Тема: Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми).

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати уявлення про основні етапи створення проекту, синтаксис оператора присвоєння для задавання значень властивостей компонентів; сформувати вміння пояснювати поняття властивостей, методів, подій елементів керування; задавати значення властивостей компонентів в режимі виконання програми;  розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;  виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки. Тип уроку: Комбінований. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальне відео. Програмне забезпечення: Середовище програмування Lazarus,браузер. Хід уроку І. Організаційний етап • привітання • перевірка присутніх • перевірка готовності учнів до уроку ІІ. Актуалізація опорних знань Фронтальне обговорення понять: основні властивості та події форми, формат виклику вікна повідомлення.
Перегляд файлу

Урок 37.

Тема: Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування. Елементи керування «напис» та «кнопка». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі.

Цілі:

  • навчальна: сформувати уявлення про основні етапи створення проекту, синтаксис оператора присвоєння для задавання значень властивостей компонентів; сформувати вміння пояснювати поняття властивостей, методів, подій елементів керування; задавати значення властивостей компонентів в режимі виконання програми;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальне відео.

Програмне забезпечення: Середовище програмування Lazarus,браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне обговорення понять: основні властивості та події форми, формат виклику вікна повідомлення.

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Слово вчителя. Форма є основним елементом керування при розробці проекту в Lazarus, контейнером для інших компонентів. На уроці ви розширите ваші уявлення про властивості форми і дізнаєтесь, як запрограмувати обробку подій для форми. Ви навчитеся програмувати виведення повідомлень про результати виконання програми.

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування

Робота з підручником: § 5.3.

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Перегляд навчального відео. Виконання завдання за зразком.

  1. Вправи для очей.

1.Швидко кліпати очима протягом 15 с.

2.Заплющити очі. Не відкриваючи очей, начебто подивитися ліворуч на рахунок _раз-чотири», повернутися у вихідне положення. Так само подивитися праворуч на рахунок «п’ять-вісім» і повернутися у вихідне положення. Повторити 5 разів.

3.Спокійно посидіти із закритими очима, розслабившись протягом 5 с.

VІ. Підсумки уроку

Рефлексія

1. Що нового ви сьогодні дізналися?

2. Чого навчилися?

3. Чи виникали труднощі?

VІI. Домашнє завдання

Підручник § 5.3.

 VІIІ. Оцінювання роботи учнів

doc
Додано
19 квітня 2020
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку