, а також для додавання навчальних матеріалів на самостійне опрацювання. У цьому онлайн-ресурсі є можливість запрошувати учнів для внесення правок, доповнень або відстежень результатів. Інтерактивна дошка може використовуватися індивідуально та колективно. У падлети (блокноти) можна завантажувати різні типи файлів: зображення, посилання, документи, музику чи відео. Дошку можна відправити поштою, експортувати в PDF чи зображення або поширити в соціальні мережі.

Номер слайду 19

Wakelet. Сервіси для створення підбірок матеріалів інструмент для дистанційного навчання. Привабливість сервісу -в створенні візуальних закладок з різнохарактерних джерел. Учні отримують код від сторінки, де знаходиться навчальні матеріали та завдання. Вони виконують завдання і відправляють вчителю. Вчитель перевіряє. Дає зворотній зв‘язок.

Номер слайду 20

  платформа для спільної віддаленої роботи за допомогою онлайн-дошки. Дошка підходить для складання проектів, креативу, дизайн-концепцій, брейнстормінгу та освітніх цілей. На дошку можна додавати завантажені файли та документи, малювати, робити нотатки та вставляти стікери. Для створення дошки можна використовувати готові шаблони або створити з нуля. Miro. Сервіси для створення підбірок матеріалів

Номер слайду 21

Тестування та перевірка знань. Classtime — це онлайн-помічник вчителя, що збагачує процес навчання інтерактивним зв’язком з учнями та миттєвою візуалізацією прогресу усього класу в живому часі. Тестування учнів. Навчальні матеріали. Активності з технологіями в класі

Номер слайду 22

Кейс технологія- це загальна назва технологій навчання, що представляють собою методи аналізу. Кейс- технологія. Метод ситуаційного аналізу. Метод інциденту. Метод розбору ділової кореспонденціїІгрове пректування. Метод ситуаційно-рольових ігор. Метод дискусії

Номер слайду 23

Кейси (за структурою)Структурований кейс«Начерки»Великі неструктуровані кейси. Кейси «Першовідкривачі»Містить мінімум інформації. Завжди має оптимальне рішення, для якого необхідно знати визначену форму. Містить кілька сторінок тексту і додаток. Містить у собі ключові поняття при рішенні його необхідно спиратися на свої знання. Звичайно досить великі. Містить багато докладної інформації, причому іноді зайвої. При рішенні необхідно досить чітко розібратися з умовами – потрібними й непотрібними. При роботі з ними учитель повинен запропонувати будь- яке нове рішення. Саме творче завдання.

Номер слайду 24

Кейси( за об'ємом) Повні кейси. Стислі кейси. Міні кейси В середньому 20-25 сторінок. Робота в групі протягом декількох днів. 3-5 сторінок. Робота на уроці ( загальна дискусія)1-2 сторінки. Робота на уроці з використанням ілюстрацій до того що говориться

Номер слайду 25

Кейси ( за типом і спрямованістю)ТренувальніНавчальніАналітичніПрактичніНауково-дослідніПрогностичніРозвиток навчальних навичок діяльності в змінних ситуаціях. Відображають типові ситуації, які найбільш трапляються у життіВироблення умінь і навичок аналітичної дійсності. Відображають абсолютно реальні життєві ситуації. Орієнтовані на здійсненні дослідницької діяльностіФормують прогнози щодо майбутнього розвитку ситуації

Номер слайду 26

Оцінювання. Сумативне(оцінювання результатів навчання)Формувальне( оцінювання для навчання)

Номер слайду 27

Формувальне оцінювання. Оцінювання для навчання. Оцінювання в процесі навчання. Оцінювання, що допомагає вчитися. Оцінювання з метою його коригування

Номер слайду 28

Формувальне оцінювання – інтерактивне оцінювання учнівського прогресу, що дає змогу. Вчителям ( викладачам)Визначати потреби учнів, адаптуючи до них процес навчання. Учням ( студентам)Усвідомлювати і відслідковувати особистий прогрес і планувати за допомогою викладача подальші кроки у навчанні

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Дякую за увагу !!!!

pptx
Додано
4 листопада 2023
Переглядів
430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку