Урок англійської мови
Клас 1
Тема. Повторення. Привітання, представлення себе. Повторення дієслова “tobe”, назв тварин, літер.
Мета та завдання: повторити назви тварин, шкільного приладдя, літери, вирази для привітання і прощання; практикувати учнів у вживанні дієслова “tobe”; розвивати навички діалогічного мовлення та аудіювання, довільну увагу, слухову та зорову пам’ять; виховувати інтерес до вивчення англійської мови, ввічливість у взаємовідносинах між учнями.
Обладнання. М’яч, картки з літерами, картки з зображенням тварин. Предметні малюнки з зображеннями тварин, шкільного приладдя. Аудіозапис, відеозапис з піснями. Підручник, робочий зошит.
Тип уроку: урок систематизації й узагальнення знань
Структура уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Організаційний момент.
2.Повідомлення теми, мети уроку.
3.Уведення в іншомовну атмосферу
4.Перевірка домашнього завдання.
5.Фонетична зарядка.
ІІ. Основна частина уроку
2. Робота з картками.
Фізкультхвилинка.
Гра “What is missing?”.
Гра “Take o rtouch”.
Фізкультхвилинка.
На дошці.
ІІІ. Заключна частина уроку
Підведення підсумків.
Домашнє завдання.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Організаційний момент.
2.Повідомлення теми, мети уроку.
3.Уведення в іншомовну атмосферу
T. - Hello, children!
P. – Hello, teacher!
T. – We have a guest today. It is a dog Charley. How are you, Sasha? How are you, Andriy?
P. – I am fine, thank you.
Today we are going to another school; we shall speak English with children. So, let’s revise Englishsounds, words, and letters.
4Перевірка домашнього завдання.
Фонетична зарядка.
Peter has a pencil, Peter has a pen
ІІ. Основна частина уроку
And now look at the pictures. These animals help us to learn English.
T. – Repeat after me: A dog, a cat, an ant, a bear, an elephant, a fox.
T. – Is it a cat? Is it a dog? Is it an elephant? Is it a bear? Is it a fox? Is it an ant?
P. – Yes, it is. (No, it is not.)
T. – What is it?
P. – It is a dog (a cat…).
2. Робота з картками.
T.- Show me the pictures: an ant, a bear, a cat, a dog, an elephant, a fox.
T. – And now open your books. Exercise 1, page 22. Listen and point. Слухай і вказуй.
Фізкультхвилинка.
T. – Let’s do exercises.
Stand up, hands up…
Виконання вправ у робочому зошиті.
T. – Open your workbooks, please. Match and name. З’єднай і назви.
P. – It is a cat ( a dog, a bear, a fox)
And now we are at school in England.
Гра з м’ячем. Let’s greet our new friends and introduce yourselves. Say “Hello” and then your name. – Hello, I am Denys. Hello, I am Ann.
T. – Talk to your new friends.Поговорить з новими друзями. You know that Englishmen talk like this. Ви знаєте, що англійці кажуть так.
- Hello! Howareyou?
- I am fine, thankyou.
T. – We need many different things at school. Look at them. Нам потрібно багато різних речей у школі.
Гра “What is missing?”. (На дошці картки з зображенням ручки, пенала, олівця, портфеля, книги)
Гра “Take or touch”. (По команді вчителя беруть або торкаються стільця, портфеля, ручки, пенала, олівця, книги).
Робота з підручником.
Виконання впр. 2, ст. 22. Робота в парах.
T. – Letter Aa – sound… і.т.п.
Підбір літер до назв тварин. (Учитель показує картки з тваринами, а учні – картки з літерами).
Фізкультхвилинка.
Пісня “Stand up, sit down”.
З’єднай літери.
Впр. 2,3, ст 9.
ІІІ. Заключна частина уроку
Підведення підсумків.
Т: That’s enough for today. All children have worked well today. You are good pupils. The lesson is over. Good-bye!
Домашнє завдання.
Порвторити слова. Скласти розповідь про себе.