Тема: Літературний флешмоб, приурочений до дня народження Тараса Григоровича Шевченка

Про матеріал

Мета: показати світову велич Кобзаря, його значимість для всіх людей на планеті, розкрити неосяжність його таланту, визначити роль великого сина українського народу в літературній спадщині, культурі українського народу, вчити дітей виразно декламувати вірші Т.Г.Шевченка , розвивати творчі здібності ,виховувати почуття національної гідності, гордості за великого патріота України, прививати любов та шану до слова українського Пророка.

Перегляд файлу

Тема: Літературний флешмоб, приурочений до дня народження Тараса Григоровича Шевченка

Мета: показати світову велич Кобзаря, його значимість для всіх людей на планеті, розкрити неосяжність його таланту, визначити роль великого сина українського народу в літературній спадщині, культурі українського народу, вчити дітей виразно декламувати вірші Т.Г.Шевченка ,               розвивати творчі здібності ,виховувати почуття національної гідності, гордості за великого патріота України, прививати любов та шану до слова українського Пророка.


В дні перемог і в дні поразок,

В щасливі дні , і в  дні сумні

Іду з дитинства до Тараса,

Крізь глум юрби і суєту,

Ні, не в минуле, а в майбутнє,

До тебе я, Тарасе йду.

Коли в душі моїй тривога,

Коли в душі пекельний щем,

Іду до нього до живого,

У Всесвіті віршів  й поем

І в дощ, і в сніг карбую кроки

І чую, дивлячись в блакить:

Реве та стогне Дніпр широкий.

Щоб розбудити всіх, хто спить.

Я не один іду до нього –

Ідуть до нього тисячі.

Неначе грішники до Бога

Свої печалі несучи.

І доки в римах Заповіту

Вогонь поезії не згас.

Той рух до сонця не спинити,

Бо зветься сонце те – Тарас.


Він був сином мужа, а став володарем у царстві духа. Він був кріпаком, а став велетнем у царстві людської культури. Він був самоуком, а вказав нові світи і вільні шляхи професорам і книжним ученим. Доля переслідувала його в житті, скільки лиш могла, та вона не зуміла перетворити золота його душі в щастя для нього самого.

Ми провели Літературний флешмоб, приурочений до дня народження Тараса Григоровича Шевченка. І сьогодні підведемо підсумки.

C:\Users\11\Desktop\Снимок.PNG

 

Переможців ми оберемо не лише за результатами інтернетного голосування, але і за допомогою думки професіоналів . Це _____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пам’ятка виразного читання віршованого твору.

  1. Вдумливо прочитайте вірш.
  2. З урахуванням змісту та ідеї твору визначте настрій, з яким будете читати твір, та передайте його слухачам
  3. У кожному рядку визначте основне за смислом слово, на яке падає логічний наголос (його необхідно інтонаційно виділяти).
  4. Читаючи вірш, уявляйте картини, які виникають у вашій уяві, намагайтеся запам’ятати їхню послідовність.
  5. Перед декламуванням займіть зручну й правильну позу (з урахуванням принципів позамовних засобів).
  6. Під час декламування вміло використовуйте пластику і міміку.
  7. Не поспішайте під час читання, регулюйте своє дихання, набираючи повітря рівними частинами під час пауз.
  8. Намагайтеся відповідним темпом і настроєм передати картини, що виникають у вашій уяві під час читання твору.
  9. Пам’ятайте, не варто надто голосно читати твір, оскільки майстерність у читанні визначається насамперед темпом, інтонацією, дотриманням пауз, використанням позамовних засобів.

Доля готувала Тарасові все нові і нові випробування. Із хлопчика – кріпака  виростає талановитий художник, великий український поет – борець за волю України. Ні царські тюрми, ні солдатчина, ні заслання в далеких степах Казахстану, не зломили його, не перемогли його віри  в Україну в народ! Де він не був, завжди тужив за Україною.

9-а клас «Думи мої, думи мої…»

 

Минуло багато років з дня народження Т.Г. Шевченка – славного сина українського народу, але й сьогодні як живий говорить він із своїми  наступниками. Його слово  живе між нами, гнівне і ніжне, полум’яне і міцне.

9-б клас «Минають дні, минають ночі…»

 

Шевченків «Кобзар» - це біблія народу, це велика книга мудрості та любові до України.

Народ, який мав такого поета, як Шевченко, і таку вічну книгу, як «Кобзар» - безсмертний.

Автор зібрав у ній кожну сльозинку, біль і стогін кріпака. Духовну красу і велич народу він підніс

На найвищу височінь, чим і збагатив увесь світ.

8 клас «Заповіт»

 

У свій час сам того не знаючи Шевченко своєю поезією створив подвиг. Його поетичне слово має

Чудодійну силу, воно любить і ненавидить, плаче і сміється, радіє і сумує. Його ім’я ми прославляємо у своїх розповідях.

7 клас «Садок вишневий коло хати»

 

.Г.Шевченко – це вічний вогонь, що ніколи не згасне в серцях нашого народу. Його творчість – це святиня, якою дорожить і гордиться український народ. Ми, нащадки, будемо завжди берегти у своєму серці, той вогник любові до Вітчизни, який запалив поет своїми безсмертними творами.

6 клас «Зоре моя вечірняя»

 

             Ім'я Т.Г.Шевченка невіддільно пов’язано з  Україною.

   Україна – це  Шевченко, Шевченко – це Україна.  У ньому наша  історія, наша мрія, наша   надія. Шевченко був справжнім народним співцем, бо з дитинства знав і  любив простий український народ, знав його страждання, бо сам їх пережив.                                                                           

          Через усе життя проніс великий Кобзар палку любові       

до рідної  землі,  до неньки - України, у своїх творах нагадував про минулу славу     України.

5 клас «Минають дні, минають ночі»

 

Отож, надамо слово нашому журі.

Нагородження.

Любіть  Україну, як любив її Т.Г.Шевченко. Читайте його твори, і ваша мова стане багатою,чистою, чарівною. Українську мову вважають однією з найкращих мов світу.

Тому бажаю вам успішно навчатися, розвивати свою мову, збагачувати новими словами,

Шанувати і поважати своїх батьків, жити у дружбі і злагоді.

 

docx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
1719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку