План-конспект уроку англійської мови
Дата проведення: 11.02.19
До проведення уроку допускають: _______
Оцінка:______
Підпис учителя:__________
Тема: Тепер ти можеш…
Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Практикувати у вживанні стверджувальних, питальних та заперечних речень з модальним дієсловом «can» та іменників у присвійному відмінку. Тренувати у читанні й аудіюванні. Продовжувати розвивати навички письма. Тренувати пам’ять та увагу. Виховувати повагу до друзів та однокласників.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для гри (НО1), (НО2), для самостійної роботи (НО3).
Хід уроку
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
Т: How are you?
Ps: Fine, thank you.
Т: Sit down, please.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні ми з вами повторимо все, що вчили у розділі «Нумо грати!». Ви будете інсценувати діалоги та грати в ігри, читати й писати. Також ми повторимо вірші, вивчені на попередніх уроках. Let’s start our lesson.
Check on Homework 3. Перевірка домашнього завдання.
1) РЗ, впр. 1 (с. 60).
Учні ланцюжком вимовляють речення до малюнків вправи за зразком.
2) РЗ, впр. 2 (с. 60).
Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи.
3) РЗ, впр. 3 (с. 61).
Троє-четверо учнів показують свої малюнки та читають речення, які написали. Учитель підходить до інших і перевіряє правильність виконання завдання.
Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Повторення вірша (впр. 4 с. 79).
Клас розповідає вірш хором, потім один-два учні самостійно декламують його.
2) Гра «Bingo!».
Учитель роздає картки (НО2) кожному учню й пояснює завдання, потім бере по одній картці з малюнками (НО1) у будь-якому порядку і називає зображені предмети, не показуючи. Якщо такий малюнок є на картці учня, він повинен викреслити його. Перемагає той, хто першим викреслить усі малюнки. Він має вигукнути: «Bingo!»
НО 1 (для вчителя):
НО 2 (для учнів):
ІІ . О СНОВНА ЧА СТИНА УРО КУ
Pronunciation
Practice
1. Тренування у вимові звуків.
Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Давайте повторимо скоромовки, які ми вивчили на попередніх уроках.
Учні разом з учителем повторюють скоромовки по два-три рази.
Speaking 2. Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 1 (с. 82).
Учні ланцюжком ставлять один одному запитання до малюнків вправи за зразком та відповідають на них. Учитель стежить за правильністю будови речень.
2) Впр. 2 (с. 82).
Учні ланцюжком ставлять один одному запитання до малюнків вправи за зразком та відповідають на них. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
Закінчення завдання
3) Впр. 4 (с. 83).
Один з учнів виходить до дошки та жестами показує, що він уміє робити. Інші учні ланцюжком ставлять запитання, намагаючись правильно назвати дію. Той, хто відгадає, загадує іншу дію. Гра триває.
4) Впр. 5 (с. 83).
Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Давайте дізнаємось, про що говорять діти. Прослухайте та повторіть. Listen and repeat.
Учитель вимовляє фрази, подані у вправі. Учні повторюють по два-три рази і перекладають рідною мовою. Потім їм пропонується продовжити речення, подані у вправі. Учитель читає їх (не до кінця), діти ланцюжком доповнюють. Після цього учні в парах по черзі інсценують розмову дітей. Учитель контролює правильність виконання завдання.
PhysicalActivity 3. Фізкультхвилинка.
Учитель вимовляє рядки римування (див. урок 39 (1)) та жестами показує, що треба робити. Учні повторюють слова, виконуючи необхідні дії.
Reading 4. Навчання читання. Впр. 3 (с. 83).
Учитель читає речення вправи, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читають речення вправи самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність вимови слів.
Writing 5. Письмо.
Робота з картками.
Учні отримують картки (НО3) і самостійно письмово виконують завдання. По закінченні роботи вони ланцюжком читають доповнені речення. Учитель збирає картки для перевірки.
НО 3:
ІІІ . ЗАКЛЮЧНА ЧА СТИНА УРО КУ
Homework 1. Домашнє завдання.
РЗ, впр. 1 (с. 62), 2 (с. 63) (усно), 3 (с. 63) (письмово).
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Заключна бесіда з учнями.
Т: Чи сподобався вам урок?
Які завдання вам сподобались більше за все?
Які завдання були складними?
Чого ви сьогодні навчились?