Тема: Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних.

Про матеріал
Тема: Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних. Мета: навчити учнів створювати лінійні алгоритми в середовищі Скретч; розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Перегляд файлу

Дата: 29.01.2020

Клас: 7 – А

Тема: Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних.

Мета: навчити учнів створювати лінійні алгоритми в середовищі Скретч; розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Хід роботи

І. Організаційний момент

Доброго дня, шановні учні. Тема нашого заняття «Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінної». Але перш ніж вивчати нову тему, пропоную освіжити в пам’яті знання, отримані на попередньому уроці.

ІІ. Актуалізація опорних знань

На минулому уроці ви вивчали змінні,  а також її поняття. Тож зараз у мене для вас є декілька питань на повторення.

1. Що таке змінна?

(Змінними називаються такі величини, які можуть змінювати своє значення під час дії у програмному середовищі)

2. Де можуть використовуватись змінні?

(Змінні використовуються у програмних середовищах, де вирішення задач потребує певних математичних обчислень. А також при побудові алгоритмів)

3. Навіщо використовуються змінні?

(Для керування процесами алгоритму та збереження заданих значень при побудові алгоритму)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Повсякденне життя кожної людини полягає у вирішенні величезної кількості завдань різної складності на роботі або під час навчання. Деякі завдання є настільки простими, що при їх виконанні ми робимо певні дії автоматично, навіть не замислюючись. Рішення будь-якої задачі, навіть найпростішої, як правило, здійснюється послідовно за кілька кроків. Такого роду послідовність при вирішенні завдань називається алгоритмом. Сьогодні ми розглянемо, що таке лінійні алгоритми на прикладі програмного середовища «Скретч», як зображується їх структура, а також з’ясуємо призначення змінних у побудові лінійних алгоритмів. 

Для початку я пропоную записати визначення, що ж таке лінійний алгоритм. Тож зараз відкрийте ваші зошити, запишіть число та тему нашого заняття.

Лінійний алгоритм – це такий алгоритм, який складається з однієї чи декількох дій, що повинні бути виконані у строгій послідовності і в строгій відповідності з тим порядком у якому записані оператори програми.

(Демонстрація лінійного алгоритму на прикладі казки «Ріпка»)

Ви вже знаєте, що змінна – це певна величина, яка може набувати деяких значень (числових або текстових). Інколи при створенні алгоритмів у будь-якому програмному середовищі нам доводиться рахувати. Для цього використовуються змінні. У програмному середовищі «Скретч» змінну можна створити, завантаживши середовище виконання алгоритмів «Скретч» та обравши блок «Дані».

IV. Практична робота

Практична робота: Створення лінійного алгоритму

Вимоги до проекту:

  1. Додати виконавця кажан.
  2. Вилучіть виконавця «Рудий кіт»
  3. Змінити сцену виконання на нічне місто.
  4. Додати змінних у проєкт

  1. Виконати проєкт.

 

V. Підсумок уроку

Що ж, сьогодні ми ознайомились з лінійними алгоритмами, поглибили свої знання про змінні, з’ясували їх функції при складанні лінійних алгоритмів, а також створили власний лінійний алгоритм у програмному середовищі «Скретч». Тож для закріплення знань я пропоную зіграти у невеличку гру, яка називається Сніжний шар. Зараз перший учень називає будь-яке поняття зі «Скретчу» задача наступних повторити вже назване поняття, а також назвати своє власне. Учень який опиниться останнім має назвати своє поняття, а також повторити всі поняття, названі до цього. 

 

 

 

Учитель:___________________________Горпинич М.О.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Олейнікова Тетяна Сергіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кравчук Олена Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 березня 2020
Переглядів
7381
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку