Тема. Повторення. Привітання, представлення себе. Повторення дієслова “tobe”, назв тварин, літер.

Про матеріал
повторити назви тварин, шкільного приладдя, літери, вирази для привітання і прощання; практикувати учнів у вживанні дієслова “tobe”; розвивати навички діалогічного мовлення та аудіювання, довільну увагу, слухову та зорову пам’ять; виховувати інтерес до вивчення англійської мови, ввічливість у взаємовідносинах між учнями.
Перегляд файлу

Урок англійської мови

Клас 1

 

Тема. Повторення. Привітання, представлення себе. Повторення дієслова “tobe”, назв тварин, літер.

Мета та завдання: повторити назви тварин, шкільного приладдя, літери, вирази для привітання і прощання; практикувати учнів у вживанні дієслова “tobe”; розвивати навички діалогічного мовлення та аудіювання, довільну увагу, слухову та зорову пам’ять; виховувати інтерес до вивчення англійської мови, ввічливість у взаємовідносинах між учнями.

Обладнання. М’яч, картки з літерами, картки з зображенням тварин. Предметні малюнки з зображеннями тварин, шкільного приладдя. Аудіозапис, відеозапис з піснями. Підручник, робочий зошит.

Тип уроку: урок систематизації й узагальнення знань

 

Структура уроку

І.  Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Організаційний момент.

2.Повідомлення теми, мети уроку.

3.Уведення в іншомовну атмосферу

4.Перевірка домашнього завдання.

5.Фонетична зарядка.

ІІ. Основна частина уроку

  1.                   Повторення назв тварин.

2. Робота з картками.

  1.                   Робота з підручником.

Фізкультхвилинка.

  1.                   Повторення привітання і представлення себе.
  2.                   Діалог.
  3.                   Пісня “Hello”. Стєпашка та Хрюша і Каркуша.
  4.                   Повторення назв шкільного приладдя.

           Гра “What is missing?”.

           Гра “Take o rtouch”.

  1. Робота з підручником.
  2.  Повторення літер.

Фізкультхвилинка.

            На дошці.

  1. Виконання вправ в робочому зошиті.

ІІІ. Заключна частина уроку

Підведення підсумків.

Домашнє завдання.

 

Хід уроку

І.   Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Організаційний момент.

2.Повідомлення теми, мети уроку.

3.Уведення в іншомовну атмосферу

T. - Hello, children!      

P. – Hello, teacher!

T. – We have a guest today. It is a dog Charley. How are you, Sasha? How are you, Andriy?

P. – I am fine, thank you.

Today we are going to another school; we shall speak English with children. So, let’s revise Englishsounds, words, and letters.

4Перевірка домашнього завдання.

Фонетична зарядка.

Peter has a pencil,  Peter has a pen

ІІ. Основна частина уроку

  1. Повторення назв тварин.

 And now look at the pictures. These animals help us to learn English.

T. – Repeat after me: A dog, a cat, an ant, a bear, an elephant, a fox.

T. – Is it a cat? Is it a dog? Is it an elephant? Is it a bear? Is it a fox? Is it an ant?

P. – Yes, it is. (No, it is not.)

T. – What is it?

P. – It is a dog (a cat…).

2. Робота з картками.

T.- Show me the pictures: an ant, a bear, a cat, a dog, an elephant, a fox.

  1.                   Робота з підручником.

T. – And now open your books. Exercise 1, page 22. Listen and point. Слухай і вказуй.

Фізкультхвилинка.

T. – Let’s do exercises.

Stand up, hands up…

             Виконання вправ у робочому зошиті.

T. – Open your workbooks, please. Match and name. З’єднай і назви.

P. – It is a cat ( a dog, a bear, a fox)

  1.               Повторення привітання і представлення себе.

And now we are at school in England.

Гра з м’ячем. Let’s greet our new friends and introduce yourselves. Say “Hello” and then your name. – Hello, I am Denys. Hello, I am Ann.

  1.               Діалог.

T. – Talk to your new friends.Поговорить з новими друзями. You know that Englishmen talk like this. Ви  знаєте, що англійці кажуть так.

- Hello! Howareyou?

- I am fine, thankyou.

  1.               Пісня “Hello”. Стєпашка та Хрюша і Каркуша.
    1.                   – And now let’s sing a song.
  2.               Повторення назв шкільного приладдя.

T. – We need many different things at school. Look at them.  Нам потрібно багато різних речей у школі.

           Гра “What is missing?”. (На дошці картки з зображенням ручки, пенала, олівця, портфеля, книги)

Гра “Take or touch”. (По команді вчителя беруть або торкаються стільця, портфеля, ручки, пенала, олівця, книги).

 Робота з підручником.

Виконання впр. 2, ст. 22. Робота в парах.

  1.               Повторення літер.

T. – Letter Aa – sound…  і.т.п.

Підбір літер до назв тварин. (Учитель показує картки з тваринами, а учні – картки з літерами).

Фізкультхвилинка.

Пісня “Stand up, sit down”.

  1.               На дошці.

З’єднай літери.

  1.               Виконання вправ в робочому зошиті.

Впр. 2,3, ст 9.

ІІІ. Заключна частина уроку

Підведення підсумків.

Т:  That’s enough for today. All children have worked well today. You are good pupils. The lesson is over. Good-bye!

Домашнє завдання.

Порвторити слова. Скласти розповідь про себе.

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
6 грудня 2021
Переглядів
890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку