Тема "Многочлени. Розкладання многочленів на множники"

Про матеріал
Конспект уроку вміщує матеріал узагальнення та систематизація знань з теми "Многочлени". Вміщено вправи на розкладання многочленів на множники, перевірка знань при виконанні тестових завдань.
Перегляд файлу

Тема уроку :        Узагальнення та систематизація знань з теми

 « Многочлени».

Мета  уроку: узагальнити  знання  учнів з теми «Многочлени», перевірити засвоєння пройденого матеріалу в нестандартних ситуаціях; розвивати інтуїцію, логічне мислення, вміння робити умовиводи, розумову діяльність, чіткість і точність думки, комунікативні навички, розвивати  навички самостійної і групової роботи; виховувати наполегливість, активність, інтерес до математики та її ролі в світі, здатність до переборення труднощів.                                                                      

                                                                         Епіграф уроку:

                                                                          Навчатися можна тільки весело…

                                                                          Щоб перетравлювати знання,

                                                                          потрібно поглинати їх з апетитом.

                                                                                                                  А. Франс

                                     Хід уроку

І. Організаційний момент. (слайди 1-2)

Відомий французький письмен­ник ХІХ ст. Анатоль Франс одного разу заува­жив: «Навчатися можна тільки весело… Щоб перетравлювати  знання, потрібно поглинати  їх з апетитом». Ці слова ми візьмемо за епіграф нашого уроку, на якому ви не просто зможете  пригадати матеріал із теми «Дії з многочлена­ми», формувати навички додавати, віднімати і множити многочлени, щоб добре підготува­тися до контрольної роботи, але й, сподіваюсь, цікаво проведете час.

Я впевнена, що ви засвоїли цю тему і готові застосувати свої знання, вміння, навички. Наш урок покаже, наскільки ви компетентні в цьому питанні.

Кожному з вас хочу побажа­ти, щоб на цьому уроці ви були:

«У» — усміхненими;
«С» — спокійними;
«П» - прогресивними;
«І» — ініціативними;
«X» — хоробрими. 

Іншими словами, я бажаю вам УСПІХУ!

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку (3 хв)

( Слайди 1-2)

ІІІ. Перевірка домашнього завдання. Слайд(3,4)

№ 753, № 763

ІV. Актуалізація опорних знань

Математична розминка

  1. Що означає розкласти многочлен на множники?

( Подати його як добуток многочленів, тотожних даному многочлену)

  1. Які способи розкладання многочленів на множники ви знаєте?

( Винесення спільного множника за дужки, групування, формули скороченого множення)

  1. У чому полягає спосіб винесення спільного множника за дужки?

( Знаходження спільного множника та застосування розподільного закону)

  1. У чому полягає спосіб групування?

( Коли групують  у такі групи, котрі мають спільний множник)

“Виправ помилку” 

3+4х2+2х-3х2-12х-6=х32-10х-6) 

2-2х-11х+22-8х+6х2=7х2-21х+22)

“Шифровка” Слайд 9,10

Ми повинні розшифрувати вислів вченого Едісона.

1.              навчити    

2.               мислити      

3. найважливіше  

4. цивілізації 

5. людину 

6. завдання  

Найважливіше завдання цивілізації – навчити людину мислити.

(слайд 11)

Відео ( Томас Едісон історія і факти)

Знайди пару (слайд 12)

1)                                                                   А)

2)                                                             Б)

3)                                                              В)

4)                                                                   Г)

Відповідь: 1-Г, 2-А, 3-В,4-Б.

Тестові завдання. Виконання тестових завдань.

  1. Многочлен – це сума одночленів?

1) так.          2) ні;          3) не знаю.

  1. Дано 5х + 4х² + 3х³ - 5х³ - 4х² - 3х – це…

1) тричлен.      2) двочлен.      3) многочлен нестандартного вигляду.

  1. Який із виразів многочлен?

1) 2х – 3.          2) -21.          3) у(х - у).

  1. Знайдіть суму многочленів 2х³ - с і 3с.

1) 2х³ - с - 3с.          2) 2х³ - с + 3с.          3) 2х³ - с · 3с.  

  1. Спростіть вираз (2а + 3b) + (7b – 3a) – (8a – 6b):
  1. 13а – 4b;          2) -9а + 16b;          3) 7а – 16b.
  1. Виконайте множення: (х +1)(х - 1).
  1. ;          2) ;          3) .
  1. Знайдіть спільний множник членів многочлена

6сх – 9су:

  1.  6с;          2) 3с;          3) 6х.
  1. Розв’яжіть рівняння х(х + 1) – х(х – 2) = 3:
  1.  -1;          2) 0;          3) 1.

    9. Зведіть подібні члени многочлена:  у² - 3у + у – 1 - 2у² - 5у.

 1) у² - 7у – 1;          2) -у² - 7у – 1;          3) у² + 8у – 1.

Відповіді:1-1,2-3, 3-1, 4-2, 5-2, 6-2, 7-2, 8-3, 9-2

IV. Завдання додому.

 Ви дуже гарно попрацювали на уроці. Надіюсь, що те, що вивчили на уроці ви не забудете і закінчити урок хочу словами французького фізика – інженера Лауе «Освіта є те, що залишається, коли все вивчене вже забуто». Впевнена, що знання, які ви отримуєте на уроках математики відповідають вимогам часу, в якому ми живемо і будуть вам потрібні

 Домашнє завдання

Повторити §§8-14   Тестові завдання ст.137

 

 

doc
До підручника
Алгебра 7 клас (Тарасенкова Н.А., Богатирьова І.М., Коломієць О.М., Сердюк 3.0.)
До уроку
§ 14. Розкладання многочленів на множники
Додано
9 грудня 2020
Переглядів
654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку