Тема. Українські народні казки

Про матеріал

систематизувати знання дітей про українські народні казки; перевірити знання, вміння, навички дітей; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення; виховувати доброту, гостинність, працелюбність, чесність

Перегляд файлу

Тема Українські народні казки

Мета: систематизувати знання дітей про українські народні казки; перевірити знання, вміння, навички дітей; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення; виховувати доброту, гостинність, працелюбність, чесність

1.Повідомлення теми і мети заняття.

Сьогодні ми з вами вирушимо у невеличку подорож країною Казок, де згадаємо знайомі вам українські народні казки, які вчать нас бути слухняними, добрими, милосердними, привітними. Будемо виконувати різні завдання, для того, щоб розвивати свій мозок і бути розумними і кмітливими. А допомагати нам буде добрий і веселий герой казки, відомої вам з дитинства.

Я – клубочок не простий,

Я – клубочок чарівний,

Я – тобі допоможу,

Ти за мною тепер йди

І знання собі знайди. („Колобок”)

 

2.Актуалізація опорних знань

 

Памятаєте казку «Колобок»?

Що зробив Колобок не слухаючись бабу та діда? (Втік)

 

3.Виконання розвивально – корекційних завдань

Перед нами карта подорожі Колобка

 

Тож спробуємо намалювати доріжку, по котрій котився Колобок.

Завдання1 «Цікава доріжка»

 

Колобок по своїй доріжці котився і на шляху потрапив на запашну квітку, спробуємо її скласти з паличок.

 

Завдання 2 «Ломиголова з паличками»

 

Прийшов час відпочити з Колобком

 

4.Фізхвилинка

 

У країні казочок

Жив веселий Колобок.

Разом з ним усі звірята

Шикувались на зарядку.

 

Похитали головою,

Раз – притупнули ногою,

Руки вгору піднесли,

Трішки ними потрясли,

Нахилились вліво, вправо,

Та цього іще замало.

 

Руки вгору, руки вниз,

Раз –присіли, піднялись.

Головою похитали

Й працювати знов почали.

 

Покотився Колобок далі і потрапив на галявину Казок.

Яких саме, відгадайте, але будьте уважними!

 

5.Ілюстративна вікторина «З якої казки?»

 

Що за хатка на узліссі? 
Вся ворушиться, дрижить. 
Де не взявсь кабан біжить. 
Тут і вовк іде, й ведмідь, 
Й кожен хоче в хатці жить. 
Так вже тісно їм усім- 
Ось-ось- ось порветься дім. 
Що за дім такий лежить, 
І ворушиться й дрижить? ( „ Рукавичка”)

Порахуйте швиденько скільки тварин вмістилося в рукавичку?

Знайшов півник колосок, 
Змолов борошна мішок. 
Спік негайно у печі 
Пиріжки та калачі. 
Мишенят не пригощав, 
Бо жоден з них не помагав. ( „Колосок”)

Порахуйте, скільки мишенят було?

Тут один цапок сміливий

Нишком глянув через пліт.

Бачить – вовк страшений, жахливий

Причаївсь біля воріт.        («Вовк і семеро козенят»)

 

З якої казки ці рядки

«Журавель стук, стук дзьобом — нічого не спіймав.

А Лисичка тим часом лиже та й лиже кашку, аж поки

сама всієї не з'їла. («Лисичка і Журавель»)

 

6.Підведення підсумку

Бесіда

Молодці!

Ви так багато казок знаєте!

Згадайте, чим закінчилася казка про Колобка?

За , що його з’їла Лисиця?

- Казка вчить нас бути слухняними?        (Так)
- Ми повинні бути такими, як Колобок?    (Ні)
- Потрібно з кожним, кого зустрінеш, починати розмову?   (Ні)
- Потрібно завжди вітатися з тим, кого зустрінеш?   (Так)

Будьте слухняними, працелюбними, гостинними, чесними,  поважайте матусю і татка, один одного, не робіть так, як Колобок, не будьте хвалькуватими!

Читайте казки, вони багато чому доброму навчають.

Завдання «Колобок настрою»

У вас на столі є маленький Колобочок, давайте домалюємо йому обличчя.

Якщо вам сподобалося наше заняття, у вас гарний настрій, добре себе почуваєте, намалюйте радісне обличчя.

Якщо вам не все сподобалося, вам не зовсім цікаво, намалюйте похмуре обличчя.

Якщо вам не подобається заняття, вам було нудно і не весело, все байдуже, нічого не цікавить – намалюйте сердите обличчя.

Огляд намальованого. Аналіз.


 

 

 

 

docx
Додано
23 серпня 2018
Переглядів
1140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку